Neen, maar omdat ik zei dat het nog grappig kan worden.Mieke schreef:jij bent toch niet oud
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
-
- Nog geen rang
Ik vond dat Waldek op die ene van flikken geleek. (ben zijn naam momenteel kwijt)sisken schreef:mensen zo belachelijk die vermomming, daar kijkt iedereen (behalve Simonne dan) toch direct door?
Ik vind het toch smerig van Angèle dat ze het gezegd heeft. Ze had Rosa toch nog even kunnen laten wachten. Dat zijn haar zaken toch niet? Want zo bezorgd klonk Rosa nu ook niet.
Zeker om den Frank belachelijk te maken. I don't know...

0 x
-
- Poster rang 4
ma nee, Rosa zat in de put hé hoewel ze het niet 100% wilde laten zien.gentle butch schreef:Ik vond dat Waldek op die ene van flikken geleek. (ben zijn naam momenteel kwijt)sisken schreef:mensen zo belachelijk die vermomming, daar kijkt iedereen (behalve Simonne dan) toch direct door?
Ik vind het toch smerig van Angèle dat ze het gezegd heeft. Ze had Rosa toch nog even kunnen laten wachten. Dat zijn haar zaken toch niet? Want zo bezorgd klonk Rosa nu ook niet.
Zeker om den Frank belachelijk te maken. I don't know...
Dus t was wel ok dat Angèle dat gezegd heeft. En wie weet komt het zelfs nog goed op die manier tss Waldek en Rosa
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
Tja mannen hebben waarschijnlijk meer medelijden met vrouwen dan andere vrouwen. Voor mijn part hadden ze Rosa nog een beetje kunnen hebben laten wachtenfrank schreef: ma nee, Rosa zat in de put hé hoewel ze het niet 100% wilde laten zien.
Dus t was wel ok dat Angèle dat gezegd heeft. En wie weet komt het zelfs nog goed op die manier tss Waldek en Rosa

0 x
-
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4
-
- x 435
-
- Nog geen rang