Ellie stopt er mee

mateo
Nog geen rang

Re: Ellie stopt er mee

Bericht door mateo »

zou dat niet gewoon een verhaaltje zijn om de vakantieperiode te overbruggen, om zo terug te kunnen beginnen als Thuis weer start? Ze gaan daar op die blog inderdaad heel ver in, en dit zou een manier zijn om het 'realistisch' te overbruggen..
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Nee, ze verhuist voorgoed, dus het is een vehaaltje om een einde aan haar aanwezigheid te brengen.
0 x
mateo
Nog geen rang

Bericht door mateo »

'voorgoed', dat is allemaal heel relatief in Thuis-land :)
0 x
**eveline**
Nog geen rang

Bericht door **eveline** »

mateo schreef:'voorgoed', dat is allemaal heel relatief in Thuis-land :)
ja dat is waar
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef: In het echte leven zou die Ellie overigens nogal een bemoeial zijn.
nogal druk zou ik ze eerder noemen. ;)

Ellie ofte Tine Deboosere zat destijds ook achter die télénovelle Emma. En alle blogs enzo die daarrond verschenen.
Bij Thuis zal ze dus naast haar blog en haar stukjes voor Radio 2 ook achter al die Facebook-profielen van personages zitten samen met nog een leger stagaires.
(en achter die websites van Ter Smissen enzo)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Denk eigenlijk dat ze dat 'concept' eruit halen ... zoals personages komen en gaan, zo moet Ellie toch ook eens gaan? Vroeger toen de personages gewoon op radio 2 kwamen in een kleine samenvatting vond ik het veel leuker hoor. De gemaaktheid van dat gesprekje voegt helemaal niks toe aan het programma.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Blokje schreef:Denk eigenlijk dat ze dat 'concept' eruit halen ... zoals personages komen en gaan, zo moet Ellie toch ook eens gaan? Vroeger toen de personages gewoon op radio 2 kwamen in een kleine samenvatting vond ik het veel leuker hoor. De gemaaktheid van dat gesprekje voegt helemaal niks toe aan het programma.
Ik ging zelden lezen op de blog van Ellie, en ik zag ze niet graag in beeld verschijnen in "Thuis".
Op de Thuisdag heb ik haar een paar jaar geleden gezien, maar 'k wist toen niet wie dat was.
Vond wel dat die er nogal pretentieus bij liep. :oops:
Nee, ik zal haar noch haar blog missen als ze er voorgoed mee kapt.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Rieka schreef:
Blokje schreef:Denk eigenlijk dat ze dat 'concept' eruit halen ... zoals personages komen en gaan, zo moet Ellie toch ook eens gaan? Vroeger toen de personages gewoon op radio 2 kwamen in een kleine samenvatting vond ik het veel leuker hoor. De gemaaktheid van dat gesprekje voegt helemaal niks toe aan het programma.
Ik ging zelden lezen op de blog van Ellie, en ik zag ze niet graag in beeld verschijnen in "Thuis".
Op de Thuisdag heb ik haar een paar jaar geleden gezien, maar 'k wist toen niet wie dat was.
Vond wel dat die er nogal pretentieus bij liep. :oops:
Nee, ik zal haar noch haar blog missen als ze er voorgoed mee kapt.
Jep, ik ook niet. Denk dat het personage Ellie niet genoeg aansloeg! En bijna niemand kent haar. Trouwens, ik dacht eerst dat die vrouw echt was en die blog vrijwillig ;-p
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, in z'n beste periode zal dat wel gewerkt worden, maar het zijn besparingen bij de VRT en dan gaan van die ARG-projecten wellicht het eerst sneuvelen.
Net nog eens gezocht naar die Facebook-profielen en die zijn al een tijdje niet meer upgedate (of hoe je dat schrijft).
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik heb die site maar 2 keer bezocht en vond dat geen leuke site.
ik vond het meteen hier veel te leuk en leuker ;)
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Ganja schreef:Ik heb die site maar 2 keer bezocht en vond dat geen leuke site.
ik vond het meteen hier veel te leuk en leuker ;)
Idem dito. Ik had het sowieso al niet met Ellie :roll:
Dus hoera!
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Las er ook zelden iets en die keren dat ik er iets las, sprak het me te weinig aan. En spoilers daar te weten komen? Twijfel ik aan hoor, het is een blog gelinkt aan de VRT zelf, zij zullen dus wel opletten met wat ze de wereld insturen.

Die sites van taxitersmissen en hoftersmissen enzo waren wel leuk opgevat maar ook niet veel meer.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

lord F. schreef:Goh, in z'n beste periode zal dat wel gewerkt worden, maar het zijn besparingen bij de VRT en dan gaan van die ARG-projecten wellicht het eerst sneuvelen.
Net nog eens gezocht naar die Facebook-profielen en die zijn al een tijdje niet meer upgedate (of hoe je dat schrijft).
Hoeveel kost dat nu? Amper iets toch.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:
lord F. schreef:Goh, in z'n beste periode zal dat wel gewerkt worden, maar het zijn besparingen bij de VRT en dan gaan van die ARG-projecten wellicht het eerst sneuvelen.
het loon van Tine Deboosere zeker? :)
En het bedrijf dat die nevensites maakte.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

lord F. schreef:
Omega schreef:
het loon van Tine Deboosere zeker? :)
En het bedrijf dat die nevensites maakte.
En die gasten die die sites maken, dure gasten :lol: :lol: :lol: !
0 x
Gesloten