In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: In en Uit.

Bericht door kristien »

Normaal gezien zouden Jef en Maxime elkaar al moeten kennen, want ze zijn samen afgestudeerd aan de Toneelacademie in Maastricht in hetzelfde jaar (2006).
Matthi schreef:Jef Hoogmartens (°2 februari 1984) is geboren in Genk. Na
de middelbare school in Leuven trok hij naar de toneelacademie van Maastricht, waar hij in 2006 afstudeerde.
Ganja schreef: De Winne volgde een opleiding als theatermaker aan de Toneelacademie Maastricht en studeerde af in 2006.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Luc schreef:Denk dat hij het eerste echte vriendje van Franky zal spelen, want hij zat naast hem in de zetel in die scène; schoon koppel anders: the Beauty and the beast :lolno: .
Allee dan zouden deze twee 1 koppel gaan vormen !!!
Afbeelding
schoon zou ik ze écht niet willen noemen :razz:
maja ik zeg altijd ieder diertje zijn pleziertje :mrgreen:
En @ Luc wie is voor u dan de schone en wie het beest???

:bye:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

ik vind persoonlijk maxime toch schoner.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Wel, weet niet of die Jef een echt beest is, maar schoon vind ik hem toch niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Allez allez, er is 1 scène in omloop waar ze samen in de zetel zitten en het is al een koppel. :lol:
Dat kan natuurlijk, maar misschien ook niet.

En de nieuwe Franky is misschien niet de knapste, maar hij speelt wel veel minder statisch dan de vorige.

Dus laten we hen een kans geven voor we ze verbranden. ;)
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Maxime is wel knap. Weet iemand of die echt homo is? vind niets van zijn privé terug online.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:Maxime is wel knap. Weet iemand of die echt homo is? vind niets van zijn privé terug online.
Volgens mij is hij hetero. Hij heeft wél al een keer een homo gespeeld namelijk in een reclame spotje,
van een bekend waspoeder (naam ontschiet me) samen met Jean Claude van damme, hij speelt dan het vriendje van J.C
Dus hij heeft alvast wel ervaring in het spelen van 1 homo-tje :razz:

PS
Voor zover ik er over mag en kan oordelen:
ik vindt beide jongens lelijk :razz: maar smaken verschillen natuurlijk :razz:
Ik vond Braam knapper dan de nieuwe Franky maar smaken verschillen natuurlijk :razz:
MAAR dat wil natuurlijk niet zeggen dat de heren niet kunnen acteren daar kan ik nog niets van zeggen,
want heb hun nog niet bezig gezien dat is voor binnenkort...
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik ben ook benieuwd hoe ze zullen acteren.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:En de nieuwe Franky is misschien niet de knapste, maar hij speelt wel veel minder statisch dan de vorige.
N.a.v. de beelden die we al hebben gezien lijkt mij dat ook. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Maxime is wel knap. Weet iemand of die echt homo is? vind niets van zijn privé terug online.
Is dat van belang, we weten dat toch van de andere acteurs toch ook niet. :crazy:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Rieka schreef:
Is dat van belang, we weten dat toch van de andere acteurs toch ook niet. :crazy:

Blijkbaar is het zoooooo belangrijk voor Shabba dat hij of zij zelfs geen genoegen neemt met het feit dat de vraag die hij of zij stelde al lang beantwoord is. Maar denk dat hij of zij zit te wachten tot iemand hier zegt wat hij of zij wil horen :crazy: :crazy: dus we zullen deze vraag nog veel tegen komen :crazy: zo kennen we nog van die vragen :crazy: :crazy:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

haha
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Maxime in De wereld draait door: http://www.youtube.com/watch?v=oE7QkFbTheU. Hier zie je hem nog het best in beeld want bij die belspelletjes stonden er altijd veel te veel cijfers, letters en andere quatsch in de weg. En dat acteren komt wel goed, een half jaar belspelpresentator spelen zonder dat iemand het merkt is anders ook al een knap staaltje acteerwerk.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Luc schreef:Maxime in De wereld draait door: http://www.youtube.com/watch?v=oE7QkFbTheU. Hier zie je hem nog het best in beeld want bij die belspelletjes stonden er altijd veel te veel cijfers, letters en andere quatsch in de weg. En dat acteren komt wel goed, een half jaar belspelpresentator spelen zonder dat iemand het merkt is anders ook al een knap staaltje acteerwerk.
100 procent hetero zou ik toch niet zeggen na het zien van dit filmpje? maar het is een leuk ogende man, die maxime!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:
Luc schreef:Maxime in De wereld draait door: http://www.youtube.com/watch?v=oE7QkFbTheU. Hier zie je hem nog het best in beeld want bij die belspelletjes stonden er altijd veel te veel cijfers, letters en andere quatsch in de weg. En dat acteren komt wel goed, een half jaar belspelpresentator spelen zonder dat iemand het merkt is anders ook al een knap staaltje acteerwerk.
100 procent hetero zou ik toch niet zeggen na het zien van dit filmpje? maar het is een leuk ogende man, die maxime!
Me dunkt dat het topic "in en uit" ook ferm uitloopt...
0 x
Plaats reactie