Gitta Thys (Astrid Annicaert)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Gitta Thys (Astrid Annicaert)

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan.
Ook die opmerking van Boons vanavond, toen Gitta aangaf dat ze Guy nog wat vragen wilde stellen ("hij is geschorst dus laat hem daar eerst maar even van bekomen" o.i.d.) vond ik te gek voor woorden. Tuurlijk, tijd zat! :crazy:
Het lijkt wel alsof beide dames overal mee bezig zijn, behalve met het terugvinden van Fien. Alsof dat meisje maar bijzaak is... :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Het amateurisme druipt er vanaf. Toen ze zei dat ze Guy nog wat vragen wilde stellen in de gang maar dat "ie gewoon wegliep"... professioneel is anders :mrgreen: . Misschien kunnen ze hun verhoren op café houden ? Gitta trakteert :mrgreen: !
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Luc schreef:Het amateurisme druipt er vanaf. Toen ze zei dat ze Guy nog wat vragen wilde stellen in de gang maar dat "ie gewoon wegliep"... professioneel is anders :mrgreen: . Misschien kunnen ze hun verhoren op café houden ? Gitta trakteert :mrgreen: !
te gek voor woorden :crazy:
ben benieuwd wat Gitta en Boons volgende week voor ons in petto hebben ... misschien moeten ze een paar detectieveromannekes lezen om inspiratie op te doen of naar ne goeie James Bond kijken :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Misschien hadden ze de verhaallijn zo moeten schrijven dat we nog niet wisten wie Fien vermoord had?
Dan wisten we evenveel als Boons en Gitta. :)

Maar langs de andere kant was de plotse "moord" door Guy nu ook wel een enorme schok. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Waar gaat het die flikken eigenlijk om? Om Fien zo vlug mogelijk terug te vinden? Of om het feit wie nu eigenlijk op de zaak zit en wie niet :problem: ? Gitta is precies als dat schoolkind dat zes kaften rond zich zet bij een overhoring omdat er zeeeeeeeeeeeeker niemand zou kunnen afkijken. :roll: Bij kinderen kan ik daar inkomen, bij een volwassen agent als Gitta niet en zeker niet als het om een mensenleven (dat van Fien) draait!
Christel schreef: Het lijkt wel alsof beide dames overal mee bezig zijn, behalve met het terugvinden van Fien. Alsof dat meisje maar bijzaak is... :wtf:
Luc schreef:Het amateurisme druipt er vanaf. Toen ze zei dat ze Guy nog wat vragen wilde stellen in de gang maar dat "ie gewoon wegliep"... professioneel is anders :mrgreen: . Misschien kunnen ze hun verhoren op café houden ? Gitta trakteert :mrgreen: !
Wallanderjunior schreef: ben benieuwd wat Gitta en Boons volgende week voor ons in petto hebben ... misschien moeten ze een paar detectieveromannekes lezen om inspiratie op te doen of naar ne goeie James Bond kijken :mrgreen:
Idd Gitta & Boons bakken er weinig van.
Gitta wil enkel en alleen Tim de loef afsteken en bewijzen dat ze beter is :crazy:
Boons doet alsof ze alles weet maar laat een belangrijke getuige (Guy) lopen omdat ze hem wel ziet zitten :crazy:
Als ze zo verder blijven doen zal het nog lang duren eer de zaak opgelost is.
Maar ik denk dat uiteindelijk Tim degene zal zijn die de zaak zal oplossen. Allee dat hoop ik eigenlijk :razz:
En wat betreft real life zitten ze (Thuis schrijvertjes) er daarmee PAL boven op wat betreft hoe het vaak écht gaat. Want het is in real life al meermaals gebeurd dat inspecteurs elkaar de loef proberen af te steken en dat er daardoor waardevolle tijd verloren gaat en erger nog dat daardoor een dader lang buiten schot blijft en soms zelfs nog zijn gangen kan gaan. Het enige verschil hier is dat het nu om twee vrouwelijke inspecteurs gaat. Twee honden die vechten om een been en de derde (Tim) gaat er mee lopen ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Gitta is dan toch wakker geschoten, jammer dat Boons blijkbaar nog met heel straffe oogkleppen rondloopt!!! :mrgreen:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Inderdaad onvoorstelbaar hoe Boons in de onschuld van Guy blijft geloven. Lang kan dat toch niet meer duren.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik denk dat er koppen (en jobs) zullen rollen bij de politie als de waarheid uitkomt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ En terecht ook eigenlijk. Boons wijst Gitta terecht dat ze met een open blik naar de "verdachten" moet kijken, maar plakt er tegelijkertijd achteraan dat Guy een plaatselijke held is en dus niet als verdachte kan worden gezien. Het moet niet gekker worden! :wtf:
Wel goed dat Gitta Tim uiteindelijk nog wees op Guy, daarmee heeft ze toch nog laten zien dat ze niet helemaal alleen aan haar eigen carrière denkt i.p.v. aan het slachtoffer...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:^ En terecht ook eigenlijk. Boons wijst Gitta terecht dat ze met een open blik naar de "verdachten" moet kijken, maar plakt er tegelijkertijd achteraan dat Guy een plaatselijke held is en dus niet als verdachte kan worden gezien. Het moet niet gekker worden! :wtf:
Wel goed dat Gitta Tim uiteindelijk nog wees op Guy, daarmee heeft ze toch nog laten zien dat ze niet helemaal alleen aan haar eigen carrière denkt i.p.v. aan het slachtoffer...
En er is nu niemand anders beschikbaar dan de betrokken Tim?
Ik vind het hele onderzoeksverhaal hoe langer hoe zotter!
:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: (voor de scenaristen en al de acteurs die eraan meewerken)
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Het wordt hoog tijd dat Boons verdwijnt. Nu begint ze zich ook nog te moeien bij de brandweer.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Wallanderjunior
x 435

eddy en nancy schreef:Het wordt hoog tijd dat Boons verdwijnt. Nu begint ze zich ook nog te moeien bij de brandweer.

Eddy
ik begrijp ook niet wat ze hiermee wil bereiken ...

dat ze niet eens moeite doet om de redenering van Gitta te volgen, bewijst dat zij degene is die haar gezond verstand op nul gezet heeft :mrgreen: :crazy: :crazy:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik mis hier al een tijdje een rubriek over Boons dus schrijf ik het maar hier omdat er hier toch ook al vaak is geschreven over Boons. Er klopt iets niet met dat kind (Boons) die doet zo raar ten opzichte van Guy :crazy: Ofwel is die kei verliefd op hem of wel hadden ze ooit een relatie. Maar feit is wel dat Gitta gelijk had toen ze zegde dat Boons de Guy op een andere manier behandeld dan andere verdachten. En het feit dat Boons nu Gitta van het onderzoek heeft gesmeten wijst er ook op dat er iets niet klopt met haar (Boons) want voor zo iets stoms iemand van een onderzoek gooien is gewoon onlogisch. En ik had hier bovenaan gelijk toen ik schreef dat de derde met het been zou gaan lopen (Tim) ;)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Hoe zal ze reageren als zij verneemt dat Tim haar plaats inneemt in het onderzoek ? Ik gok op :angry-devil:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

martha schreef:Hoe zal ze reageren als zij verneemt dat Tim haar plaats inneemt in het onderzoek ? Ik gok op :angry-devil:
Ze zal Tim bijstaan vanop afstand!
0 x
Gesloten