ook een mogelijkheidjohan1969 schreef:Zelfmoord.

ook een mogelijkheidjohan1969 schreef:Zelfmoord.
dat is zeker niet uitgesloten, ik denk dat Guy enorme schuldgevoelens zal hebben en misschien wel de eer aan zichzelf zal houden (of anders gezegd, zichzelf zal straffen)interrupted schreef:ook een mogelijkheidjohan1969 schreef:Zelfmoord.
In de mijne staat dat hij nog gaat moordenWallanderjunior schreef: ik heb natuurlijk geen glazen bol ...
Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!
Misschien heeft thuisfan ze net uitgevonden ofzoRieka schreef:Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!
Bovendien is de moord gebeurd in een opwelling.Rieka schreef:Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!
Er bestaat ook zoiets als voorbedachte radeOmega schreef:Bovendien is de moord gebeurd in een opwelling.Rieka schreef:Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!
Hoh, en dan kan je ook met voorbedachte rade zo'n anti-moordpilleke pakken?interrupted schreef:Er bestaat ook zoiets als voorbedachte radeOmega schreef:Bovendien is de moord gebeurd in een opwelling.Rieka schreef:Wat een rare gedachtegang; welke pillen moet Guy pakken? Ik wist niet dat er anti-moordpillen bestonden.thuisfan4life99 schreef:hij is een moordenaar hij zou beter ook pillen pakken!