De reden dat Julia niet bij Guy mag langskomen is wschl omdat Guy schrik heeft dat er zich hetzelfde scenario afspeelt als met Fien.Kwast schreef:Wat een apart figuur vind ik Guy toch. Julia mag niet bij hem thuis komen. Guy heeft totaal geen belangstelling voor de kinderen van Julia. Hij heeft wel door dat Paulien niet zo gecharmeerd lijkt van Guy. Ik vind het wel zielig voor Julia. Die moet zich straks enorm rot voelen als uitkomt wat Guy op zijn kerfstok heeft. Of ze krijgt de nageltjes van Boons in haar gezicht![]()
![]()
hij kan nu alles verliezen wanneer hij het hoofd niet koel houdt ... zijn nieuwe relatie zal hem wel motiveren om te blijven zwijgen, hij hoopt de waarheid nooit uitkomt?Marleen2502 schreef:amai die moet echt wel psychopathische trekjes hebben! Zo koel iets gaan halen om de koffer open te breken, terwijl hij nota bene alles weet wat er gebeurd is ... niet normaal!
euh, dna-sporen in een auto???eddy en nancy schreef:Normaal moeten er in de auto dna sporen van Guy gevonden kunnen worden en moesten ze ooit zo slim zijn om bij hem thuis te gaan kijken dan zullen ze daar sporen van Fien vinden.
Hij had latex handschoenen aan toen hij de kofferbak opendelord F. schreef:euh, dna-sporen in een auto???eddy en nancy schreef:Normaal moeten er in de auto dna sporen van Guy gevonden kunnen worden en moesten ze ooit zo slim zijn om bij hem thuis te gaan kijken dan zullen ze daar sporen van Fien vinden.
en daarbij, een auto die wekenlang in het kanaal lag.
als je op vingerafdrukken doelt >> Guy heeft hem vrijdag geopend, dus die zouden ze al direct uitschakelen.
Inderdaad. Gekwetst zal Julia vrees ik toch worden. Ze gaan er ooit achter moeten komen dat Guy Fien vermoord heeft. Hopelijk duurt dit niet meer te lang...Christel schreef:Ik vrees dat het daarvoor al te laat is... Dat geldt ook voor haar dochters trouwens, als ze er alledrie achterkomen dat Guy een moordenaar is.