Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door satine »

Momenteel zijn het vooral Femke en Peter die mij storen.
Femke omdat ze zo ontzettend naïef is - dat is niet de Femke die we kennen.
Peter omdat ik daar altijd zwaarmoedig van word, dat ze diene mens zijn batterijen eens snel vervangen! :mrgreen:
En wat een zuurpruim is me dat geworden! :roll:
0 x
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

Ik heb femke precies nooit echt anders dan naief gekend...?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Euhm, de Femke die indertijd een relatie had met Sam was allesbehalve naïef! :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Euhm, de Femke die indertijd een relatie had met Sam was allesbehalve naïef! :lol:
Maar dat is al een heel leven geleden, hé? Jammergenoeg!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het altijd vreemd als mensen zo'n karakterswitch maken, Femke is nu een naïef en goedgelovig meiske dat zich compleet laat doen door haar 'broer', Geert Smeekens is een stuk van het decor geworden dat alleen nog sust en hoopt dat alles goed gaat aflopen.

Je kan milder of strenger worden met de jaren, maar dit zijn gewoon totaal andere mensen dan een paar jaar geleden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vergeet Marianne niet. Ik vond haar nooit leuk, maar wat ze nu van haar gemaakt hebben, vind ik raar.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Helemaal mee eens mensen. Ik roep dat sinds het vorige seizoen. Nieuwe verwikkelingen die soms te absurd voor woorden zijn is logisch in een soap, maar bestaande personen zo laten veranderen en helemaal aan geheugenverlies laten lijden zeker niet. Ook in soaps is er zoiets al een rode draad en komen juist die oude lijken ineens weer uit de kast. Wat ook een leuke ontwikkeling kan geven. Nu stapelen ze de ene s***t op de andere en wordt iedereen ineens een halve psycho- of sociopaat. Jammer.
Ik erger me niet echt aan Femke. Heb haar altijd een leuk typje om naar te kijken gevonden en vond het leuk om te zien hoe ze groeide na dat fiasco van de broodjeszaak en Sam. Het Mike gedoe vond ik er een beetje over, maar er zat wel een logica in het verhaal en hoe zij het uitacteerde vond ik erg goed. Maar w.b. de huidige Fem ben ik het er ook niet mee eens dat ze nu zo wazig is en een beetje meehuppelt in wat ooit haar eigen zaak was. Dat past niet bij de Fem van vorig seizoen. Die had geprobeerd een nieuw leven op te bouwen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Om nog maar eens in herhaling te vallen:
-Tom de zuchtende leugenaar
-Peggy de kleuter (en dan vooral hoe ze daar met haar pak cornflakes en potje choco het huis door kloste)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik erger mij nu aan Ann en Mayra zooooo onrealistisch allemaal :crazy:

En ergerde mij ook aan Katrien die duidelijk had verwacht dat Tim haar zou vergeven :crazy:
En verder hoop ik dat Stijn snel uit Thuis verdwijnt.

En ergerde mij ook aan Tom die altijd naar zijn moeders pijpen danst en liegt tegen Peggy :crazy:

En ergerde mij ook aan Femke die ook vaak liegt tegen Peter en dan altijd belooft eerlijk te zijn maar het nooit doet,
en verder hangt ze teveel vast aan dien snul van ne Raf :crazy:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Is er ook iets waar je je niet aan ergert ? :lol:
Ganja schreef:Ik erger mij nu aan Ann en Mayra zooooo onrealistisch allemaal :crazy:

En ergerde mij ook aan Katrien die duidelijk had verwacht dat Tim haar zou vergeven :crazy:

En ergerde mij ook aan Tom die altijd naar zijn moeders pijpen danst en liegt tegen Peggy :crazy:

En ergerde mij ook aan Femke die ook vaak liegt tegen Peter en dan altijd belooft eerlijk te zijn maar het nooit doet,
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Matthi schreef:Is er ook iets waar je je niet aan ergert ? :lol:
Ganja schreef:Ik erger mij nu aan Ann en Mayra zooooo onrealistisch allemaal :crazy:

dat zou hier off-topic zijn! :boo:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Oeioei, stoute Matthi :mrgreen:
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Matthi schreef:Is er ook iets waar je je niet aan ergert ? :lol:

Ja ik erger mij niet aan alle andere (pakweg 15 of meer) Thuis personages :razz:
Dus al bij al valt mijn ergernis wel mee mijn gedacht :razz: :razz: :razz: ;)
En het zijn tijdelijke ergernissen en ergernis is eigenlijk groot woord :razz:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

En om nog maar eens in herhaling te vallen: waarom blijven we geboeid en kunnen we het niet laten te kijken naar mensen die ons zo ergeren! Zou er niet eens een psychologisch topic gemaakt moeten worden waarin we elkaar dat kunnen uitleggen? Of past dat sowieso in het zeverforum :whistle:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Amiche schreef:En om nog maar eens in herhaling te vallen: waarom blijven we geboeid en kunnen we het niet laten te kijken naar mensen die ons zo ergeren! Zou er niet eens een psychologisch topic gemaakt moeten worden waarin we elkaar dat kunnen uitleggen? Of past dat sowieso in het zeverforum :whistle:
Dat hoort inderdaad bij offtopic.
0 x
Plaats reactie