Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door lord F. »

Matthi schreef:
lord F. schreef:plaats en/of geld genoeg zeker?
blijft wel zo dat dat overlijden van Freddy een ongeluk was en geen moord.
Het was een ongeluk, maar echt wel psychopaat-achtig dat Luc daar ontzettend kalm onder kan blijven.

Luc denkt immers dat hij Freddy al had vermoord (weet niet of het zo is) en in het beste geval er voor gezorgd dat hij in de brand bleef.
psychopaat-achtig is wat raar gezegd. :)
het is in ieder geval een kunst om zo goed te kunnen liegen. :)

Luc had ook niet echt reden om Freddy te vermoorden >> hij wou vooral z'n geld terug en daar kan hij nu naar fluiten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Luc was wel weggegaan uit Tersmissen toen Rosa en Waldek weer samen waren. Volgens mij is nooit gezegd waar hij nu slaapt, maar het is zeker geen eigen huis,

Franky kan missch niks met die info over Waldek zwart maken, maar toch, hij is mede eigenaar en Luc geeft nu wel toe dat hij diefstal van de zaak heeft geinitieerd en toegestaan. Medunkt dat mede aandeelhouders daar toch een zaak van kunnen maken. En Franky staat er gewoon bij en haalt zijn schouders op! Ik zou me ook achter m'n oren krabbelen of een dergelijke partner mij ook niet zo'n streek zou lappen als iets hem niet zint. Het is wel dezelfde vent die Franky ook ooit heeft gekidnapt tenslotte. Dat ie gek op hem blijft blijft mij steeds weer verbazen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc heeft ook ooit Franky z'n leven gered.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij werpt zich op als suikeroompje. Te beginnen met de rijlessen. Franky wil niets meer met zijn ouders te maken hebben, dus Luc kan daar gebruik van maken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Hij werpt zich op als suikeroompje. Te beginnen met de rijlessen. Franky wil niets meer met zijn ouders te maken hebben, dus Luc kan daar gebruik van maken.
Dat is maar al te waar: Luc Bomans doet niets zomaar. Als ie op goede voet blijft met Franky, kan ie misschien ooit diens aandelen "krijgen"?
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Luc & Franky zijn toch al ganse tijd twee handen op één buik. De ontvoering van Franky was een aanval gericht op Frank en Simonne, Luc had het op dat moment vooral te doen van het dreigen, hij zou Franky nooit iets aan doen. Luc behandelt Franky heel vaak als een eigen zoon, hoogst waarschijnlijk om Frank een farce te zetten. Maar over de jaren heen denk ik dat je die relatie ook bijna zo kan bekijken.En als er één ding is waar Luc niet tegen kan , is het een zoon verliezen.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sandertje schreef:Luc & Franky zijn toch al ganse tijd twee handen op één buik. De ontvoering van Franky was een aanval gericht op Frank en Simonne, Luc had het op dat moment vooral te doen van het dreigen, hij zou Franky nooit iets aan doen. Luc behandelt Franky heel vaak als een eigen zoon, hoogst waarschijnlijk om Frank een farce te zetten. Maar over de jaren heen denk ik dat je die relatie ook bijna zo kan bekijken.En als er één ding is waar Luc niet tegen kan , is het een zoon verliezen.
Waarom is zijn zoektocht naar Louis dan gestopt???
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Sinds "De aandelen"een rol spelen in het verhaal, wil Luc Franky aan zijn kant hebben. Maar tot op heden stond Frank daarbij hevig in de weg. Nu die uit het gezicht is verdwenen, voorlopig toch, wil Luc nog meer grip op Franky krijgen en zoals Rieka al zei: De aandelen. Daar zal het uiteindelijk op neer komen. En Frank pesten natuurlijk.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Rieka schreef:
Sandertje schreef:Luc & Franky zijn toch al ganse tijd twee handen op één buik. De ontvoering van Franky was een aanval gericht op Frank en Simonne, Luc had het op dat moment vooral te doen van het dreigen, hij zou Franky nooit iets aan doen. Luc behandelt Franky heel vaak als een eigen zoon, hoogst waarschijnlijk om Frank een farce te zetten. Maar over de jaren heen denk ik dat je die relatie ook bijna zo kan bekijken.En als er één ding is waar Luc niet tegen kan , is het een zoon verliezen.
Waarom is zijn zoektocht naar Louis dan gestopt???
Op dit moment heeft hij daar volgens mij geen hoop meer voor en iedereen weet dat thuispersonages een geheugenprobleem uitkomt tenzij het de schrijvers uitkomt. Maar bij de minste aanwijzing zou hij in actie schieten en over lijken gaan;
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Sinds "De aandelen"een rol spelen in het verhaal, wil Luc Franky aan zijn kant hebben. Maar tot op heden stond Frank daarbij hevig in de weg. Nu die uit het gezicht is verdwenen, voorlopig toch, wil Luc nog meer grip op Franky krijgen en zoals Rieka al zei: De aandelen. Daar zal het uiteindelijk op neer komen. En Frank pesten natuurlijk.
Denk dat hij die aandelen momenteel toch opgegeven heeft. :)
Allez, het ziet er toch naar uit dat geen van de twee zijn aandelen wil verkopen, dus hij zal er zich wel bij neergelegd hebben momenteel. :)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rieka schreef: Waarom is zijn zoektocht naar Louis dan gestopt???
Dat hij er die privé detective van Tom en Marianne opzet. Die lijkt alles en iedereen te vinden :crazy: .
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Het enige wat ze wisten is dat Leontinne enzo in Mexico zaten, voor de rest waren er gewoon geen aanwijzingen meer. Dus wat kon hij nog meer doen ? De privédetective heeft het toen ook opgegeven.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Matthi schreef:Het enige wat ze wisten is dat Leontinne enzo in Mexico zaten, voor de rest waren er gewoon geen aanwijzingen meer. Dus wat kon hij nog meer doen ? De privédetective heeft het toen ook opgegeven.
Inderdaad. Leontine en Lowie zijn toen bovendien ook van identiteit veranderd enzo. Iets wat Mo en Bianca niet gedaan hebben volgens mij.. Maar dat maakt het zoeken natuurlijk ook een stuk moeilijker :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Mo & Bianca zitten bij Youssef en Aisha. Een privédetective heeft dus niet zoveel werk.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sandertje schreef:Mo & Bianca zitten bij Youssef en Aisha. Een privédetective heeft dus niet zoveel werk.
Zelfs ik had ze dus kunnen vinden?!
0 x
Gesloten