Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Marianne is de laatste dagen weer in topvorm, schitterend hoe ze de slechterik kan spelen.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- Nog geen rang
ze speelt het inderdaad heel goed, zo goed dat ik me dood erger aan haar 

0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Als Slurfke maar vrijkomt!Matthi schreef:Zou eigenlijk wel heel grappig zijn mocht marianne in de cel belanden voor een jaar ofzo
0 x
-
- x 435
ik vind Marianne een ongelofelijk arrogant en irritant mens maar ze krijgt toch bijna altijd wat ze wil, misschien moet ze maar eens de gevolgen van haar daden dragen en minstens een voorwaardelijke gevangenisstraf krijgen
tegelijkertijd vind ik het fascinerend hoe die rol gespeeld wordt, subliem gewoon
tegelijkertijd vind ik het fascinerend hoe die rol gespeeld wordt, subliem gewoon
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
De huidige Marianne zou in het echte leven ook nooit mijn vriendin kunnen zijn. Ik erger mij ook een beetje aan haar gedrag de laatste tijd.
Maar hoe Leah Thys Marianne neerzet, is inderdaad subliem.
Maar hoe Leah Thys Marianne neerzet, is inderdaad subliem.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar ben ik het helemaal mee eens. De huidige Marianne vind ik ook nogal irritant bezig. Heb zo'n schoonmoeder bijvoorbeeld...
De Marianne van een paar jaar geleden mocht ik wel graag overigens, ook al had ze soms lastige trekjes. Ze was destijds een stuk menselijker en had nog een eigen leven.
Maar dat doet niks af aan het acteerwerk uiteraard, hoe die rol gespeeld wordt is inderdaad subliem.

De Marianne van een paar jaar geleden mocht ik wel graag overigens, ook al had ze soms lastige trekjes. Ze was destijds een stuk menselijker en had nog een eigen leven.
Maar dat doet niks af aan het acteerwerk uiteraard, hoe die rol gespeeld wordt is inderdaad subliem.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Whoehaha ze keek wel flink op haar neus toen bleek dat haar super zoon Tommeke de verdediging neerlegde. Zij overactief bezig om hem te helpen en hij draagt de zaak over. Ze keek alsof ze een verdwaalde wasvis zag. Het was ook niet slim om te trachten Peggy en Tom uit elkaar te drijven. Ze is er niet echt aan gewend dat Tom niet meer naar haar pijpen danst. Ik ben het overigens met de mensen boven mij eens, Marianne vertoond erg vervelend gedrag. Tjonge wat een hapskere zeg! Maar, het is inderdaad een briljant actrice! Hebben jullie ze al eens gezien in Flikken? Ze speelt dan de rol van een zwerfster. Buiten gewoon hilarisch en meesterlijk geacteerd! Ik vind haar personage echt tof! Al is ze momenteel tamelijk onuitstaanbaar naar mijn inziens. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^Inderdaad... En haar rol in Flikken als Geneviève is prachtig ja. Helemaal onherkenbaar!
De reactie van Tom vandaag, zorgde bij mij ook even voor een "hoera-moment". Inderdaad grappig hoe Marianne op haar neus keek.
En Tom die zo beheerst te werk ging!
Ik vond het overigens wel prijzenswaardig dat Marianne toegaf dat ze Tom en Peggy uit elkaar heeft willen drijven, en dat ze een beoordelingsfout heeft gemaakt. Ze kon ook wel moeilijk anders, maar het leek me toch oprecht. Ik ben nu wel benieuwd hoe Tom gaat reageren mocht hij erachter komen dat ook Peggy hem voor heeft lopen liegen, want iets zegt mij dat Marianne het hier niet bij gaat laten zitten.

De reactie van Tom vandaag, zorgde bij mij ook even voor een "hoera-moment". Inderdaad grappig hoe Marianne op haar neus keek.

Ik vond het overigens wel prijzenswaardig dat Marianne toegaf dat ze Tom en Peggy uit elkaar heeft willen drijven, en dat ze een beoordelingsfout heeft gemaakt. Ze kon ook wel moeilijk anders, maar het leek me toch oprecht. Ik ben nu wel benieuwd hoe Tom gaat reageren mocht hij erachter komen dat ook Peggy hem voor heeft lopen liegen, want iets zegt mij dat Marianne het hier niet bij gaat laten zitten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik zag ze onlangs( nog eens) bezig in "Goesting", dat deed ze ook met verve! Ze speelde een hautaine madam die modellen opleidt, schitterend!Kwast schreef:Whoehaha ze keek wel flink op haar neus toen bleek dat haar super zoon Tommeke de verdediging neerlegde. Zij overactief bezig om hem te helpen en hij draagt de zaak over. Ze keek alsof ze een verdwaalde wasvis zag. Het was ook niet slim om te trachten Peggy en Tom uit elkaar te drijven. Ze is er niet echt aan gewend dat Tom niet meer naar haar pijpen danst. Ik ben het overigens met de mensen boven mij eens, Marianne vertoond erg vervelend gedrag. Tjonge wat een hapskere zeg! Maar, het is inderdaad een briljant actrice! Hebben jullie ze al eens gezien in Flikken? Ze speelt dan de rol van een zwerfster. Buiten gewoon hilarisch en meesterlijk geacteerd! Ik vind haar personage echt tof! Al is ze momenteel tamelijk onuitstaanbaar naar mijn inziens.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Feest
Marianne zal in topvorm zijn nu dat haaar Tommeke haar advocaat neit meer wil spelen

Marianne zal in topvorm zijn nu dat haaar Tommeke haar advocaat neit meer wil spelen

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- x 435
Tommeke kan zich beter een stevig middeleeuws harnas op de kop tikken als hij ongeschonden koffieklets wil houden met zijn mama, ik vrees dat Marianne zich niet zo gemakkelijk zal neerleggen bij de beslissing van haar zoonfan_van_marianne schreef:Feest![]()
als er al serpenten van 24 karaat zouden bestaan, is Marianne de koningin van de nest

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Geweldigggggg zo'n hysterische Marianne die dan in snikken uitbarst
wat een geweldige actrice is ze toch hé - we kunnen het niet genoeg zeggen hé
Vond wel dat Geert erg slecht acteerde in het haar tegen houden
Benieuwd wat ons Marianne nu nog allemaal gaat doen want ze zal wel iets uitvinden om zich te wreken

wat een geweldige actrice is ze toch hé - we kunnen het niet genoeg zeggen hé

Vond wel dat Geert erg slecht acteerde in het haar tegen houden

Benieuwd wat ons Marianne nu nog allemaal gaat doen want ze zal wel iets uitvinden om zich te wreken

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ons Marianne is toch écht niet te doen hé
Eerst laat ze zich gaan - vond ik wel hilarisch zo'n sippe Marianne
Die dan uit haar slof schiet tegen Nancy die ochamstere dan niet weet wat ze mis deed
En ineens schiet ze terug in actie en is ze weer lekker gemeen
Zij wint de oorlog altijd
Ik zou ze toch liever nog eens wat oorlogen zien verliezen
Ze hoopt nu haar Tommeke terug te winnen - ik hoop dat het mislukt

Eerst laat ze zich gaan - vond ik wel hilarisch zo'n sippe Marianne

Die dan uit haar slof schiet tegen Nancy die ochamstere dan niet weet wat ze mis deed

En ineens schiet ze terug in actie en is ze weer lekker gemeen

Zij wint de oorlog altijd

Ze hoopt nu haar Tommeke terug te winnen - ik hoop dat het mislukt

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze was altijd een dame. Of dat vond ze toch van zichzelf. Maar dat ze zich "verlaagt" door Peggy (die ze zo minacht) uit te schelden , dat begrijp ik dan niet. Haar grenzen zijn weg. Maar dat wisten we al.
0 x
-
- x 435
een dame of een goed gecamoufleerde helleveeg??jessie V. schreef:Ze was altijd een dame. Of dat vond ze toch van zichzelf. Maar dat ze zich "verlaagt" door Peggy (die ze zo minacht) uit te schelden , dat begrijp ik dan niet. Haar grenzen zijn weg. Maar dat wisten we al.

0 x