Gitta Thys (Astrid Annicaert)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Gitta Thys (Astrid Annicaert)
Inderdaad... Ik vind de gang van zaken in dat hele onderzoek eigenlijk te belachelijk voor woorden. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Eens benieuwd wie ze nu weer zal gaan aanvallen nu dat ze Raf moeten lossen.
Ik zou graag zien dat ze een dikke fout maakt en dan vervangen wordt door Tim want die loopt er ochamstere maar bij voor spek en bonen
Ik zou graag zien dat ze een dikke fout maakt en dan vervangen wordt door Tim want die loopt er ochamstere maar bij voor spek en bonen

0 x
-
- x 435
zelfde mening, te gek voor woorden gewoonChristel schreef:Inderdaad... Ik vind de gang van zaken in dat hele onderzoek eigenlijk te belachelijk voor woorden.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Fien is vermist van 21 oktober en wat hebben ze na 21 dagen al gevonden? Een zitbank
En dan durft die Gitta nog mega irritant doen tegen Jens ook 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Luc
- Poster rang 4
Ze hadden de dader nochtans al na enkele dagen, alleen weten ze het nog niet natuurlijk
.

0 x
-
- x 435
zoals ze nu bezig zijn, gaat de oplossing van deze verdwijning even lang duren als de ontdekking van het gletsjermummie Ötzi, jammer dat onze achterachterachter...achterkleinkinderen ons niet meer zullen kunnen vertellen hoe de speurders eindelijk tot de oplossing zullen gekomen zijnLuc schreef:Ze hadden de dader nochtans al na enkele dagen, alleen weten ze het nog niet natuurlijk.

t wordt tijd dat ze eens serieus werk maken van die verdwijning

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Wat een smerig vals kind is ze toch.
Wedden dat ze niet gaat zeggen dat Tim de auto van Fien ontdekte op de foto en dat ze zelf met die eer zal gaan lopen.
Zoo ongeloofelijk smerig en ook kinderachtig om op die manier een ex terug te pakken
Hopelijk komt het uit dat Tim het ontdekte en niet zij.
Wedden dat ze niet gaat zeggen dat Tim de auto van Fien ontdekte op de foto en dat ze zelf met die eer zal gaan lopen.
Zoo ongeloofelijk smerig en ook kinderachtig om op die manier een ex terug te pakken

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik vrees ook dat ze gaat verzwijgen dat Tim dit ontdekt heeft, maar ik ben er ook zeker van dat het later aan het licht zal komen.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Luc
- Poster rang 4
Ik vrees dat ze vooral met haar carrière begaan is en Tim heeft al meermaals laten blijken niet meteen de snuggerste van het korps te zijnGanja schreef:Wat een smerig vals kind is ze toch.
Zoo ongeloofelijk smerig en ook kinderachtig om op die manier een ex terug te pakken![]()

0 x
-
- x 435
Tim heeft toch al getoond dat ie verstandiger is geworden, dat kunnen we van Gitta en Boons niet zeggen, hé?Luc schreef:Ik vrees dat ze vooral met haar carrière begaan is en Tim heeft al meermaals laten blijken niet meteen de snuggerste van het korps te zijnGanja schreef:Wat een smerig vals kind is ze toch.
Zo ongeloofelijk smerig en ook kinderachtig om op die manier een ex terug te pakken![]()
Hopelijk komt het uit dat Tim het ontdekte en niet zij.tenzij er nog iets anders ook meespeelde bij hem om het te vertellen
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Kinderachtig dat Gitta niet heeft aangeven dat Tim het ei van Columbus heeft ontdekt. Goed bezig Gitta, achter de rug om van je chef een ander gaan verhoren. Ze keek wel even gruwelijk zuur toen ze haar reprimande kreeg, en terecht!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Luc
- Poster rang 4
Vandaag was ie idd terug verstandiger.Rieka schreef: Tim heeft toch al getoond dat ie verstandiger is geworden, dat kunnen we van Gitta en Boons niet zeggen, hé?
0 x
-
- Poster rang 5
Volgens mij worden Tim en Gitta nog terug een koppel.
Vermoedelijk wel nog niet in de eerstkomende dagen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dat denk ik al sedert ik hier las dat Gitta zou terugkomen...lord F. schreef:Volgens mij worden Tim en Gitta nog terug een koppel.

0 x