Frank gaat niets doen en blijft gewoon bij Leo werken dat heeft hij gezegdWallanderjunior schreef: wat gaat hij nu doen met de samenwerking met Leo???.
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Ganja
- Poster rang 3

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Frank begint nu toch echt wel te overdrijven wat zijn commentaar tov Leo betreft 
0 x
-
Petieke
- Nog geen rang
- Ganja
- Poster rang 3

Tuurlijk vroeger zat Leo met het gezaag van Yvette en nu zit Frank ermeeCataclysm Child schreef:Frank begint nu toch echt wel te overdrijven wat zijn commentaar tov Leo betreft
Maar idd hij mag al is gaan stoppen met zijn gezaag (al snap ik het wel) maar trop is trop hij (Frank) heeft genoeg gezaagd.
En ja dat mini cactusje was wel LoL
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was in het begin ook wel anders.Ganja schreef:maar al bij al vind ik Leo toch beter bij Jenny passen al van in het begin - nu is die tenminste happy en lacht hij veel terwijl toen hij met Yvette was hij alleen maar zaagde en amper lachte.
En Frank zit maar in een vervelende situatie. Het is voor hem praktisch onmogelijk om nog ander werk aan te komen, maar dat het met Leo niet lekker loopt vind ik ook niet zo vreemd. Ik ben eens benieuwd hoe dat verder moet! Ik zie dat namelijk niet snel verbeteren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Misschien dat Frank door zijn gedrag kan bekomen dat hij ontslagen worden, dan kan hij gaan "stempelen" en kan hij Simonne en Yvette in de waan laten dat zij hun zin gekregen hebben want als hij zelf ontslag neemt dan kan hij niet gaan "stempelen" en zit hij zonder inkomen. Het kan natuurlijk ook zijn dat Frank zich uitwerkt op Leo omdat inderdaad Yvette ambetant en lastig is en we weten dat Frank en Yvette nooit de beste vriendjes geweest zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat hij en Yvette nooit de beste vrienden zijn geweest en dat ze nu tegen hem zeurt in plaats van Leo, zal allemaal zeker meespelen voor Frank. En dan is er ook nog Simonneke waar hij rekening mee moet houden, die ook niet graag heeft dat hij weer "normaal" met Leo omgaat... Toch zie ik het nog niet zo snel gebeuren dat Leo hem ontslaat. Die voelt zich ergens toch schuldig en Frank speelt daar handig op in of weet dat (onbewust?) in elk geval ook wel. De vraag is alleen hoe lang Leo zich nog zodanig schuldig blijft voelen, dat hij dit alles pikt van Frank... 
0 x
-
Rieka
- x 435
Het antwoord is simpel: niet lang meer.Christel schreef:Dat hij en Yvette nooit de beste vrienden zijn geweest en dat ze nu tegen hem zeurt in plaats van Leo, zal allemaal zeker meespelen voor Frank. En dan is er ook nog Simonneke waar hij rekening mee moet houden, die ook niet graag heeft dat hij weer "normaal" met Leo omgaat... Toch zie ik het nog niet zo snel gebeuren dat Leo hem ontslaat. Die voelt zich ergens toch schuldig en Frank speelt daar handig op in of weet dat (onbewust?) in elk geval ook wel. De vraag is alleen hoe lang Leo zich nog zodanig schuldig blijft voelen, dat hij dit alles pikt van Frank...
Jenny zal helpen om Frank weer normaal te doen functioneren tov Leo.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vraag mij af op basis waarvan Leo Frank dan zou moeten ontslaan.
Een reorganisatie? Hij heeft nu al chauffeurs te kort, dat kan dus niet.
Dringende redenen? Dan moet Frank eerst iets verkeerds doen en heeft hij daarna geen recht op stempelgeld.
Een reorganisatie? Hij heeft nu al chauffeurs te kort, dat kan dus niet.
Dringende redenen? Dan moet Frank eerst iets verkeerds doen en heeft hij daarna geen recht op stempelgeld.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom doet Frank tegenwoordig zo supervriendelijk tegen Yvette terwijl hij vroeger enkel tegen de kar van 'madame Toertjes' reed om haar het bloed van onder de nagels te halen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat hij enerzijds toch wel wat medelijden met haar heeft en anderzijds gewoon zo min mogelijk gezeur van Yvette (en Simonne) wil. Vroeger was Leo er nog om een beetje als "bliksemafleider" te dienen, maar nu zou Frank zelf weer de volle lading krijgen...
0 x
-
Rieka
- x 435
Supervriendelijk? Allez gij, hij wil die oude rammelkar weer doen draaien... Als jij dat supervriendelijk noemt... amai mijn botten!Crackers schreef:Waarom doet Frank tegenwoordig zo supervriendelijk tegen Yvette terwijl hij vroeger enkel tegen de kar van 'madame Toertjes' reed om haar het bloed van onder de nagels te halen?
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Bwa ik denk dat Frank een beetje medelijden heeftRieka schreef:Supervriendelijk? Allez gij, hij wil die oude rammelkar weer doen draaien... Als jij dat supervriendelijk noemt... amai mijn botten!Crackers schreef:Waarom doet Frank tegenwoordig zo supervriendelijk tegen Yvette terwijl hij vroeger enkel tegen de kar van 'madame Toertjes' reed om haar het bloed van onder de nagels te halen?
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
-
Rieka
- x 435
Ja, Frank wordt oud.interrupted schreef:Bwa ik denk dat Frank een beetje medelijden heeftRieka schreef:Supervriendelijk? Allez gij, hij wil die oude rammelkar weer doen draaien... Als jij dat supervriendelijk noemt... amai mijn botten!Crackers schreef:Waarom doet Frank tegenwoordig zo supervriendelijk tegen Yvette terwijl hij vroeger enkel tegen de kar van 'madame Toertjes' reed om haar het bloed van onder de nagels te halen?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Naar 'Frankse' normen was dat supervriendelijk bedoeld hoor, zie maar naar de screenshots van ThomstenRieka schreef:Supervriendelijk? Allez gij, hij wil die oude rammelkar weer doen draaien... Als jij dat supervriendelijk noemt... amai mijn botten!Crackers schreef:Waarom doet Frank tegenwoordig zo supervriendelijk tegen Yvette terwijl hij vroeger enkel tegen de kar van 'madame Toertjes' reed om haar het bloed van onder de nagels te halen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!