Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- willem criel
- Nog geen rang
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Het kwam er een beetje ongelukkig uit, sorry. Was niet zo bedoeld. Maar het woord drukt wel uit wat veel mensen er nog steeds over denken. als iets vuils en vies. Veel mensen hebben hier nog steeds geen respect voor. Dat is jammer! Sorry, nogmaalsinterrupted schreef:Ik vind 'muilende' trouwens een respectloos woord.
Kan aan mij liggen, maar toch....

0 x
La vie est dûre sans confiture!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gewoon voor de duidelijkheid: is het zo dat jij het ook ziet dan? Als iets vuils en vies?
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Natuurlijk zie ik dat niet als iets vuils en vies, zekerrrrrr niet. Ik zei dat het er nogal ongelukkig uitkwam. En in gent gebruiken ze nogal snel het woord muilen. Vraag dat maar aan Bram. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Ganja
- Poster rang 3
Eigenlijk zien we hem wel niet veel hé.
Zo zal de relatie met Franky nog lang duren
Maar mss is het omdat er nu vooral oog is voor Ann & Mayra en dat de makers denken nu even geen Tibo en Franky anders zitten straks al die hetero's met een overdosis holebi's
zelfs ik heb dat al soms
momenteel zou ik toch liever meer Tibo en Franky zien ipv Ann & Mayra 
Zo zal de relatie met Franky nog lang duren

Maar mss is het omdat er nu vooral oog is voor Ann & Mayra en dat de makers denken nu even geen Tibo en Franky anders zitten straks al die hetero's met een overdosis holebi's

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Denk idd dat ze die 2 verhaallijnen niet te veel door elkaar willen doen lopen. Een lebberende Ann en Mayra direct gevolgd door een scène met een lebberende Tibo en Franky, er zouden er mss weer zijn die het niet kunnen apprecieren.
0 x
-
- x 435
-
- x 435
Ik zou dat eerder een lesbisch koppel noemen.dewimax schreef:zijn ann en mayra dan geen homo-koppel?

0 x
-
- x 435
ze zien er inderdaad niet erg mannelijk uitRieka schreef:Ik zou dat eerder een lesbisch koppel noemen.dewimax schreef:zijn ann en mayra dan geen homo-koppel?

maar hier zit Tibo in de schijnwerper ... we zouden hem toch wat meer in zijn "werkomgeving" mogen zien
altijd interessant om te zien hoe hij met zijn collega's en met de patienten omgaat
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Mss komt dat nog aangezien hij verpleger is, komt hij mss wel terecht in de Thuis-kliniek als nieuwe collega van Katrientje.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Tibo Tibo, toch, zo jaloers gisterenavond dat Franky en Bram samen aan het gamen waren. En dan op zo'n drastische manier tussenkomen. Ikzelf zou er niet mee lachen moest iemand plots mijn TV of boek dicht zou slaan omdat die persoon vindt dat hij niet genoeg aandacht krijgt. Neen Tibo, je bent voor het moment een beetje gezakt in mijn achting 

0 x
-
- x 435
ik vond het ook nogal flauw, ik had verwacht dat hij zou supporteren voor Franky 

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Tibo mag gerust wat meer te zien zijn als nieuwe vriend van Franky. Hij is de max.
0 x
-
- x 435
Heeft Maxime nood aan een vaste job bij "Thuis"?willem criel schreef:Tibo mag gerust wat meer te zien zijn als nieuwe vriend van Franky. Hij is de max.

0 x