Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Rieka
x 435

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:je kan je natuurlijk ergeren aan bejaarden :)
Daarover gaat dit topic niet. :boo:
En nu kun je (in een nog te maken topic) beginnen discusiëren over wat bejaarden zijn, wanneer iemand bejaard is enz... :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
En nu kun je (in een nog te maken topic) beginnen discusiëren over wat bejaarden zijn, wanneer iemand bejaard is enz... :whistle:
daar heb je een punt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Het is wel grappig om te lezen hoe mensen elkaar hier NIET begrijpen :lol: :mrgreen: :razz:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Nog leuker is om tussen de regels door de verschillende levensopvattingen te vermoeden en te speculeren over de leeftijd van de 'poster'. Je kunt niet anders dan iets van jezelf meegeven in commentaar. Dat maakt fora zo boeiend voor mij. (tenzij mensen bewust gaan 'trollen' natuurlijk ...)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Amiche schreef:Nog leuker is om tussen de regels door de verschillende levensopvattingen te vermoeden en te speculeren over de leeftijd van de 'poster'. Je kunt niet anders dan iets van jezelf meegeven in commentaar. Dat maakt fora zo boeiend voor mij. (tenzij mensen bewust gaan 'trollen' natuurlijk ...)
Daar zou ik wreed mee oppassen als ik u was.
Mensen beoordelen bijvoorbeeld mij altijd heel anders op mijn tekst dan hoe ik in real life ben.
Gewoon omdat ik heel anders schrijf dan dat ik praat - en omdat tekst vaak niet altijd zegt wat je wil zeggen :mrgreen:
en dat je met tekst snel verkeerd wordt begrepen :icon-wink:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Vermoeden en speculeren zijn geen oordelen, Ganja. Mijn commentaar ging ook niet over personen, maar was net als het jouwe een algemene bemerking. Het leuke voor mij van een forum als b.v. dit is, dat er gespeculeerd wordt over plots en karakters en dat er zoveel verschillende manieren zijn om scenes te beoordelen. Daarbij speelt de eigen achtergrond en ervaring uiteraard een grote rol. Je krijgt dus heel veel unieke gezichten op zaken die in scene zijn gezet. Jij vond het grappig dat er soms zoveel onbegrip is en ik vulde dat aan met dat het leuk is om een zelfde scene of karakter vanuit zoveel verschillende visies beschreven te zien. Sommige, inderdaad, begrijp ik niet altijd, maar anderen zetten me serieus aan het denken. Dus niet over de poster als persoon, maar over hoe iets ook vanuit een andere optiek te bezien valt.

Bah, dit klinkt nu veel serieuser als ik mijn postje bedoelde! Ik vind het gewoon leuk zoveel meningen te lezen en kan het niet laten een beetje na te denken over waar een opmerking vandaan komt, zonder daar ooit een kompleet beeld van een persoon mee te kunnen vormen. Dat doen we toch allemaal wel?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Hey Amiche

Ik begrijp je uitleg. Enne serieus mag soms ook hoor ;)
En alvast sorry als ik veroordelend ofzo over kwam dat was écht niet de bedoeling ;)
Soms is het écht lastig om goed begrepen te worden met alleen maar tekst.
Ik zeg altijd dat is het nadeel van tekst want in real life praten we veel met lichaamstaal hé
En dan zie je altijd aan mijn snoetje dat ik iets niet meen en dat ik meer grapjes maak en cynisch ben :D
Ik zal in het vervolg meer smilies plaatsen zodat het duidelijk is dat wat ik schrijf niet aanvallend bedoeld is ;) ;) ;)
Alvast sorry als ik te veroordelend ofzo over kwam op uw tekstje dat was niet mijn bedoeling ;)
:wave:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rieka schreef:
:lol: :lol: jonger dan 55 toch nog niet hé :) ?
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Oh Ganja, ik vatte het niet veroordelend op! Ook zonder smileys kan ik je humor wel voelen in de tekst. Je hebt zeker gelijk dat het geschreven woord link kan zijn. Vond het alleen wel goed om duidelijker te stellen dat ik geen oordelen probeer te vellen over mijn medeforummers. Ook mijn tekst kon verkeerd worden uitgelegd en jouw reaktie maakte mij dat duidelijk. Ik fantaseer wel een beetje over de personen achter de woorden, das menselijk, maar weet heel goed dat je daar geen ultieme konklusies aan kunt verbinden.
Leven en laten leven, toch? Dat proef ik ook meestal uit jouw reakties.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ook er rekening mee houden dat er soms heftig heen en weer gezeverd wordt. ;)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

lord F. schreef:
satine schreef:
lord F. schreef: Ik vermoed dat Leo niet gans de nacht bij Jenny geweest is? :)
Op zijn leeftijd is het immers al moeilijker uit te leggen dat hij een hele nacht wegblijft.
Waarom 'op zijn leeftijd'? Als hij iets uit te leggen heeft, is dat toch niet omdat hij geen 20 meer is, maar omdat hij een vaste relatie heeft.
Nee, maar als je 20 bent valt het makkelijker uit te leggen dat je een ganse nacht niet thuis geweest bent en daar niks over zegt dan als je al over de 50 bent. :)
Wisten jullie dat Walter Moeremans als 71 is. Janine Bisschops is 69. In het echt is er dus nauwelijks een leeftijdsverschil tussen de twee maar in de serie heb ik toch de indruk dat ze het laten lijken alsof Leo er met een groen blaadje vandoor gaat.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Omega schreef:Wisten jullie dat Walter Moeremans als 71 is. Janine Bisschops is 69. In het echt is er dus nauwelijks een leeftijdsverschil tussen de twee maar in de serie heb ik toch de indruk dat ze het laten lijken alsof Leo er met een groen blaadje vandoor gaat.
HMm, die indruk heb ik toch niet, hoor!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Omega schreef:Wisten jullie dat Walter Moeremans als 71 is. Janine Bisschops is 69. In het echt is er dus nauwelijks een leeftijdsverschil tussen de twee maar in de serie heb ik toch de indruk dat ze het laten lijken alsof Leo er met een groen blaadje vandoor gaat.
HMm, die indruk heb ik toch niet, hoor!
Ik ook niet echt.
Maar misschien lijkt dat wel een beetje zo omdat Yvette (Chris Boni) wel een stukje ouder is dan zowel "Leo" als "Jenny".. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Chris Boni is er 75, maar Yvette is daarom nog niet zo oud.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:Chris Boni is er 75, maar Yvette is daarom nog niet zo oud.
Dat scheelt toch al 6 jaar met Janine, hé, op die leeftijd kan er al veel verschil zijn in uiterlijk...
Maar beiden dus duidelijk geen groene blaadjes meer!
en nu terug: (ontopic)
0 x
Plaats reactie