Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Ganja »

interrupted schreef: Ik ben Mayra daarstraks tegengekomen :). Lieve madam trouwens ^^.
Sorry dat ik even off-topic ga maar dit moest ik even kwijt na het bovenstaande.
Euh lieve madam :crazy: hoezo?
Ze is recent letterlijk op mij gebotst in een winkel :crazy:
En dan moet je weten dat ik met kruk(ken) loop en er geen eens een sorry van haar kant af kon :crazy:
Een lieve madam zou ik haar dus zeker niet noemen - volgens mij zat ze met haar gedachten in niemandsland :crazy:
Het was echt alsof ik onzichtbaar was - boenk ze loopt op mij en geen sorry niet kijken en gewoon doorlopen :eek:
Gelukkig was ik toen goed gezind (niet omdat ik haar zag absoluut niet) want anders......... :razz:
Maar....mocht Peggy nu ooit op mij botsen dat zou ik zeggen - bedankt en meer van dat :D :mrgreen: :razz: ;)
Sorry voor het off-topic gaan ;)
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Haha cv. Peggy ben ik ook al tegengekomen. Vrij vaak trouwens te spotten in het station van Mechelen.
Man heeft die een humeur! S ochtends is die gewoon superslecht gezind & loopt die u omver zonder sorry.
En ALS je vriendelijk lacht, dat kijkt die maar vies terug. En niet 1 keer.
Dan heb ik liever Mayra die vriendelijk hallo zei & glimlachte ;)

Maar bon :) ook sorry voor het off topic gaan maar wou dit even kwijt.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tja, als zo iemand vriendelijk een goeiedag moet zeggen tegen iedereen die haar kent van tv, haalt ze nooit op tijd haar trein. Je moet het ook eens van hun kant zien natuurlijk. Iedereen kent hen maar zij kennen u niet hé. Ik kwam "Luc" ook vaak tegen in Gent en die was ook niet vriendelijk tegen mij.. ja.. duh.. die gast kent mij ook niet. Daarom vind ik hem nog altijd even schitterend in Thuis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

http://thuisonline.be/viewtopic.php?f=2&t=6747&start=30

:razz: ;)

Ontopic:
Ik vind Mayra met de dag vreemder en vreemder.
Wat ze zegt is constant in strijd met wat ze doet.

Ik begin serieus te twijfelen of ze wel een goeie partij is voor Ann.
Ik zou toch niet graag 1 van mijn kinderen zien met iemand die mensen zo aan het lijntje houdt, want dat doet ze zowel met Ann als met Guy.

Daarom waarschijnlijk dat ik hen nog altijd niet als koppel 'zie' - geen chemie en vonken en gensters, hoe 'verliefd' Ann ook is, want zelfs die verliefdheid komt maar lauwtjes over vind ik.

Soms vraag ik mij zelfs af of ze bij Ann wil zijn om Ann, of gewoon om het nieuwe. Ik hoop voor Ann het eerste.
Maar ik zie bij Mayra niet veel van 'echt willen'.

En ik heb hier al gezegd dat een relatie van 12 jaar beëindigen niet altijd zo simpel is, dat is een een punt zetten achter een relatie nooit, hoe lang/kort ze ook geweest is.
Dus is het wel logisch dat ze niet halsoverkop zomaar voor Ann kiest.
Maar ze zou wel wat consequent mogen zijn - nu is ze met beide anderen hun gevoelens aan het spelen heb ik de indruk.

Want 'in schoonheid eindigen' is toch nog iets anders dan 'aan het lijntje houden'.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:http://thuisonline.be/viewtopic.php?f=2&t=6747&start=30

:razz: ;)

Ontopic:
Ik vind Mayra met de dag vreemder en vreemder.

Ik zou toch niet graag 1 van mijn kinderen zien met iemand die mensen zo aan het lijntje houdt, want dat doet ze zowel met Ann als met Guy.

Daarom waarschijnlijk dat ik hen nog altijd niet als koppel 'zie' - geen chemie en vonken en gensters, hoe 'verliefd' Ann ook is, want zelfs die verliefdheid komt maar lauwtjes over vind ik.

Soms vraag ik mij zelfs af of ze bij Ann wil zijn om Ann, of gewoon om het nieuwe. Ik hoop voor Ann het eerste.
Maar ik zie bij Mayra niet veel van 'echt willen'.

En ik heb hier al gezegd dat een relatie van 12 jaar beëindigen niet altijd zo simpel is, dat is een een punt zetten achter een relatie nooit, hoe lang/kort ze ook geweest is.
Dus is het wel logisch dat ze niet halsoverkop zomaar voor Ann kiest.
Maar ze zou wel wat consequent mogen zijn - nu is ze met beide anderen hun gevoelens aan het spelen heb ik de indruk.

Want 'in schoonheid eindigen' is toch nog iets anders dan 'aan het lijntje houden'.
ik vind Mayra belange niet "vreemd"; ik vind het normaal dat ze aarzelt, zelfs al voelt ze niets meer voor Guy, dan nog is ze wel met hem getrouwd en kan ze niet zomaar gaan lopen
ook met de gevoelens van Ann speelt ze volgens mij niet, ze heeft duidelijk gezegd dat ze het hoofdstuk Guy waardig moet afsluiten
ik zie trouwens wel vonken tussen die twee maar ik zal met een andere bril kijken (ik zie Ann en Mayra als koppel wel zitten maar dat was al lang duidelijk :dance: )
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ja, dat vond ik eerst ook, lees mijn vorige postings er maar op na... ;)
Maar ik vind dat ze dan haar handen moet thuishouden, op beide fronten, tot ze een beslissing genomen heeft.
Zeggen dat ze tijd nodig heeft maar toch Ann kussen of met Guy slapen... :naughty:
In het begin kon ik dat nog begrijpen, we zijn allemaal maar mensen - maar nu ze vastbesloten is dat ze gaat 'kiezen' vind ik dat ze het spel eerlijk moet spelen, maar dat doet ze niet helemaal.
Bij Guy kan ze niet snel genoeg weg zijn, meestal - maar toch zeggen haar 'reeën-ogen' iets helemaal anders.

En ik zie niks, juist niks als ze bij Ann is.
Ook niet bij Ann, hoe vaak ze ook zegt hoe verliefd ze wel is.
Dat was in het verleden met Manon en Sandrine wel anders. Zelfs bij Barbara.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er tussen de actrices niks is, dan komt het op het scherm ook niet over :denk:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef: Ik vind Mayra met de dag vreemder en vreemder.
satine schreef: Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er tussen de actrices niks is, dan komt het op het scherm ook niet over :denk:
Blij dat er nog iemand denkt zoals ik al een hele tijd schrijf.
Van in het begin schreef ik dat Mayra niet weet wat ze wil en teveel aan Guy blijft hangen waardoor ze dus Ann aan het lijntje houdt. En verder vond ik dat Ann, Mayra teveel pushte, dat is nu wel iets minder. Persoonlijk zag ik het koppel van in het begin niet zitten. Zoals Satine zegt er is niets tussen die twee - erger nog in het begin was er alleen maar vijandigheid van Mayra naar Ann toe en norse blikken, en ja af en toe eens een geforceerde lach. En nu zie ik ook geen vonken springen. Er was alleen even die geforceerde overgeacteerde mislukte tijgersprong :crazy: en af en toe een braaf kusje. Denk ook wel dat het kan dat er niets is tussen de actrices en denk dat dit dan vooral aan Mayra ligt - want Monika (Ann) heeft toch al wel bewezen dat ze als hetero best een verliefde lesbi kan spelen. Neen ik zie het dus ook niet tussen die twee en heb zelfs het gevoel dat hun relatie niet lang zal gaan duren.
0 x
Wallanderjunior
x 435

allee nu moet ook monika (Ann) nog meer geduld oefenen :lol: :lol: :lol:
ik vind niet dat Mayra dat slecht doet, ze is goed in haar rol gegroeid en wordt ongetwijfeld nog beter (dank zij Ann?) :violin:

de rol van Mayra en Ann is niet te onderschatten en ik kan me voorstellen dat het moeilik is om spontaan te zijn met een cameraploeg rond de oren, niet bepaald intiem :twisted:
ik vind dat de twee dames dat zeke niet slecht doen, ze moeten ook echt aan mekaar wennen en mekaar vertrouwen, niet evident
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

JA, allo, acteren is wel hun job, hé?! :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Rieka schreef:JA, allo, acteren is wel hun job, hé?! :mrgreen:
dat klopt maar deze rol is niet evident, zelfs die fameuse tijgesprong was voor mij al een stap in de goede richting (ik was alleen bang dat ze door de deur gingen vliegen en op een onthutste marianne terecht komen :lol: )

ik weet niet in hoeverre de twee actrices overeenkomen maar zelfs als ze heel goed overeenkomen blijft het een hele uitdaging en de kijker is nu eenmaal heel veeleisend!
volgens mij zijn die twee wel goed bezig, Mayra heeft alleszins minder ervaring dan Ann (dat zie je) maar ze groeit in haar rol en wordt spontaner!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:
dat klopt maar deze rol is niet evident, zelfs die fameuse tijgesprong was voor mij al een stap in de goede richting (ik was alleen bang dat ze door de deur gingen vliegen en op een onthutste marianne terecht komen :lol: )

ik weet niet in hoeverre de twee actrices overeenkomen maar zelfs als ze heel goed overeenkomen blijft het een hele uitdaging en de kijker is nu eenmaal heel veeleisend!
volgens mij zijn die twee wel goed bezig, Mayra heeft alleszins minder ervaring dan Ann (dat zie je) maar ze groeit in haar rol en wordt spontaner!
Hmmm, smaken verschillen, ik vind niet dat ze dit goed brengen, hoelang moeten rasactrices wel groeien in hun lesbische rol?
Volgens mij hebben ze al voldoende tijd gekregen om te bewijzen dat ze iets kunnen brengen dat ons kan boeien.
Ik ben niet geboeid door het spel van Mayra en Ann.... :roll: Volgens mij hebben die 2 enkel bewezen dat ze niet samen passen en het gegeven niet de nodige geloofwaardigheid kunnen geven.
Maar verder ga ik er niet blijven over doordrammen. ;) Ieder zijn gedacht!!!
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:

Hmmm, smaken verschillen, ik vind niet dat ze dit goed brengen, hoelang moeten rasactrices wel groeien in hun lesbische rol?
Volgens mij hebben ze al voldoende tijd gekregen om te bewijzen dat ze iets kunnen brengen dat ons kan boeien.
Ik ben niet geboeid door het spel van Mayra en Ann.... :roll: Volgens mij hebben die 2 enkel bewezen dat ze niet samen passen en het gegeven niet de nodige geloofwaardigheid kunnen geven.
Maar verder ga ik er niet blijven over doordrammen. ;) Ieder zijn gedacht!!!
Het moet bij Thuis ook allemaal zo snel gaan. Misschien als de dames meer tijd hadden gekregen voor hun scènes dat het wel geloofwaardiger was. Maar bon ik ben net zoals Wallander wel fan :)
En bedankt voor het topic :D
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

eerst en vooral (mag gezegd worden!), vind ik het fijn dat iedereen op dit forum een eigen mening mag hebben (pluim voor de beheerders/moderators en terecht)
ik ben blij dat niet iedereen denkt zoals ik ! ;)
maar ik blijf wel fan van Ann en Mayra :D
ben benieuwd wat ze volgende week uit hun hoed toveren :lol:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Wallanderjunior schreef:eerst en vooral (mag gezegd worden!), vind ik het fijn dat iedereen op dit forum een eigen mening mag hebben (pluim voor de beheerders/moderators en terecht)
een heuse tango misschien :D?
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

interrupted schreef:
Wallanderjunior schreef:eerst en vooral (mag gezegd worden!), vind ik het fijn dat iedereen op dit forum een eigen mening mag hebben (pluim voor de beheerders/moderators en terecht)
een heuse tango misschien :D?
jaja wie weet, ze waren alvast aan het oefenen, volgende keer moeten ze wel een dansvloer kiezen als decor, al die brol van Ann staat daar schoon in de weg en die "dolle hond" kan ook altijd tevoorschijn springen :lol:

t worden nog spannende tijden voor Mayra: weggaan bij Guy, scheiden, de vrienden en kennissen van hun verbazing laten bekomen, de stiefmoeder trotseren enz
0 x
Gesloten