Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Die is er inderdaad geweest. Die is verwijderd omdat daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt werd.
Welkom op het forum !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
2 vragen: hoe komt dat Luc zijn arm in het gips zit en hij een nekband draagt? En hoe komt het dat Ann geen dokter meer wil zijn en nu helpt in de Fit & Fun?
Crackers schreef:2 vragen: hoe komt dat Luc zijn arm in het gips zit en hij een nekband draagt? En hoe komt het dat Ann geen dokter meer wil zijn en nu helpt in de Fit & Fun?
Die arm denk ik nadat die Albanezen hem hebben aangepakt. Luc had geld geleend op de zwarte markt tegen een hoge intrestvoet maar hij kon die niet meer terugbetalen.
En Ann heeft na de dood van Sandrine geen zin meer om dokter te zijn. Ze vindt zichzelf een slechte dokter omdat ze Sandrine niet heeft kunnen redden.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
OMG Mo en Aisha, twee personages die altijd enorm irritant heb gevonden. Dorien overigens ook. Wel grappig om dit terug te zien! Waldek had precies nog meer haar toen Casper die nog mee deed! Nancy die het overhemd van Luc strijkt in haar knal roze bloesje!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Eergisteren werd in de middag aflevering eindelijk het lijk van Sofie gevonden. Persoonlijk heel mooi in beeld gebracht : de emoties van Eric, Martine en Peter. Maar die muziek die eronder gezet was maakte alles nog dramatischer. En ik vraag me af : welk muziekstuk was dat (klonk een beetje klassiek) Kent iemand de oplossing ?
martha schreef:Eergisteren werd in de middag aflevering eindelijk het lijk van Sofie gevonden. Persoonlijk heel mooi in beeld gebracht : de emoties van Eric, Martine en Peter. Maar die muziek die eronder gezet was maakte alles nog dramatischer. En ik vraag me af : welk muziekstuk was dat (klonk een beetje klassiek) Kent iemand de oplossing ?
Clint Mansell - "Lux Aeterna" voor de film Requiem for a dream (en ook gebruikt in een aantal trailers)
Dramatisch muziekje maar doordat het al tientallen keren gebruikt is was het niet echt een originele ingeving om dat ook in Thuis te gebruiken.
Inderdaad dat is het. Ga aan dochter vragen dit te downloden en dan kunnen we dat afspelen als we volgende maand door de rocky montains en yellowstone rijden. Tis precies de muziek om door een ruig landschap te rijden.
En ik ken weinig filmmuziek (omdat ik weinig films kijk) dus voor mij is het de allereerste keer dat ik het stuk hoor. In feite de 2° keer want in 2008 heb ik het al gezien doch toen kende ik het Thuis forum nog niet. En ik blijf de scene bij het vinden van het lijk van sofie nog altijd heel mooi gefilmd vinden, heel sober en je voelt als kijker datgene wat Eric, Martine en Peter meemaken, het blijft je bij net als toen Eva en Werner vertrokken(die trap op Zaventem) dat vond ik ook heel aangrijpend.
Ik denk dat hij binnen 2 afleveringen vermoord wordt.
wel interessant om Luc's doen en laten een beetje te volgen. Destijds dacht ik nog dat hij het goed voorhad met Femke, Nancy en Eddy. Maar als je alles via de middagafleveringen nog eens terug ziet is het wel heel duidelijk dat hij alleen aan z'n eigen rekening denkt.