Ik kijk zelfs niet graag meer...

TuurlijkRieka schreef:Hoh, en dan kan je ook met voorbedachte rade zo'n anti-moordpilleke pakken?interrupted schreef:Er bestaat ook zoiets als voorbedachte radeOmega schreef:Bovendien is de moord gebeurd in een opwelling.Rieka schreef:Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!
Wat zou dat goed zijn om zoiets uit te vinden!
Helaas is dat teveel (positieve)fantasie om in "Thuis" dienstig te zijn voor een verhaallijn.
nee iddCazalina schreef:Niemand weet 100% zeker wat er met Fien is gebeurt, toch?
Ik vond het toch vrij duidelijk wat er gebeurd is. Hij wilt haar kussen en wat nog , zij weigert en begint te schreeuwen. Hij duwt haar grof neer op de zetel en begint haar te stikken door zijn hand over haar mond en neus te houden. Volgende scene ligt ze dood op de grond. Toch vrij duidelijk wat er gebeurd is , niet ?interrupted schreef:nee iddCazalina schreef:Niemand weet 100% zeker wat er met Fien is gebeurt, toch?
Waarom??Tink86 schreef:Ik kijk heel heel graag naar thuis maar die moord vin ik er jammer genoeg weer over...
Ik kijk zelfs niet graag meer...
Ik ga er vanuit dat Guy haar dumpte in dat water toen hij daar plots met zijn auto stond nadat hij haar vermoorde omdat hij dacht dat het Mayra was die hem afwees en daarbij sloegen zijn stoppen door.interrupted schreef:Niemand weet 100% zeker wat er met Fien is gebeurt, toch?
Die zal op den duur wel ontmaskerd worden. Maar "Thuis" kennende gaan ze ons nog een hele tijd met dat verhaal bezighouden.lelie schreef:Ik denk dat we nog wel wat gaan meemaken met ons 'Guyke',die zal nog toeren uitsteken om zijn gruweldaad te verbergen,komt nooit meer goe met da manneke![]()
![]()
Fien is ook nog niet als vermist opgegeven hè? Jens gaat er bijvoorbeeld nog altijd vanuit dat ze in Frankrijk zit.johan1969 schreef:Ik vrees dat ze het ook wel heel lang gaan rekken, gisteren is er ook bijna niet op ingegaan.
Er is zelfs nog geen onderzoek.
Dat is normaal hé als niemand weet dat ze dood is.johan1969 schreef:I
Er is zelfs nog geen onderzoek.
In het verleden zijn er nog wel wat personages geweest die ze ook in de gevangenis verder volgden, Frank bijvoorbeeld in een heel ver verleden of Eddy, en die spelen nu nog altijd mee.jessie V. schreef:Maar Guy zal toch niet de gevangenis in draaien? Hij (Guy, Erik) is nog maar net in Thuis op komen draven en het was toch niet voor even dat hij mee ging doen?