Seizoenseinde seizoen 16

Mandarijntje
Nog geen rang

Re: Seizoenseinde seizoen 16

Bericht door Mandarijntje »

Vergis ik me of heb ik ergens gelezen dat het gebouw waar "Ter Smissen" is, verkocht is of zo en dat er dus geen opnames meer konden doorgaan?
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Het echte Ter Smissen is een tijdje geleden al in andere handen overgegaan. Sindsdien zijn de opnames voor Thuis gewoon doorgegaan.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er toen een contract was die nu afgelopen is. Ik heb daar niets over gelezen, maar dat zegt natuurlijk niet veel.
Ik zou het enorm spijtig vinden als ze daar stoppen met filmen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Maar het is toch alleen de buitenkant die ze filmen?
De binnenkant (wat wij kennen als het café etc.) is ergens anders.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Natuurlijk is de binnenkant gewoon studiowerk, maar als ze de buitenkant niet meer zouden mogen filmen, dan heeft alleen de binnenkant toch ook weinig zin.
Als dat echt zo is dat ze daar in de toekomst niet meer filmen, dan zullen ze toch iets nieuws moeten zoeken en er een bijpassende binnenkant bij maken.
En dat zal niet hetzelfde zijn als nu. Ik hoop echter dat ze daar blijven en dat de brand dus alleen maar bij de bovenverdieping blijft.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Misschien is alleen de bovenverdieping in andere handen over gegaan?

Ik zou het jammer vinden als ze de buitenscenes daar niet meer zouden draaien. En hoe gaan ze dat aan de kijker duidelijk maken? De eigenaars van Taxi ter Smissen het café de klanten en al het personeel dat daar komt verhuist samen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Het kan natuurlijk ook zijn dat de buitenkant van het hotel in het echt vernieuwd word/werd. Als dat het geval is dan hebben ze deze vernieuwing wel goed in de verhaallijnen overgenomen.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Klein vraagje! Het is normaal dat het nieuwe seizoen start met het seizoenseinde vorig jaar.
Dat wordt normaal de zondag uitgezonden voor 29 augustus; Kent er iemand het uur waarop dit uitgezonden wordt? :think:
Mercietjes 'd'avance' voor de info!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik denk 20.10u. Ik kan dit morgen met zekerheid zeggen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
filip 005
Nog geen rang

Bericht door filip 005 »

daffy duck schreef:Klein vraagje! Het is normaal dat het nieuwe seizoen start met het seizoenseinde vorig jaar.
Dat wordt normaal de zondag uitgezonden voor 29 augustus; Kent er iemand het uur waarop dit uitgezonden wordt? :think:
Als je een digibox hebt van telenet of een belgacom decoder, kan je in de tv gids de korte inhoud van
zondag 28 augustus lezen en dan weet je op welk uur de aflevering wordt heruitgezonden.

De aflevering is ook op youtube terug te vinden.
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

De Herhaling doen ze meestal omstreeks 18:10 dus vlak na Het Journaal. Zelf kijk ik dan het Journaal ook nog mee omdat ik dan de eerste minuten van die Seizoenseinde niet wil missen. Ik durf niet te zeggen of het dit jaar ook om 18:10 zal zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

filip 005 schreef:
daffy duck schreef:Klein vraagje! Het is normaal dat het nieuwe seizoen start met het seizoenseinde vorig jaar.
Als je een digibox hebt van telenet of een belgacom decoder, kan je in de tv gids de kortelevering wordt heruitgezonden.

Dat is juist het probleem: ik heb een digibox van telenet, maar het loopt maar tot 27 augustus. :(
Ik heb gekeken om het te programmeren via deze weg, maar noppes! Maar ik geloof dat Het Huis het aan het recht eind heeft: vorige keer was het ook om 18.10 na het journaal, :idea: dus ik zal het dan op deze manier programmeren. Dank je voor de info! :dance:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Op tv.be vind je ook alles tot 27 augustus. Kan je morgen niet gewoon even opnieuw kijken ? dan staat 28 augustus er?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

als morgen alles er staat...geen probleem! :whistle:
Dank voor de tip!
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

op tv.be staat er nu dit: Zondag 28 Augustus om 18:10 op één tot ongeveer 19:00.
0 x
rik881
Nog geen rang

Bericht door rik881 »

Laat het nu eindelijk maar beginnen hoor, ik hoop dat het terug lekker spannend wordt zoals vroeger.
0 x
Gesloten