Thuis special n.a.v. overlijden Ann Petersen

Gesloten
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Thuis special n.a.v. overlijden Ann Petersen

Bericht door Duimelijntje »

Eerst en vooral weet ik niet echt zeker of ik dit topic in het juiste subforum plaats :oops: sorry daarvoor

Ik herinnerde mij dat er een speciale aflevering gemaakt is naar aanleiding van het overlijden van Ann Petersen (en Florke in de serie), waar ook vele acteurs in meespeelden die niet meespeelden in Thuis maar die vroeger wel samen met Ann Petersen gespeeld hadden.
Ik heb die aflevering indertijd wel gezien, maar ik was toen natuurlijk nog een stuk jonger en ik kan mij de essentie er niet meer van herinneren.
Daarom mijn vraag of deze aflevering ergens op internet te bekijken is of zelfs misschien te koop is?
Ik zou ze in alle geval graag nog eens terug zien.
0 x
tobmav
Nog geen rang
Contacteer:

Re: Thuis special n.a.v. overlijden Ann Petersen

Bericht door tobmav »

Ik sluit me hier bij aan. Ben ook al aan het zoeken geweest naar deze aflevering, omdat ik indertijd nog zo jong was. Een upload zou meer dan welkom zijn! :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

bwa, zo goed is die aflevering nu ook weer niet zunne. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
KaT
Nog geen rang

Bericht door KaT »

Ooh, ik zou die wel eens héél graag willen zien, ik heb die waarschijnlijk toen ook wel gezien maar ook véél te jong en dus niet bewust... zou leuk zijn!
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik vrees dat dit nergens te vinden is. Zeker niet op DVD en waarschijnlijk ook niet op internet.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat denk ik ook niet. Door de jaren heen is er al vaker om gevraagd en er heeft nog nooit iemand gereageerd die deze aflevering nog heeft.
Denk dat diegene hem anders ook al lang een keer op Youtube o.i.d. gezet zou hebben. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:^ Dat denk ik ook niet. Door de jaren heen is er al vaker om gevraagd en er heeft nog nooit iemand gereageerd die deze aflevering nog heeft.
Denk dat diegene hem anders ook al lang een keer op Youtube o.i.d. gezet zou hebben. :)
Ann Petersen is te vroeg gestorven. :)
Moest ze nu gestorven zijn zouden ze wellicht een luxe-DVD uitgebracht hebben van die aflevering. Nu is het al wat te laat om een vlotte verkoop te garanderen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten