Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Kwast »

Noh, het deed Tom nog wel degelijk iets toen Rosa begon over Peggy. Je kon wel aan hem merken dat dit nog erg gevoelig lag. Jammer dat hij niet zijn moeder wil gaan verzoeken de datum aan te passen dat het pand leeg moet zijn. Ik geloof overigens niet dat Marianne dat zal doen maar dat terzijde.

Ik dacht trouwens eventjes dat Tom weer terug naar moeder haar rok zou rennen maar hij hield voet bij stuk. Marianne haar charmeoffensief haalde duidelijk niets uit. Wel een beetje jammer dat Tom bij hoog en bij laag blijft volhouden dat hij goed bezig was door Guy deze eis te laten stellen. Alles onder het motto van de goede advocaat. :eh: juist.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Ik dacht trouwens eventjes dat Tom weer terug naar moeder haar rok zou rennen maar hij hield voet bij stuk. Marianne haar charmeoffensief haalde duidelijk niets uit. Wel een beetje jammer dat Tom bij hoog en bij laag blijft volhouden dat hij goed bezig was door Guy deze eis te laten stellen. Alles onder het motto van de goede advocaat. :eh: juist.
Op dat vlak is hij dan weer wel een goeie advocaat. :)
Laatst gewijzigd door lord F. op wo 16 nov 2011, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik had nog nooit gehoord van die 70-30 regel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zoals Tom zijn acties vanavond tegenover Marianne uit stond te leggen, was het inderdaad een echte advocaat.
Wel goed dat hij niet meer thuis gaat wonen vind ik. Marianne moet toch echt eens in gaan zien dat haar kinderen echt wel oud genoeg zijn voor een eigen leven! :crazy:

Ik hoop overigens niet dat Tom zijn moeder over probeert te halen om de Verbeeckjes daar langer te laten wonen. Ze hebben elkaar het leven meer dan zuur genoeg gemaakt, Marianne heeft daar een prijs voor betaald en nu is het dus aan de zusjes Verbeeck. Die hele "preek" van Rosa droop van de emotionele chantage en ze kunnen best die paar dagen overbruggen in een hotel. :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mee eens. Ze probeerde wel in te spelen op Tom zijn gevoel door over Peggy te beginnen. Ze weet dat hij Peggy nog graag ziet en haar min of meer ook wel mist. Ik vind het wel een heel vreemde actie dat nu opeens Marianne gesmeekt moet worden voor een paar nachtjes. In elk geval hoop ik dat Tom niet weer terug naar huis gaat.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Awel Tom :clap: gaan lopen met de pluimen die eigenlijk voor Geert bedoeld zijn. Want hij is het die Marianne heeft "gechanteerd" met de eventuele publicatie van de "echte" adverteerder, Marianne dus.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

martha schreef:Awel Tom :clap: gaan lopen met de pluimen die eigenlijk voor Geert bedoeld zijn. Want hij is het die Marianne heeft "gechanteerd" met de eventuele publicatie van de "echte" adverteerder, Marianne dus.
Ik kan even niet volgen, waar gaat dit over? Tom gaat toch helemaal niet lopen met de pluimen? Hij weet volgens mij niet eens dat Geert met Marianne heeft gepraat over die rechtszaak. Ik denk dat hij denkt dat Marianne op haar besluit terug is gekomen.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ach, dan zal ik het verkeerd voorhebben. :oops:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

' t wordt tijd dat heel die klucht gedaan is, kan Tom nu niet eens een bed gaan kopen bij diene Zweedse meubelwinkel of staan zijn pollekes averechts, dan kan hij altijd nog een thuis gemonteerd bed gaan kopen in een normale meubelwinkel
er zijn er heel veel in ons belgiekske :mrgreen:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

martha schreef:Ach, dan zal ik het verkeerd voorhebben. :oops:
Misschien ook niet hoor, kan best zijn dat ik het verkeerd begrepen heb. Overigens interpreteert iedereen zaken op zijn of haar eigen manier :-) In elk geval zal Tom wel een bed scoren bij die Zweedse meubelmeuk gezien veel van het decor in Thuis daar ook vandaan komt. De Zweedse Meubel Goeroe groette U :lol:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:' t wordt tijd dat heel die klucht gedaan is, kan Tom nu niet eens een bed gaan kopen bij diene Zweedse meubelwinkel of staan zijn pollekes averechts, dan kan hij altijd nog een thuis gemonteerd bed gaan kopen in een normale meubelwinkel
er zijn er heel veel in ons belgiekske :mrgreen:
Tom heeft blijkbaar inmiddels wel een bed gevonden of hij slaapt lekker op zijn bank, want hij is toch niet op Mariannes vraag om weer thuis te komen wonen in gegaan? :)
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Christel schreef:... Tom... was het inderdaad een echte advocaat.
Maar een hele slechte dan toch.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Moest ik, elke keer Tom zucht een glas wodka drinken zou ik het einde van de uitzending niet halen. Ik vind dat zo irritant!
Net als Tom zelf. Wanneer gaat die eens voor zichzelf opkomen?
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Geen idee wanneer Tom eindelijk eens voor zichzelf gaat opkomen. Hij laat zich altijd doen. Marianne blijft hem ook behandelen als een klein kind. Ze ging er immers doodleuk vanuit dat Tom weer terug bij haar kwam wonen. Hij is nu wel op weg om zich los te weken van moeders. Hij is immers nog niet met hangende pootjes terug gekeerd. Hij is wel gemakkelijk te beïnvloeden vooral als de naam Peggy valt. Anderzijds weet hij volgens mij ook niet echt wat hij wil. Eerst wilde hij niet verder met Peggy omdat zij hem, in zijn ogen, had verraden maar nu zou hij volgens mij haar maar wat graag terug willen. Het wordt tijd dat Tom een bed gaat scoren en zich meer en meer gaat losweken van moeders.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Bomanza schreef:
Christel schreef:... Tom... was het inderdaad een echte advocaat.
Maar een hele slechte dan toch.
Dat is waar, dat heeft hij inmiddels ook al meer dan eens bewezen. Maar ja, wat wil je, als je al niet eens in staat lijkt te zijn om voor jezelf te denken?
Tom is al sinds zijn terugkeer uit Canada een speelbal in de handen van iedereen, of het nou Bianca, Peggy, Marianne, Rosa, Ann of Geert is. Zij geven een voorzet en hij kopt het in. :roll:
Dat heeft in mijn ogen niet eens zoveel te maken met het feit dat hij een moederskindje is trouwens, hij heeft gewoon het karakter van een dweil... Als je alleen al kijkt hoe hij in het begin liep te jongleren tussen Bianca en Peggy :doh:
0 x
Plaats reactie