Rosa en Waldek, die horen gewoon samenWallanderjunior schreef:Waldek ziet alles weer met een roze (kampeer)bril ... hij straalt sinds hij weer bij Rosa is

Rosa en Waldek, die horen gewoon samenWallanderjunior schreef:Waldek ziet alles weer met een roze (kampeer)bril ... hij straalt sinds hij weer bij Rosa is
nieuwe versie van de" pastorale" op komst?interrupted schreef:Rosa en Waldek, die horen gewoon samenWallanderjunior schreef:Waldek ziet alles weer met een roze (kampeer)bril ... hij straalt sinds hij weer bij Rosa isDat is de Nicole & Hugo van Thuis
Ik heb de indruk dat de taxichauffeurs meer met hun vingers zitten te draaien dan wat anders, daarom denk ik dat er geen plaats is voor een extra chauffeur.Rieka schreef:Tsja, Waldek, wat valt daar nu nog over te zeggen?
Voor 't moment is ie mossel noch vis.
Waarom rijdt ie nu niet meer voor Taxi Ter Smissen?
Nu hij toch dagelijks in Ter Smissen garage logeert kan ie zich toch evengoed weer nuttig maken? Leo en Frank zien hem dagelijks en hebben toch ook al kunnen constateren dat ie niet meer aan de drank is?
Er wordt in Ter Smissen nochtans(nog steeds) heel vaak geklaagd over het vele werk en het tekort aan chauffeurs....Crackers schreef:Ik heb de indruk dat de taxichauffeurs meer met hun vingers zitten te draaien dan wat anders, daarom denk ik dat er geen plaats is voor een extra chauffeur.Rieka schreef:Tsja, Waldek, wat valt daar nu nog over te zeggen?
Nu hij toch dagelijks in Ter Smissen garage logeert kan ie zich toch evengoed weer nuttig maken? Leo en Frank zien hem dagelijks en hebben toch ook al kunnen constateren dat ie niet meer aan de drank is?
Best wel onlogisch inderdaad.Rieka schreef:Er wordt in Ter Smissen nochtans(nog steeds) heel vaak geklaagd over het vele werk en het tekort aan chauffeurs....Crackers schreef:Ik heb de indruk dat de taxichauffeurs meer met hun vingers zitten te draaien dan wat anders, daarom denk ik dat er geen plaats is voor een extra chauffeur.Rieka schreef:Tsja, Waldek, wat valt daar nu nog over te zeggen?
hij moet wel als hij nog steeds van plan is om Ter Smissen te kopen.Matthi schreef:Leo zit misschien weer op z'n centjes te zien
ofwel volgen ze therapie tijdens de uren of zitten ze te kamperenjessie V. schreef:Als zakenman moet hij wel op zijn centjes zitten, zeker met dat personeel van hem. Iedereen werkt wanneer hij zin heeft.
t was daar dan ook bijzonder plezantsatine schreef:Ik vond Waldek echt geweldig gisteren, hoe die daar stilletjes zat in te dommelen op het feestje van Leo![]()