Luc Bomans (Mark Willems)
-
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Luc heeft vooral mensen nodig die hij kan manipuleren.
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat ie nog eens Louis ter sprake brengt, snap eigenlijk niet dat hij de zoektocht naar z'n zoon heeft opgegeven.
Ik vind dat het hoog tijd wordt dat ie nog eens Louis ter sprake brengt, snap eigenlijk niet dat hij de zoektocht naar z'n zoon heeft opgegeven.
0 x
- lml
- Nog geen rang
Ik heb indertijd begrepen dat er nog een verhaal op stapel stond na die ontvoering van Franky. Maar dat dat niet is doorgegaan. Misschien was dat wel het vervolg op z'n zoektocht naar Lowie. Waarschijnlijk zaten ze toen al met het idee om Franky een paar jaar ouder te maken en is dat verhaal niet doorgegaan. Hij begon Franky toen ook al te verwennen met extra zakgeld enzo.
Maar van mij mogen ze zo langzamerhand Lowie wel eens weer wat vaker ter sprake brengen. Het is nu allemaal zo vlak rond Luc. Ben blij dat Guy er nu is. Die doet het mijns inziens ook goed.
Maar van mij mogen ze zo langzamerhand Lowie wel eens weer wat vaker ter sprake brengen. Het is nu allemaal zo vlak rond Luc. Ben blij dat Guy er nu is. Die doet het mijns inziens ook goed.
0 x
-
- Nog geen rang
Misschien komt lowie wel terug,wil hij zijn vader laten boeten voor wat die indetijd met zijn moeder gedaan heeft
en komt hij dan met tijd weer overeen met zijn pa,zou toch geen slechte verhaallijn zijn voor onze 'lucky boy',maar Lowie wel al als tiener

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ik denk dat die verhaallijn met Lowie ergens helemaal achteraan in de kast van de scenarioschrijvers zit en er niet te gauw zal uit komen.lelie schreef:Misschien komt lowie wel terug,wil hij zijn vader laten boeten voor wat die indetijd met zijn moeder gedaan heeften komt hij dan met tijd weer overeen met zijn pa,zou toch geen slechte verhaallijn zijn voor onze 'lucky boy',maar Lowie wel al als tiener
![]()
![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- lml
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Even tussendoor ... Guy en Luc dat zouden volgens mij ideale partners in crime zijn.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Zeg maar donkere kantlelie schreef:Ja,das waar,allebei met een donker kantje,alhoewel,KANTJE

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Poster rang 5
ahum, toch wel een verschil in soorten crime.interrupted schreef:Even tussendoor ... Guy en Luc dat zouden volgens mij ideale partners in crime zijn.

Langs de andere kant kan je ook zeggen dat z'n personeelsbeleid van de laatste tijd toch niet helemaal geslaagd is.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Bwalord F. schreef:ahum, toch wel een verschil in soorten crime.interrupted schreef:Even tussendoor ... Guy en Luc dat zouden volgens mij ideale partners in crime zijn.Bij Luc is het toch meer "witteboordscriminaliteit".
Langs de andere kant kan je ook zeggen dat z'n personeelsbeleid van de laatste tijd toch niet helemaal geslaagd is.

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Nog geen rang
dat lijkt daar meer en meer op een sanitair bedrijf bestaande uit criminelen,behalve franky heeft ieder daar al iets op zijn geweten,en de baas nog het meest

0 x
-
- Poster rang 1
Factlelie schreef:dat lijkt daar meer en meer op een sanitair bedrijf bestaande uit criminelen,behalve franky heeft ieder daar al iets op zijn geweten,en de baas nog het meest![]()
![]()

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Poster rang 5
Raar dat er nog geen loodgieter op het idee gekomen is om een lezersbrief naar de VRT te sturen omdat ze in Thuis nogal vaak als criminelen afgeschilderd worden. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Breng ze maar niet op ideeën?lord F. schreef:Raar dat er nog geen loodgieter op het idee gekomen is om een lezersbrief naar de VRT te sturen omdat ze in Thuis nogal vaak als criminelen afgeschilderd worden.

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)