Homo's ook thuis in 'Thuis'

Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Homo's ook thuis in 'Thuis'

Bericht door Ganja »

Euh tja meningen verschillen maar voor mij is Mayra echt geen vrouwelijk type hoor ;)
En dit in tegenstelling tot de eerdere liefjes van Ann.

En...
Volgens een super recent onderzoek in Nederland is 80 procent - ja je leest het goed van de mannen die naar een seks parking gaat heteroseksueel http://www.holebi.info/phpnews/kortnews ... ws&id=9205
Kan ik begrijpen want in mijn ogen gaat een "normale" homo niet naar een seksparking - net zoals volgens mij een "normale'" hetero niet naar een hetero seks parking gaat - want die bestaan ook hoor.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Ganja schreef:Euh tja meningen verschillen maar voor mij is Mayra echt geen vrouwelijk type hoor ;)
En dit in tegenstelling tot de eerdere liefjes van Ann.

En...
Volgens een super recent onderzoek in Nederland is 80 procent - ja je leest het goed van de mannen die naar een seks parking gaat heteroseksueel http://www.holebi.info/phpnews/kortnews ... ws&id=9205
Kan ik begrijpen want in mijn ogen gaat een "normale" homo niet naar een seksparking - net zoals volgens mij een "normale'" hetero niet naar een hetero seks parking gaat - want die bestaan ook hoor.
Het is niet omdat Mayra kort haar heeft dat ze mannelijk is :) het is nog altijd geen butch of een shane (l-word). :) Maar meningen mogen verschillen ;)
En amai van die parkings schrik ik wel.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Een ver familielid van mij is lesbisch, en mijn vriendin (die hetero is :mrgreen: ), had dat ook direct door Daar moet je geen holebi voor zijn.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

interrupted schreef: Het is niet omdat Mayra kort haar heeft dat ze mannelijk is :) het is nog altijd geen butch of een shane (l-word). :) Maar meningen mogen verschillen ;)
En amai van die parkings schrik ik wel.
Tja iedereen heeft zijn eigen mening hé.
Er zijn naar mijn mening genoeg mannelijke vrouwen die geen butch zijn.
Het is gewoon voor mij moeilijk om uit te leggen maar het komt er op neer dat ik Mayra niet vrouwelijk noem.
En van die parkings schrok ik niet - wist dat al door gesprekken het homo-tjes.

johan1969 schreef:Een ver familielid van mij is lesbisch, en mijn vriendin (die hetero is :mrgreen: ), had dat ook direct door Daar moet je geen holebi voor zijn.
Dat is normaal hé Johan - want als je goed had gelezen - dan had je gezien dat ik schreef dat ook sommige hetero's een gaydar hebben ;) al zal die wél eerder niet werken dan bij holebi's :razz: Als voorbeeld neem ik dan mezelf - geen enkele hetero die ik ooit leerde kennen geloofde dat ik lesbi ben omdat ik lange haartjes heb - en zo gaat dat nog altijd als ik nieuwe mensen leer kennen. Terwijl een holebi-tje met een goede gaydar mij toch altijd wel zal herkennen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik ken hetero's met een hele goede gaydar en holebi's zonder gaydar.

Dus het is alvast geen gulden regel dat alleen holebi's er een hebben!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Niet alle lesbische vrouwen hebben kort haar. En er zijn ook heterovrouwen met kort haar he.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

johan1969 schreef:Niet alle lesbische vrouwen hebben kort haar. En er zijn ook heterovrouwen met kort haar he.
Allez gij :problem: ! Wat betreft die gaydar, hangt ook wat af van die persoon. Bij een Showbizzbart of een Jani slaat iedereen zijn gaydar serieus tilt, denk ik.

Wat betreft die ontmoetingsplaatsen, als het allemaal zo anoniem is, hoe kunnen die onderzoekers dat dan weten ?
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

satine schreef:Ik ken hetero's met een hele goede gaydar en holebi's zonder gaydar.

Dus het is alvast geen gulden regel dat alleen holebi's er een hebben!
Agree ik heb er geen ;)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Luc schreef:
Wat betreft die ontmoetingsplaatsen, als het allemaal zo anoniem is, hoe kunnen die onderzoekers dat dan weten ?
Sorry voor het late antwoord op uw vraag.
Ze weten dat voornamelijk door politie controles op zulke plaatsen.
En door dat sommigen (heel weinig) aangifte doen van pesterijen, overvallen e.a bij de politie.
0 x
Gesloten