Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:
Wallanderjunior schreef:ik heb zo een voorgevoel dat Guy de volgende nachten alleen zal mogen slapen ... de witte rozen zal hij een andere bestemming moeten geven :mrgreen:
Gegadigden genoeg volgens mij! :lol:
Voor de rozen of voor Guy? :whistle:
Hmm...da's een goeie! :denk: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Christel schreef:
satine schreef:
Christel schreef:
Wallanderjunior schreef:ik heb zo een voorgevoel dat Guy de volgende nachten alleen zal mogen slapen ... de witte rozen zal hij een andere bestemming moeten geven :mrgreen:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Wallanderjunior schreef:
Christel schreef:
satine schreef:
Christel schreef:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:

Ocharme en onze Guy doet nog zo goed zijn best :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik moest wel lachen met het gezicht wat Rosa trok, toen Guy daar stond te permitteren tegen Mayra en ze hem zei dat ze Ann graag ziet. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

En ik vond wel grappig hoe Luc ff 10 jaar Thuis aan het samenvatten was tegenover Guy waarop Guy "wat is dat daar voor een boel".. eindelijk.. het eerste personage met gezond verstand in Thuis :mrgreen: !
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Luc schreef:En ik vond wel grappig hoe Luc ff 10 jaar Thuis aan het samenvatten was tegenover Guy waarop Guy "wat is dat daar voor een boel".. eindelijk.. het eerste personage met gezond verstand in Thuis :mrgreen: !

Dat stuk was echt hilarisch :D Het heeft alvast één voordeel voor Mayra, een coming-out hoeft niet meer :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan me voorstellen dat Guy wel geschrokken is van Luc zijn verhaal. Als je het zo allemaal achter elkaar hoort is het ook nogal wat. Ik moest er wel erg om lachen. Luc vertelde het ook of het de gewoonste zaak van de wereld was.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Waw, er is precies veel gebeurd. Ik ga meteen de aflevering van gisteren bekijken.
En Guy zal wel liefde vinden bij Julia, er was een klik vrijdag. Iedereen zijn zin.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik gun Julia toch een lievere man dan Guy, eentje die zijn vrouw/vriendin NIET ziet als persoonlijke eigendom.
Want die indruk geeft hij mij wel, ik hoop dat ik mij vergis.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Ik gun Julia toch een lievere man dan Guy, eentje die zijn vrouw/vriendin NIET ziet als persoonlijke eigendom.
Want die indruk geeft hij mij wel, ik hoop dat ik mij vergis.
Komt ook een beetje door Mayra natuurlijk die wat tegenstrijdige signalen geeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ja dat verhaal van Luc : ik was helemaal vergeten van die secretaresse van de notaris (Peter, veronderstel ik). Ik weet begot nog altijd niet wie dat was, daar herinner ik me niets meer van. Heeft die lang meegedaan ? Ik heb wel de bedenking gemaakt toen Luc aan Guy dat verhaal vertelde of Guy geen snood plannetje gaat smeden om Ann bij de "orde der geneesheren" in een kwaad daglicht te plaatsen. Of alleszins haar reputatie te schaden. En Luc heeft nog vergeten te vertellen van Lou, die gehuwd was met Veronique die in de psychiatrie zat toen Ann een relatie had met Lou.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Hij wilde Ann nog wat sparen 8) ! Nu als iemand ooit de story van Luc moet vertellen, zullen ze een hele aflevering kunnen vullen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

martha schreef:Ja dat verhaal van Luc : ik was helemaal vergeten van die secretaresse van de notaris (Peter, veronderstel ik). Ik weet begot nog altijd niet wie dat was, daar herinner ik me niets meer van. Heeft die lang meegedaan ? Ik heb wel de bedenking gemaakt toen Luc aan Guy dat verhaal vertelde of Guy geen snood plannetje gaat smeden om Ann bij de "orde der geneesheren" in een kwaad daglicht te plaatsen. Of alleszins haar reputatie te schaden. En Luc heeft nog vergeten te vertellen van Lou, die gehuwd was met Veronique die in de psychiatrie zat toen Ann een relatie had met Lou.
Luc is nu wel de laatste die de biografie van iemand anders moet toelichten :mrgreen: zijn levensloop is echt wel een soep met grote ogen (t is bijna Halloween, dat treft :mrgreen: )
ben benieuwd of Guy al die "wetenschap" zal misbruiken om Mayra toch weer aan zijn kant te krijgen, toch wel een autoritair ventje :twisted: ik hoop alvast dat Mayra nu niet meer van gedacht verandert (zou nu wel heel onlogisch zijn)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tja, nu Mayra weet dat Ann nog andere vriendinnen gehad heeft en zelfs mannen, zal ze haar kar wel keren... NOT!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Luc schreef:Tja, nu Mayra weet dat Ann nog andere vriendinnen gehad heeft en zelfs mannen, zal ze haar kar wel keren... NOT!
als Mayra echt verliefd is, zal dat hele verhaal haar zeker niet doen terugkeren bij Guy ...
t is toch normaal dat Ann nog andere relaties gehad heeft!

Zou Guy zo een heilige pater zijn die maar één vrouw in zijn leven gehad heeft ... maak dat de ganzen wijs :lol:
0 x
Gesloten