Wanneer was die uitzending?Reebok schreef:Luc zal niet in de brand blijven. Eerder deze week was hij samen met Bram te zien in een scène i/h programma 'Duizend zonnen'. Onmogelijk dat dat al opgepakt is enkele maanden terug..
Luc Bomans (Mark Willems)
- RuneThandy
- Nog geen rang
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
RuneThandy schreef:Wanneer was die uitzending?Reebok schreef:Luc zal niet in de brand blijven. Eerder deze week was hij samen met Bram te zien in een scène i/h programma 'Duizend zonnen'. Onmogelijk dat dat al opgepakt is enkele maanden terug..
- Spoiler: Bekijk
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Voor degenen die er eventueel aan twijfelden of Luc al dan niet buiten gegaan is nadat Rosa hem gezien had, is dit een spoiler van formaat.
Gelieve dit soort postings voortaan in het spoiler-hoekje te plaatsen.
Spoilers in andere topics dan het spoiler-hoekje worden verwijderd.
Gelieve dit soort postings voortaan in het spoiler-hoekje te plaatsen.
Spoilers in andere topics dan het spoiler-hoekje worden verwijderd.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Dat Luc niet omkomt in de brand lijkt me geen spoiler. Dat lijkt me meer een vaststaand feit. Maar waar hij naar toe gegaan is nadat hij Rosa had gezien, blijft natuurlijk wel een vraag.
Speculatie:
Het kan zijn dat hij teruggegaan is, omdat hij Freddy op de één of andere manier wil kwijt geraken, de brand heeft geroken terwijl hij daar in die kamer was, Femke heeft zien binnen gaan bij Rafael en haar redt. Of dat hij het gehuil van Sandrine hoorde en haar heeft gered.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij naar buiten gerend is en ergens is gaan onderduiken, totdat hij hoort dat de politie denkt dat Freddy is omgekomen door de brand en niet door die val.
Er zijn zoveel opties te bedenken waar Luc naar toe gegaan is en waarom hij wat dan doet. Daar is op dit moment nog weinig van te zeggen.
Speculatie:
Het kan zijn dat hij teruggegaan is, omdat hij Freddy op de één of andere manier wil kwijt geraken, de brand heeft geroken terwijl hij daar in die kamer was, Femke heeft zien binnen gaan bij Rafael en haar redt. Of dat hij het gehuil van Sandrine hoorde en haar heeft gered.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij naar buiten gerend is en ergens is gaan onderduiken, totdat hij hoort dat de politie denkt dat Freddy is omgekomen door de brand en niet door die val.
Er zijn zoveel opties te bedenken waar Luc naar toe gegaan is en waarom hij wat dan doet. Daar is op dit moment nog weinig van te zeggen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als het niet ZEKER is dat Luc naar buiten was gegaan (waar ik wel van uitging) IS het een spoiler.RuneThandy schreef:Dat Luc niet omkomt in de brand lijkt me geen spoiler. Dat lijkt me meer een vaststaand feit. Maar waar hij naar toe gegaan is nadat hij Rosa had gezien, blijft natuurlijk wel een vraag.
Speculatie:
En die horen hier niet thuis.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Maar hoe kon je daar zeker van zijn? Rosa en Luc keken elkaar aan, ze maakt een rondje bij Waldek en hij is weg. Je hebt niet kunnen zien waar hij naar toe ging, dan kun je toch ook niet weten of hij naar buiten gegaan is of binnen gebleven is?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zeg toch dat ik er niet meer zeker van ben, maar dat ik er wel van uitging?
Dus heb ik de aflevering opnieuw bekeken en het is een raadsel waar Luc naartoe ging.
Dus wat Reebok hier post en alles wat daarachter komt zijn spoilers.
Dus heb ik de aflevering opnieuw bekeken en het is een raadsel waar Luc naartoe ging.
Dus wat Reebok hier post en alles wat daarachter komt zijn spoilers.
0 x
-
- x 435
Ik vind Luc alles behalve sympatiek maar hij zorgt wel altijd voor verrassingen
t is mij ook een raadsel waar hij naartoe is
alweer een reden om te kijken in september
t is mij ook een raadsel waar hij naartoe is
alweer een reden om te kijken in september

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Hij kan wel heel goed liegen. Hij heeft iemand vermoord en zit de volgende dag gewoon weer te werken alsof er niets gebeurd is.

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 1
- x 15
Zo kennen we Luc hé. Bedrieger, leugenaar en sjoemelaar eerste klas.
0 x
-
- Poster rang 1
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
-
- Poster rang 5
ja, hij blijft wel zalig. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Bemerking: we weten niet of Luc Freddy heeft vermoord
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- idvenyns
- Nog geen rang
Duurt nogal lang vind ik, in Witse, Flikken, Baantjer, Zone Stad, Flikken Maastricht, Heterdaad, ... weet/wist men altijd daags nadien al de precieze doodsoorzaakCrackers schreef:Bemerking: we weten niet of Luc Freddy heeft vermoord

Ofwel weet de politie deze al maar wordt het nog niet vrijgegeven aan de anderen.
Ik ben in elk geval benieuwd of Luc ermee wegkomt of niet!
0 x