Ellie stopt er mee
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Ellie stopt er mee
Denk niet voor de besparingen. Alles te samen koste die blog van Ellie 10 euro per jaar.
Ik denk dat die site's van de noorderzon, (taxi)tersmissen, de praktijk enzo gewoon helemaal niet veel bezocht werden.
Ik denk dat die site's van de noorderzon, (taxi)tersmissen, de praktijk enzo gewoon helemaal niet veel bezocht werden.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zoals Lord F al zei, wil Ellie zelf waarschijnlijk ook betaald worden voor haar werk, toch? En ook de mensen die de andere sites maakten en van updates voorzagen. Dat alles zal wel iets meer dan 10 euro per jaar kosten denk ik..Matthi schreef:Denk niet voor de besparingen. Alles te samen koste die blog van Ellie 10 euro per jaar.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Die andere websites zullen waarschijnlijk wel meer kosten. Ik denk dat die gewoon gemaakt zijn door de werknemers van VRT, dus gewoon het loon van die mensen is de prijs van die websites. Maar ik denk dat dat gewoon niet bezocht wordt ... Ik denk dat al 90% van de mensen niet wist dat er van die sites waren en denk dat het ook niet interessant was om te bezoeken. Als je er 1 keer geweest was had je het wel gezien, het is niet dat er altijd nieuwe dingen opkwamen enzo ... Die websites zullen ook niet echt als promotie gedient hebben denk ik, maar enkel als leuke extra om het nog wat echter te maken.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
lord F.
- Poster rang 5

héhé, ik denk dat je nu eventjes het verschil niet kan maken tussen vrijwilligerswerk en betaald werk.Matthi schreef:Die andere websites zullen waarschijnlijk wel meer kosten. Ik denk dat die gewoon gemaakt zijn door de werknemers van VRT, dus gewoon het loon van die mensen is de prijs van die websites. Maar ik denk dat dat gewoon niet bezocht wordt ... Ik denk dat al 90% van de mensen niet wist dat er van die sites waren en denk dat het ook niet interessant was om te bezoeken. Als je er 1 keer geweest was had je het wel gezien, het is niet dat er altijd nieuwe dingen opkwamen enzo ... Die websites zullen ook niet echt als promotie gedient hebben denk ik, maar enkel als leuke extra om het nog wat echter te maken.
Enfin, ik was er van geen kanten bij betrokken, maar ik denk dat het "project Ellie" dat 2 seizoenen meegegaan heeft als volgt kan omschreven worden:
- er waren de sites van de fictieve bedrijven in Thuis (Noorderzon, Ter Smissen, ...) wellicht ontworpen door een externe webagency en onderhouden door een team van stagaires binnen de VRT (tot hun stage afliep natuurlijk).
- er was de blog en de Radio 2-interviews van Ellie door Tine Deboosere, vast in dienst bij de VRT en ook projectleider van gans dat project.
- en daarnaast waren er ook de Facebook-profielen van verschillende personages (die heel populair waren blijkbaar) die ook moeten onderhouden worden. en wellicht is daar nog een apart team voor nodig die per personage die profielen onderhouden (de acteurs gaan die Facebook-profielen immers niet bijhouden).
Voor dat project moet er een budget vrijgemaakt worden bij de VRT, en dat zal wel wat meer zijn dan 10 euro per jaar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ja, dat zeg ik toch. Die websites & Facebook kost veel tijd en werk (dus geld). Die blog kost in feite enkel tijd van Ellie en daar werd ze volgens mij niet voor betaald.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Geloof me maar dat ze daar wel voor betaald werd.Matthi schreef:Ja, dat zeg ik toch. Die websites & Facebook kost veel tijd en werk (dus geld). Die blog kost in feite enkel tijd van Ellie en daar werd ze volgens mij niet voor betaald.
Niemand werkt gratis hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ach ja, hoe minder van die websites zij maken, hoe meer bezoekers er op het forum zullen komen 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat Ellie ermee stopt is wel een verlies voor Thuis vind ik. Wie haar maar niets vond hoefde niet naar haar blog te gaan of ernaar te luisteren op Radio 2, maar er waren wel tienduizenden mensen die dat wél deden, dus sowieso een aderlating voor de serie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
sinnedc1
- Nog geen rang
En het was een beetje reclame voor Thuis op de radio hé. Ik vind het wel jammer dat de blog er niet meer is.Crackers schreef:Dat Ellie ermee stopt is wel een verlies voor Thuis vind ik. Wie haar maar niets vond hoefde niet naar haar blog te gaan of ernaar te luisteren op Radio 2, maar er waren wel tienduizenden mensen die dat wél deden, dus sowieso een aderlating voor de serie.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Er is nog steeds op hetzelfde tijdstip een stukje over thuis hoor. Net zoals de tijd voor Ellie dat deed, toen kwamen de personages zelf iets vertellen denk ik. Persoonlijk had ik aan zo'n samenvatting meer aan dan aan Ellie, zeker als ik het gemist had. Over de blog ga ik me niet uitspreken want die hebben ze niet vervangen da's waar!!sinnedc1 schreef:
En het was een beetje reclame voor Thuis op de radio hé. Ik vind het wel jammer dat de blog er niet meer is.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/