Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Amiche »

Ah op die manier! Rood he? Maar dat is toch een kleur die ze vaak draagt. Ik vond haar manier van doen wel typisch, met dat darten. Aan de ene kant leek het leuk mee te willen doen, maar aan de andere kant deed ze heel afstandelijk tegen de anderen. Nee, ik vind haar echt niet leuk!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

het was niet alleen de kleur die ze droeg, ook het model van haar blouse/jurk (?)
en ook haar houding, (te) trots, een beetje uit de hoogte - lange nek....

Ik vind haar niet meteen het leukste personage, veel te hautain - en haar juwelen(keuze)... :roll:
Marianne is er dol op, maar haar oranje papegaaiengeval van vorige week en de halsband/ketting die ze gisteren aanhad... mijn smaak was het zeker niet.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Amiche schreef:Nee, ik vind haar echt niet leuk!
Helemaal mee eens.
Vind ook niets aan Mayra. Vervelend type zelfs. En ook niet zo'n goede actrice.
Toen ik haar voor het eerst zag was dat in Kinderen van de Wind waar ik maar enkele afl van heb gezien,
en vanaf dat ik haar toen daarin zag moest ik al niets van haar hebben, en toen ik dan hoorde dat ze in Thuis zou komen dacht ik meteen bah neen hé - en had toen ook meteen de idee dat ze de vriendin van Ann zou gaan worden :crazy: Maar ach ze passen wel bij elkaar.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Satine je hebt gelijk. Mayra was gisteren op alle fronten klaar voor de Flamingo. Tot mijn verbazing ging ze met pijltjes gooien :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Satine je hebt gelijk. Mayra was gisteren op alle fronten klaar voor de Flamingo.
Voor de Pink Flamingo's of wat? :lol:
Flamenco wil je wellicht zeggen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Satine je hebt gelijk. Mayra was gisteren op alle fronten klaar voor de Flamingo.
Voor de Pink Flamingo's of wat? :lol:
Flamenco wil je wellicht zeggen. ;)
Haha ja haar kledingsstijl is vreemd ..
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

die flamenco, misschien kan ze al best beginnen oefenen met Ann, kan een originele openingsdans worden voor hun huwelijk :lol:
0 x
eileenemien
Nog geen rang

Bericht door eileenemien »

Ben eens benieuwd hoe ze het guy zal vertellen!
0 x
eileenemien
Nog geen rang

Bericht door eileenemien »

eileenemien schreef:Ben eens benieuwd hoe ze het guy zal vertellen!
ze heeft er dan toch geen gras over laten groeien. toch goed dat ze eerlijk is tegenover hem.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Tijdens z'n middagpauze... slechte timing wel :razz:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Cataclysm Child schreef:Tijdens z'n middagpauze... slechte timing wel :razz:
als je bedenkt dat de liefde van de man door de maag gaat, zal zijn middagmaal daarna ook niet gesmaakt hebben :mrgreen:

Mayra kan maar beter eerlijk zijn tegen Guy, daarmee is ze ook eerlijk tov zichzelf en tov van Ann
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:
Cataclysm Child schreef:Tijdens z'n middagpauze... slechte timing wel :razz:
als je bedenkt dat de liefde van de man door de maag gaat, zal zijn middagmaal daarna ook niet gesmaakt hebben :mrgreen:

Mayra kan maar beter eerlijk zijn tegen Guy, daarmee is ze ook eerlijk tov zichzelf en tov van Ann
Da's waar, en dat ze Guy direct heeft ingelicht vind ik ook goed van haar. Maar had ze daar nu niet een ander moment voor kunnen kiezen? Ik kan me voorstellen dat Guy zich kapotgeschrokken is van zoveel info ineens, en dan krijgt hij het ook nog eens gewoon even tussendoor op straat naar zijn hoofd gesmeten. :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Even quote uit postje Ann geplukt omdat dit tenslotte over Mayra gaat.
Wallanderjunior schreef: Mayra kan nu wel moeilijk nog terugkrabbelen en zal nu wel de sprong moeten wagen met Ann
Ik denk dat Mayra er nog altijd niet helemaal klaar voor is en dat ze nog niet volledig kiest voor Ann.
Dat vermoeden heb ik omdat ze loog tegen Guy toen die haar vroeg of ze al iets had met Ann. Ze zei neen.
Terwijl er eigenlijk wel al iets is. Want ze kusten en ze ging het Guy vertellen waarna je dan toch mag veronderstellen dat ze een koppel zijn. En dan vraag ik me af waarom zegt ze dat niet tegen Guy? Ze zegt wel dat ze verliefd is tegen Guy maar ze zegt daarbij dat er nog niets meer is!!! Dat noem ik nog hoop geven aan Guy - die er volgens mij nog alles aan zal doen om haar terug te krijgen - hoe zou je zelf zijn als man - als je vrouw zegt ik ben verliefd maar er is nog niets dan heb je nog hoop hé...Bovendien gaat het wat te snel mijn gedacht en het zou onrealistisch zijn moesten er niet nog troubles volgen met Guy en nog twijfels komen bij Mayra - want ze heeft Guy altijd graag gezien hé. En wat als die zijn charmes terug boven haalt? tenslotte heeft zij hem gezegd dat er niets is tussen haar en Ann dus Guy kan er nog voor gaan en Mayra kan nog terug krabbelen. Het zal ooit wel iets échts worden tussen Mayra en Ann maar ik denk dat er toch eerst nog wat terug gekrabbeld gaat worden door Mayra. Allee dit zijn maar hersenspinseltjes van mij n.a.v wat we nu in de afgelopen week te zien kregen ;) We zullen volgende week wel zien wat het worden zal...
0 x
Wallanderjunior
x 435

Mayra heeft het niet gemakkelijk, ik denk ook wel dat ze uiteindelijk voor Ann zal kiezen maar dan moet ze ook haar relatie met Guy respectvol afsluiten en Guy hoopt nog dat ze toch voor hem zal kiezen..
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Mayra gaat voor het wereldrecord "beteuterd voor u uitstaren in een soap" :crazy: .
0 x
Gesloten