Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Ha ha Matthi, een serieus antwoord op een sarkastisch 'postje'. Zelfs mijn verzuchting was al zever 

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als wij ons aan niemand meer kunnen ergeren is er niks meer aan 

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik wil niet vervelend doen hoorMatthi schreef:Dat hoort inderdaad bij offtopic.Amiche schreef:En om nog maar eens in herhaling te vallen: waarom blijven we geboeid en kunnen we het niet laten te kijken naar mensen die ons zo ergeren! Zou er niet eens een psychologisch topic gemaakt moeten worden waarin we elkaar dat kunnen uitleggen? Of past dat sowieso in het zeverforum

Maar eigenlijk zou dat hier toch wel passen dat mensen zeggen (als ze dat willen) waarom ze zich ergeren aan een personage. Gewoon een opsomming maken van eventuele personages waaraan mensen zich ergeren is nogal saai.
Maar op de psychologische manier te werk gaan zoals Amiche stelt dat zou ik niet doen. Maar eigenlijk zou een waarom toch niet overbodig zijn hier ja toch??? Bovendien lijkt het me ook gek om hier dan een naam te typen en dan vervolgens naar off topic gaan om daar te zeggen waarom

Helemaal mee eens.jessie V. schreef:Als wij ons aan niemand meer kunnen ergeren is er niks meer aan
En het is niet omdat je, je eens ergert aan iemand dat Thuis kijken niet meer leuk is hé

En voor mij blijft ergeren eigenlijk nog steeds een té groot woord - want bij mij verandert dat om de haverklap en blijft dat nooit lang duren een ergernisje

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Matthi begreep wel dat ik bedoelde in het algemeen diskussieren waarom we ons ergeren en blijven kijken; dus een topic meer over onszelf dan over de karakters. En het was inderdaad een beetje sarkastisch bedoeld.
Het lijkt me helemaal op zijn plaats om hier uit te leggen wat je stoort aan een persoon, rol of script. Enkel een opsomming van figuren waar je je aan 'ergert' is een beetje saai en levert ook geen leuk smeuig commentaar, wat toch de bedoeling is van een forum. Lijstjes maken doen we wel voor de boodschappen!
Het lijkt me helemaal op zijn plaats om hier uit te leggen wat je stoort aan een persoon, rol of script. Enkel een opsomming van figuren waar je je aan 'ergert' is een beetje saai en levert ook geen leuk smeuig commentaar, wat toch de bedoeling is van een forum. Lijstjes maken doen we wel voor de boodschappen!

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- Nog geen rang
ik erger mij momenteel aan marianne, die blijft maar complotten smeden en schijnheilig doen, op iedereen commentaar geven. tja dat is altijd wel haar karakter geweest maar de laatste tijd is het een beetje van het goede teveel.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik heb mij enorm geërgerd aan Stijn, klein kind! Op dit moment vind ik Rafaël vooral erg vervelend. Hij doet alsof terwijl wat hij zegt niet klopt. Grrr
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
ik erger mij niet echt aan de personages, sommigen zitten nogal raar in mekaar maar dat is niet alleen in "thuis" ...
0 x
-
- Poster rang 2
Ik heb mij geërgerd aan Stijn en aïsha maar dat is gelukkig lang geleden 

0 x
-
- x 435
Stijn en Aïsha? Dat is dan van in de prehistorie van "Thuis"?! Ik had Stijn nog nooit gezien tot voor kort.Mette Marit schreef:Ik heb mij geërgerd aan Stijn en aïsha maar dat is gelukkig lang geleden

0 x
-
- Poster rang 1
InderdaadKwast schreef:Ik heb mij enorm geërgerd aan Stijn, klein kind! Op dit moment vind ik Rafaël vooral erg vervelend. Hij doet alsof terwijl wat hij zegt niet klopt. Grrr

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat hij geen halfbroer van Femke is en ze samen iets gehad hebben ?
0 x
-
- Poster rang 1
Ja inderdaad. Femke doet zo vreemd de laatste tijd. Wanneer ze alleen is met Rafael, verandert de hele sfeer tussen hen.johan1969 schreef:Dat hij geen halfbroer van Femke is en ze samen iets gehad hebben ?
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- Luc
- Poster rang 4
Misschien is hij wel een zoon van Eddy en wil Femke niet toegeven dat ze verliefd geworden is op de zoon van iemand die ze niet kan uitstaan
.

0 x
-
- Poster rang 1
Een zoon van EddyLuc schreef:Misschien is hij wel een zoon van Eddy en wil Femke niet toegeven dat ze verliefd geworden is op de zoon van iemand die ze niet kan uitstaan.

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Poster rang 1
- x 15
Tja ik heb ik gevoel dat we alles wel weten ivm Rafael. Hij is de halfbroer van Femke, ze hebben een toffe tijd gehad, hij is verliefd geworden op haar. Zij is terug naar belgië gegaan en hij is haar gevolgd. Ik geloof dat de schrijvers alles wat hij hiervoor heeft gedaan als deel van zijn manische depressie af te schilderen en dat hij nu een eerlijker en betrouwbaarder maar vooral stabiel persoon is. (Voor zolang dat duurt).
0 x