Het GROTE speculatie topic

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door daffy duck »

Hij liet in ieder geval zijn vingerafdrukken na en niet alleen daar..

zou kunnen dat ze zuiver iets vinden naar aanleiding van de vingerafdrukken :doh:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik ken weinig van politie-onderzoeken, maar waarom zouden ze vingerafdrukken zoeken op of in dat kastje?
Tenzij de politie vermoedt dat ze naar Narnia is? :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

satine schreef:Ik ken weinig van politie-onderzoeken, maar waarom zouden ze vingerafdrukken zoeken op of in dat kastje?
Tenzij de politie vermoedt dat ze naar Narnia is? :mrgreen:
ik dacht eerder aan vingerafdrukken op haar auto, ....maar ik hou het toch bij die oorbellen! :-?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

dat zou dan wel heel toevallig zijn - Guy die daar dagen misschien zelfs wekenlang rondloopt en die niet ziet liggen en Mayra wel :denk:
Maar in Thuis kan dat natuurlijk - ben benieuwd! :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

satine schreef:dat zou dan wel heel toevallig zijn - Guy die daar dagen misschien zelfs wekenlang rondloopt en die niet ziet liggen en Mayra wel :denk:
Maar in Thuis kan dat natuurlijk - ben benieuwd! :mrgreen:
ja, ik denk zo meer tussen de kussens van de zetel of zo :dance: Een man gaat daar niet zo in één, twee, drie schoonmaken hé!!! :character-grover:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Rieka schreef:
Christel schreef:
daffy duck schreef:Ik denk dat het iets met de oorbellen zal te maken hebben. :denk: zoniet :oops:
Dat zou wel mogelijk zijn... Misschien dat ze er eentje verloren is bij Guy thuis, en dat Mayra die dan vindt ofzo (tijdens een "afrondingsgesprek" o.i.d.)? :denk:
Ik vind het in elk geval wel apart dat Jens haar die oorbellen voor Fien heeft laten maken, en dan vooral dat daar best wel de nadruk op is gelegd. Zoiets doen ze meestal niet voor niks... :)
Ik vind het raar dat Guy in het kastje kon van Fien en Jens niet.
Er zal wel een verklaring voor zijn, maar ik ben vergeten op welke manier Guy daar in kon kijken en wat hij meenam of deed met de GSM van Fien.
Hij liet in ieder geval zijn vingerafdrukken na en niet alleen daar..

Guy heeft ingebroken in dat kastje en zijn nummer uit de GSM van Fien gewist. Tja, ik denk ook niet dat ze vingerafdrukken gaan zoeken op het kastje : iedereen passeert daar. En dat kastje is voorlopig niet relevant (om het in crimi-serie taal te zeggen :lol: ) Ik denk nog altijd dat "Madeleine" een sleutelrol zal spelen.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Toen Guy in dat kastje heeft ingebroken droeg hij van die witte 'doktershandschoenen'. Heb net dat stuk van de aflevering herbekeken. Hij checkte in Fien haar gsm of zijn nummer er in stond , maar die stond er niet in dus heeft hij de gsm teruggelegd. Het enige dat hij u dat kastje genomen heeft is dat stuk papier waar hij vorige week zijn eigen gsm nummer op had geschreven om aan Fien te geven. :)

Vingerafdrukken van hem zullen ze dus niet vinden op het kastje of haar gsm. Als ze daar al naar zochten .

:wave:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Sasha schreef:Toen Guy in dat kastje heeft ingebroken droeg hij van die witte 'doktershandschoenen'. Heb net dat stuk van de aflevering herbekeken. Hij checkte in Fien haar gsm of zijn nummer er in stond , maar die stond er niet in dus heeft hij de gsm teruggelegd. Het enige dat hij u dat kastje genomen heeft is dat stuk papier waar hij vorige week zijn eigen gsm nummer op had geschreven om aan Fien te geven. :)

Vingerafdrukken van hem zullen ze dus niet vinden op het kastje of haar gsm. Als ze daar al naar zochten .

:wave:
Hoogst interessant! We hebben hier te maken met een consulting :dance: detective
0 x
Jitskee
Nog geen rang

Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Jitskee »

voorspelling: peggy wilt vertrekken naar de B&B maar Tom houdt haar nog net tegen
0 x
True Friends aren't true friends forever, but most of all, they are
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

het lijk van Fien wordt teruggevonden de laatste vrijdag van mei :mrgreen: En ondertussen hebben ze de ene verdachte na de andere meer dan 24 uur vastgehouden.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

maar wat zal Guy verraden? :dance:
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

daffy duck schreef:maar wat zal Guy verraden? :dance:
Gokje: Fientjes oorbellen die Mayra bij Guy thuis zal vinden...
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Op de website van het nieuwblad staat een artikel over Robert de la Haye en Annemarie Picard die hun opwachting maken in Thuis.

De cast van de populaire één-soap Thuis krijgt binnenkort versterking uit familiale hoek. Robert de la Haye, in het echte leven de echtgenoot van Sally-Jane Van Horenbeeck (Peggy in de serie, red.) doet zijn intrede op woensdag 16 november. Twee weken later is het de beurt aan Annemarie Picard, de partner van Pol Goossen (Frank, red.).
De la Haye speelt Axel Verstraeten, een vlotte zakenman die ook op het scherm het hart van Van Hoorebeeck sneller doet slaan. De la Haye volgde een acteursopleiding bij Studio Herman Teirlinck in Antwerpen en was eerder al te zien in tal van Vlaamse én Nederlandse televisiereeksen, waaronder Spoed, Terug naar Oosterdonk en Onderweg naar morgen.

Picard kruipt in de rol van de flamboyante Martha en was ook in het verleden al enkele keren te zien in Thuis. Voorts maakt ze deel uit van het theatergezelschap Paljas Produkties en vertolkte ze al gastrollen in onder meer Spring, Postbus X en Familie.
Afbeelding
Afbeelding
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 111107_091
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

doken18 schreef:Picard kruipt in de rol van de flamboyante Martha en was ook in het verleden al enkele keren te zien in Thuis
Euh, ik wist helemaal niet dat onze Martha mee ging doen in Thuis :animals-dogrun: Flamboyant is ze anders wel :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Krijgt Nancy concurrentie ?
0 x
Gesloten