Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Kwast »

Rieka schreef:
Kwast schreef:Zou haar allicht enig staan! Zo een schapenvacht om het lijf. Heeft één voordeel, er gaan véél makke schapen in een hok. Anders kan ze vast wel iets van Marianne lenen :thumbup:
Het is hier wel het topic van Marianne, over wie heb jij het hier, Kwast?
Whoopsy ik bedoelde Nancy, sorry!

Overigens, waarom mag er in het topic van Tom aan één stuk gemort worden op Tom maar mag dat hier niet over Marianne? durftevragen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:
Rieka schreef:
Kwast schreef:Zou haar allicht enig staan! Zo een schapenvacht om het lijf. Heeft één voordeel, er gaan véél makke schapen in een hok. Anders kan ze vast wel iets van Marianne lenen :thumbup:
Het is hier wel het topic van Marianne, over wie heb jij het hier, Kwast?
Whoopsy ik bedoelde Nancy, sorry!

Overigens, waarom mag er in het topic van Tom aan één stuk gemort worden op Tom maar mag dat hier niet over Marianne? durftevragen
Ik wil niet in ieder topic gaan morren dat er teveel gemord wordt, maar ik vind al dat morren verre van interessant noch leuk!
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

LANG LEVE MARIANNE

ALS ZIJ NIET MEER ZOU MEESPELEN DAN KIJK IK GEWOON NIET MEER
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik mor de laatste tijd nogal eens over de dingen die Marianne (onder andere) doet/meemaakt, omdat ik het jammer vind dat de dingen zo ongeloofwaardig gebracht worden en omdat ik vind dat sommige personages veel meer verdienen dan gezanik rond hun "kinderen" bijvoorbeeld. Ik zou ook niet weten hoe er verder positief te reageren valt op de flauwekul die we de laatste tijd regelmatig te zien krijgen. Het zorgt er wel voor dat ik, net als fan_van_marianne, niet meer zou kijken als goede acteurs als Leah Thys bijvoorbeeld, niet meer mee zouden spelen. Dan blijft er van "Thuis" namelijk helemaal niks meer over. :)
Maar goed, het is zoals het is en mij ga je daar niet meer over horen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:Ik mor de laatste tijd nogal eens over de dingen die Marianne (onder andere) doet/meemaakt, omdat ik het jammer vind dat de dingen zo ongeloofwaardig gebracht worden en omdat ik vind dat sommige personages veel meer verdienen dan gezanik rond hun "kinderen" bijvoorbeeld. Ik zou ook niet weten hoe er verder positief te reageren valt op de flauwekul die we de laatste tijd regelmatig te zien krijgen. Het zorgt er wel voor dat ik, net als fan_van_marianne, niet meer zou kijken als goede acteurs als Leah Thys bijvoorbeeld, niet meer mee zouden spelen. Dan blijft er van "Thuis" namelijk helemaal niks meer over. :)
:lol: 't Is heel juist wat er gezegd en gemord wordt, maar als wij zo door doen, beleven we iedere onrealistiche aflevering, met alle ergernissen van dien, minstens 5 keer! BEUH!
Dat is toch ook niet de bedoeling, of wel? :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:Ik mor de laatste tijd nogal eens over de dingen die Marianne (onder andere) doet/meemaakt, omdat ik het jammer vind dat de dingen zo ongeloofwaardig gebracht worden en omdat ik vind dat sommige personages veel meer verdienen dan gezanik rond hun "kinderen" bijvoorbeeld. Ik zou ook niet weten hoe er verder positief te reageren valt op de flauwekul die we de laatste tijd regelmatig te zien krijgen. Het zorgt er wel voor dat ik, net als fan_van_marianne, niet meer zou kijken als goede acteurs als Leah Thys bijvoorbeeld, niet meer mee zouden spelen. Dan blijft er van "Thuis" namelijk helemaal niks meer over. :)
:lol: 't Is heel juist wat er gezegd en gemord wordt, maar als wij zo door doen, beleven we iedere onrealistiche aflevering, met alle ergernissen van dien, minstens 5 keer! BEUH!
Dat is toch ook niet de bedoeling, of wel? :mrgreen:
Je hebt overschot van gelijk. Ik gooi bij deze dan ook de handdoek in de ring, want het is inderdaad één bult (zinloos) gezeur... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Marianne trouwens wel een heel erg leuk personage. Soms is het ergernis alom maar over het algemeen vind ik het personage heel erg tof! Leah Thys vertolkt haar rol echt heel goed! Ik vind de blikken die ze soms heeft echt magnifiek! Woow wat kan Marianne venijnig kijken! Bitchfight! :twisted:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Volledig akkoord. Neem Marianne weg uit Thuis en het zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor mij is ze de vrouwelijke JR.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

En nu allemaal niet met (rotte) tomaten beginnen gooien want ik kom juist uit bad en heb me volgesmeerd met allerlei cremeks :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik zal niet durven! Dat is schending van de cosmetische industrie en we hebben het economisch al zo moeilijk! :angel: Maar back to topic :P benieuwd hoe de start van deze week zal zijn in Thuis! :D
0 x

Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

martha schreef:En nu allemaal niet met (rotte) tomaten beginnen gooien want ik kom juist uit bad en heb me volgesmeerd met allerlei cremeks :lol:
er zijn de laatste tijd zo veel tomaten gegooid dat de voorraad voor een tijdje uitgeput is :lol:
ik ben het niet eens met wat Marianne zegt en doet maar ik vind haar een schitterend personage en onmisbaar in thuis; ze is nog beter dan de stiefmoeders en heksen in de sprookjes :clap:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

En Marianne had gisteren een prachtige bloese aan. Die kleur die vind ik :romance-heartstiny:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Marianne: You love to hate her. En dat allemaal dankzij Leah Thys die de perfecte balans vind tussen menselijk en onmenselijk.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Leuk personage maar als dat mijn moeder zou zijn, ik zou het niet lang kunnen uithouden bij haar. Al van bij het ontbijt is ze extreem giftig en dat tot 's avonds laat :hand:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

@ Sandertje: ik vind dat ze momenteel toch te veel de balans naar het onmenselijke laat overslaan...
0 x
Plaats reactie