Bram Schepers (Bert Verbeke)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Laag van Guy om Bram zwart te maken, maar begrijpelijk vanuit zijn situatie ...
Anderzijds : als ze iedereen moeten oppakken die geen alibi had, kunnen ze half het dorp oppakken.
Anderzijds : als ze iedereen moeten oppakken die geen alibi had, kunnen ze half het dorp oppakken.
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, maar de politie zal wel doorhebben dat Fien al een tijdje dood is zeker?Sandertje schreef:Langs de andere kant dit is een verdwijningszaak nog geen moordzaak. Voor de politie telt op dit moment elke seconde. En als Bram dan de plezante komt uithalen en stoefen over zijn veroveringen kan ik de frustratie wel begrijpen. Hoe onterecht het ook is;
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
is dat niet te optimistisch?lord F. schreef: Ja, maar de politie zal wel doorhebben dat Fien al een tijdje dood is zeker?

0 x
-
- Poster rang 5
Tim had dat blijkbaar toch al begrepen en we gaan er vanuit dat Boon en Gitta snuggerder zijn dan hem. 

0 x
-
- x 435
dat belooft!lord F. schreef:Tim had dat blijkbaar toch al begrepen en we gaan er vanuit dat Boon en Gitta snuggerder zijn dan hem.

Bram zal alvast niet kunnen lachen met de akties van de intelligente politiedames

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als elke seconde dan toch telt, waarom moesten Franky en Tibo dan pas de volgende dag terugkomen met het meisje dat het alibi van Bram kon bevestigen?Sandertje schreef:Langs de andere kant dit is een verdwijningszaak nog geen moordzaak. Voor de politie telt op dit moment elke seconde. En als Bram dan de plezante komt uithalen en stoefen over zijn veroveringen kan ik de frustratie wel begrijpen. Hoe onterecht het ook is;
Kostbare tijd is kostbare tijd - ook als het de dames niet uitkomt.

Stel dat Bram gezegd had 'ik ben heel de tijd alleen thuis geweest' zoals Guy - ik geloof nooit dat Boons dan had gezegd: 'O, da's dan genoteerd, dan mag je nu naar huis en nog een leuke avond he Bram' - net zoals Guy behandeld werd.

0 x
-
- Poster rang 5
Er is natuurlijk wel een verschil >> Guy ging af en toe eens koffie drinken met Fien, terwijl Bram haar stond lastig te vallen. Ze kunnen Guy moeilijk al gaan verdenken omdat hij er koffie mee zat te drinken.satine schreef:Als elke seconde dan toch telt, waarom moesten Franky en Tibo dan pas de volgende dag terugkomen met het meisje dat het alibi van Bram kon bevestigen?Sandertje schreef:Langs de andere kant dit is een verdwijningszaak nog geen moordzaak. Voor de politie telt op dit moment elke seconde. En als Bram dan de plezante komt uithalen en stoefen over zijn veroveringen kan ik de frustratie wel begrijpen. Hoe onterecht het ook is;
Kostbare tijd is kostbare tijd - ook als het de dames niet uitkomt.![]()
Stel dat Bram gezegd had 'ik ben heel de tijd alleen thuis geweest' zoals Guy - ik geloof nooit dat Boons dan had gezegd: 'O, da's dan genoteerd, dan mag je nu naar huis en nog een leuke avond he Bram' - net zoals Guy behandeld werd.

Vandaar dat ze Bram iets harder aanpakken...
En waarom dat ze de getuige pas de volgende morgen laten terugkomen >> ze waren wel degelijk al bezig met Rafael z'n alibi te checken enzo, maar ze vonden wellicht dat het geen kwaad kon voor Bram om nog een nachtje in de cel te zitten. Denk dat veel flikken zo denken.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat Bram Fien zou 'lastig gevallen' hebben, dat weten ze ook maar alleen van die geweldige Guy he.
Als het ok is om iemand een nacht in de cel te houden om zijn/haar alibi te checken, dan zouden ze beter sommige verklaringen OOK even natrekken.
En als Boons en Gitta eens een kwartiertje op een doorsnee-schoolplein doorbrengen tijdens een pauze, kunnen ze daar direct 10 gasten oppikken wegens 'lastig vallen'. Of meisjes....
Ik begin er naar uit te kijken om Boons en Gitta op hun bek te zien gaan, ALS Guy ooit ontmaskerd wordt, want als ze op deze manier verder doen....
Maar goed, dit is het topic van Bram
Als het ok is om iemand een nacht in de cel te houden om zijn/haar alibi te checken, dan zouden ze beter sommige verklaringen OOK even natrekken.
En als Boons en Gitta eens een kwartiertje op een doorsnee-schoolplein doorbrengen tijdens een pauze, kunnen ze daar direct 10 gasten oppikken wegens 'lastig vallen'. Of meisjes....

Ik begin er naar uit te kijken om Boons en Gitta op hun bek te zien gaan, ALS Guy ooit ontmaskerd wordt, want als ze op deze manier verder doen....

Maar goed, dit is het topic van Bram

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Tja, ze moeten eerst maanden op het verkeerde pad zitten natuurlijk. Stel je voor dat ze meteen bij Guy uitkwamen, die verhaallijn zou te snel afgelopen zijn natuurlijk
. Maar laat die 2 maar klungelen, ben wel benieuwd hoe Guy zich nu verder gaat gedragen met Julia enzo.

0 x
-
- x 435
als Bram ooit de gelegenheid krijgt om Guy een hak te zetten, zal hij die ook wel met twee handen grijpen, maar ik zie dat nog niet zo gauw gebeuren ...Guy is een sluwe vos
0 x
-
- x 435
Ik zal supporteren voor Bram als die Guy een peer stooft.Wallanderjunior schreef:als Bram ooit de gelegenheid krijgt om Guy een hak te zetten, zal hij die ook wel met twee handen grijpen, maar ik zie dat nog niet zo gauw gebeuren ...Guy is een sluwe vos

0 x
-
- Poster rang 5
Guy moet minstens nog meedraaien tot nieuwjaar hé en Rafael wellicht ook, dus het onderzoek mag niet té rap afgelopen zijn.Luc schreef:Tja, ze moeten eerst maanden op het verkeerde pad zitten natuurlijk. Stel je voor dat ze meteen bij Guy uitkwamen, die verhaallijn zou te snel afgelopen zijn natuurlijk. Maar laat die 2 maar klungelen, ben wel benieuwd hoe Guy zich nu verder gaat gedragen met Julia enzo.

Enfin, het zal leuk worden bij Sanitechniek als Guy en Bram terug gaan moeten samenwerken.
0 x
-
- x 435
Guy en Bram kunnen beter niet op dezelfde werf zitten, t zal zo al lastig genoeg worden
Bram vertrouwt Guy natuurlijk voor geen haar meer en Guy zal het natuurlijk jammer vinden dat Bram toch aan de klauwen van de politiemeisjes ontsnapt is
ambiance verzekerd!
Bram vertrouwt Guy natuurlijk voor geen haar meer en Guy zal het natuurlijk jammer vinden dat Bram toch aan de klauwen van de politiemeisjes ontsnapt is
ambiance verzekerd!
0 x
-
- Poster rang 5
Bram vanavond.
Ik moet toegeven dat het nog steeds één van m'n favoriete personages is in Thuis en ik hoop ook voor hem dat het ooit weer goed komt met Paulien (die helemaal niet past bij Rafael)), maar hoe hij zich vanavond gedraagde leek hij toch ook maar van een andere planeet te komen.
Ik moet toegeven dat het nog steeds één van m'n favoriete personages is in Thuis en ik hoop ook voor hem dat het ooit weer goed komt met Paulien (die helemaal niet past bij Rafael)), maar hoe hij zich vanavond gedraagde leek hij toch ook maar van een andere planeet te komen.

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Inderdaad belachelijk hoe hij zich gedroeg. In het begin van de aflevering was hij nochtans nog grappig : iets in de stijl van "ge kijkt alsof ge uw eigen kak hebt ingeslikt".
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap