Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Het is niet te geloven! Ik ben benieuwd wat Marianne gaat doen als blijkt dat Ann echt het huis gaat verlaten en Sandrientje meeneemt. Het zou mij ook niet verbazen als ze daar ook een stokje voor wil gaan steken. Ik snap nog altijd niet waarom Geert het bij haar uit blijft houden. Bij mij zou Marianne allang al haar kruid verschoten hebben. Tom is nu wel boos maar hoe dikwijls was hij al niet boos op zijn moeder? Het wordt echt tijd dat hij een keer wakker wordt en ziet wat zijn moeder allemaal doet. Ook die actie van dat artikel in de krant, heel erg kinderachtig hoewel.... als je echt een bloedhekel hebt aan iemand kan je dat stiekem misschien ook wel een strakke actie vinden.
Naja ik heb niet de illusie dat Marianne haar streken zal afleren. Moet trouwens wel toegeven dat er weinig mensen in Thuis zo triomfantelijk kunnen kijken als Marianne!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Kwast schreef:Tom is nu wel boos maar hoe dikwijls was hij al niet boos op zijn moeder? Het wordt echt tijd dat hij een keer wakker wordt en ziet wat zijn moeder allemaal doet. Ook die actie van dat artikel in de krant, heel erg kinderachtig hoewel.... als je echt een bloedhekel hebt aan iemand kan je dat stiekem misschien ook wel een strakke actie vinden.
Inderdaad een kinderachtige reactie op het al even kinderachtige gedrag van Rosa en Jenny tegenover de mensen die kwamen kijken in Ter Smissen. Het is niet alleen Marianne die streken uithaalt hè..
En Tom is inderdaad boos op zijn moeder, alleen maar omdat ze hem een keertje geen gelijk gaf toen het over die 70/30 regeling van Guy en Mayra ging. Ik kan haar daarin eerlijk gezegd geen ongelijk geven, en dan weten Marianne, Ann en Mayra nog niet eens dat Guy zelf eigenlijk wel netjes 50/50 wou verdelen. Tom speelt daar echt wel een vuil spel! Ik ben benieuwd of het uitkomt dat Tom hier achter zit. Dan valt Marianne's "familie" helemaal uit elkaar, da's een ding wat zeker is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Noh, Tom is nog geen [ in het echte mensenleven ] weekend de deur uit of ze maakt zich al zorgen. Precies alsof je van op de bank slapen slechter wordt. Het is dan wel niet goed voor je rug maar Tom zal wel rap een bed aanschaffen. Dat het niet tot haar doordringt hij tot nu toe de sofa verkiest boven een bed genoeg zegt
Vond ze vandaag niet echt aardig. Blafte Geert ook nog eens af. Die man heeft echt een geduld van hier tot Tokio! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe lang het duurt voor Tom zijn zere ruggetje niet meer aankan en terug keert bij moeders.
Enfin, Marianne was vandaag weer de warme persoonlijkheid zelve
0 x
ik begrijp het als mama marianne het beste voor heeft voor haar beide kinderen. Ze maakt zich zorgen en wil voor haar kinderen het beste. Wat is daar mis mee? Ze is een goede moeder.
Het ontbyt by marianne is soms een hoop gezaag by elkaar,altyd maar zeuren en zagen,en zy steekt de boel altyd in gang en weet nooit van iets,t'wordt een beetje eentonig,maar ik blijf leah thys sowieso de beste actrice uit thuis vinden,zy schryft de scenario's niet hee
Marianne blijft een geniaal personage naar mijn inziens. Hoe ze genoot van het nieuws dat er asbest was gevonden bij de Zus&zo. Ineens moest mevrouw nog even boodschapjes doen en liet Ann zitten met trek Laat me raden, ze ging vast en zeker op onderzoek uit.
0 x