Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Wat ik heel vreemd vond in de aflevering van vandaag was dat Franky binnenkwam en dat Simonne zei: 'Hey Franky'tje', terwijl ze gisteren nog ruzie hadden ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Inderdaad, maar langs de andere kant denk ik dat het door haar 'verzoening' met Frank van de dag ervoor kwam, toen hij liet uitschijnen geen wraak te willen nemen. Op het moment dat Franky binnenkwam zal ze nog goedgezind geweest zijn aangezien ze nog van niks wist.Matthi schreef:Wat ik heel vreemd vond in de aflevering van vandaag was dat Franky binnenkwam en dat Simonne zei: 'Hey Franky'tje', terwijl ze gisteren nog ruzie hadden ...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ben benieuwd hoe Simonneke maandag zal reageren op de uit de hand gelopen zwempartij van Frank ...
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Simonne verkiest blijkbaar haar Baby boven haar échte "baby". Ik vind dat zielig vooral omdat ze nog niet eens weet wàt Frank allemaal gezegd heeft voor de steekpartij. Echt Simonne todat Frank haar wéér aan het bleiten krijgt *zucht*
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Blijf het raar vinden dat de aandelen die Frank van Bram gestolen heeft niet eens meer ter sprake komen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

Ik niet want daar is in het verleden al zoveel over gezaagd en gezegd - zelfs nog toen Simonne er achter kwam dat Franky gestoken heeft en niet Bram. Dus waarom zouden er over blijven doorzagen?lord F. schreef:Blijf het raar vinden dat de aandelen die Frank van Bram gestolen heeft niet eens meer ter sprake komen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

mja, omdat het daarmee begonnen is uiteindelijk.Ganja schreef:Ik niet want daar is in het verleden al zoveel over gezaagd en gezegd - zelfs nog toen Simonne er achter kwam dat Franky gestoken heeft en niet Bram. Dus waarom zouden er over blijven doorzagen?lord F. schreef:Blijf het raar vinden dat de aandelen die Frank van Bram gestolen heeft niet eens meer ter sprake komen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Fifieke
- Nog geen rang
die duiken misschien op de meest onverwachte moment op want sie steekpartij is bijlange nog nie afgelopen. Althans de gevolgen toch nog nie :s
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is allemaal wel waar, maar ik vind het toch ook vreemd dat dit niet het eerste is waarmee Franky zich verdedigd heeft tegenover Simonne. Uiteindelijk is Frank zijn gedrag inderdaad de aanleiding geweest tot dit alles. Simonne weet dat en toch gaat haar boosheid ineens alle perken te buiten tegenover Franky. Van oneerlijk/vreemd gesproken! Normaal zou je toch verwachten dat Franky daar op inhaakt... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
Simonneke zal ook dit seizoen weer emmers tranen vergieten
t is stilaan een tweede natuur
als dat menske ooit nog eens moet lachen, zal ze eerst een cursus moeten volgen
ik vind het jammer dat ze haar "baby" ook niet eens confronteert met zijn stommiteiten, het is ook wel zijn fout dat Bram hem aangevallen heeft en dat Franky hem de rug toekeert!
als dat menske ooit nog eens moet lachen, zal ze eerst een cursus moeten volgen
ik vind het jammer dat ze haar "baby" ook niet eens confronteert met zijn stommiteiten, het is ook wel zijn fout dat Bram hem aangevallen heeft en dat Franky hem de rug toekeert!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Dan heb je haar blijkbaar nog nooit in real life bezig gezienWallanderjunior schreef:Simonneke zal ook dit seizoen weer emmers tranen vergietent is stilaan een tweede natuur; als dat menske ooit nog eens moet lachen, zal ze eerst een cursus moeten volgen
Nu ben ik benieuwd of Simone hare Frank zo ver gaat krijgen dat die er bij blijft als Franky en Tibo komen eten om Yvette een plezier te doen. Ik zat al te denken mss moet ze doen zoals soms Afrikaanse vrouwen ooit deden namelijk hunne man seks weigeren tot ze toegeven
0 x
-
lelie
- Nog geen rang
volgens mij draait Frank bij,er moet ooit een eerste stap tot verzoening komen,dat kan niet uitblijven of er gebeurt nooit nog iets tussen vader en zoon:-( 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Weet iemand waar je dat keukengereedschap kan vinden waarmee Simonne gisteren bezig was in de Noorderzon? Een soort draaiend messending waarmee ze een komkommer of aubergine in slierten aan het krullen was.
(en wat de naam er van is want mijn laatste zin komt nogal ingewikkeld over nu ik ze herlees
)
(en wat de naam er van is want mijn laatste zin komt nogal ingewikkeld over nu ik ze herlees
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
De naam van de groente is een courgette...
Maar dat apparaatje intrigeerde mij ook wel, ik heb het nog nooit eerder gezien, dus ik ben even nieuwsgierig als jij, Crackers.
Maar dat apparaatje intrigeerde mij ook wel, ik heb het nog nooit eerder gezien, dus ik ben even nieuwsgierig als jij, Crackers.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik dacht dat het ding een soort nieuwe schiller voor een komkommer was. Ze had alvast een komkommer vast en de schillen gingen er toch vanaf??? Maar hoe zo'n ding heet ik zou het niet weten. Misschien een groentenschillerCrackers schreef:Weet iemand waar je dat keukengereedschap kan vinden waarmee Simonne gisteren bezig was in de Noorderzon? Een soort draaiend messending waarmee ze een komkommer of aubergine in slierten aan het krullen was.
(en wat de naam er van is want mijn laatste zin komt nogal ingewikkeld over nu ik ze herlees)
0 x