Cliffhanger seizoen 16

Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Cliffhanger seizoen 16

Bericht door Shabba »

eddy en nancy schreef:Het is geëindigd zoals te verwachten was : allemaal nog drie maanden geduld hebben om het vervolg te kennen ...
Ik wou nog weten waar Bram en Franky naartoe waren en wat ze aan het doen zijn, maar ze hebben hints gegeven en ons voor de rest weer in spanning gelaten tot september.
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Shabba schreef:
eddy en nancy schreef:Het is geëindigd zoals te verwachten was : allemaal nog drie maanden geduld hebben om het vervolg te kennen ...
Ik wou nog weten waar Bram en Franky naartoe waren en wat ze aan het doen zijn, maar ze hebben hints gegeven en ons voor de rest weer in spanning gelaten tot september.
en wat waren die hints want ik heb die niet gezien?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

dylan schreef:
Shabba schreef:
Bram wist dat abba voor janetten was, iemand van zijn standing weet dat doorgaans niet. Bram nam zelf initiatief om te dansen. Ze zijn samen op de vlucht, geeft toch altijd een extra spanning met zich mee.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Shabba schreef:
dylan schreef:
Shabba schreef:
Bram wist dat abba voor janetten was, iemand van zijn standing weet dat doorgaans niet. Bram nam zelf initiatief om te dansen. Ze zijn samen op de vlucht, geeft toch altijd een extra spanning met zich mee.
Bram zocht gewoon troost!!! En met dat initiatief om te dansen had hij gewoon zin om even zijn zorgen te vergeten en dat met zijn beste vriend. Dat Abba nogal geliefd is in het homo-milieu weet vrijwel iedereen die wat van muziek kent (Bram dus ook). Denk ECHT niet dat Bram homo is en zou het jammer vinden moesten ze dat laten gebeuren! Als het wel zo blijkt zijn, CHAPEAU dan voor jou Shabba omdat je het hier tot in de treurnisse verkondigd dat dit gaat gebeuren!
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Was wel benieuwd naar de beelden uit "de rode loper"... Zou Nancy mss instorten of in shock gaan of zo??
En wat betreft het medelijden krijgen met Marianne waar Leah Thys het over had, misschien blijven Tom en/of Sandrientje er wel in?? Ik ben alvast curieus :)
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Shabba schreef:
dylan schreef:
Shabba schreef:
het spijt me om dit te zeggen shabba maar je ziet spoken? Iedereen weet dat van ABBA, bram wilde efkes plezier maken met zijn beste maat meer niet en het was franky die op de vlucht sloeg en bram meesleurde niet omgekeerd.
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

de enige hint die ik gezien heb is: ze konden er niet rap genoeg vandoor gaan om geen pak rammel van Frank te krijgen! :roll:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

daffy duck schreef:de enige hint die ik gezien heb is: ze konden er niet rap genoeg vandoor gaan om geen pak rammel van Frank te krijgen! :roll:
Ik hoop dat ze er een mooi vluchtverhaal van maken. Denk mocht Franky nu nog eens een move maken, Bram niet zo snel zou gaan lopen....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:de enige hint die ik gezien heb is: ze konden er niet rap genoeg vandoor gaan om geen pak rammel van Frank te krijgen! :roll:
:lol: Dan hebben we dezelfde hint gezien! :P
Die hebben allebei helemaal geen tijd om moves te maken... Het is blijkbaar zo al moeilijk genoeg om die brommer fatsoenlijk op de weg te houden. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:
Ik hoop dat ze er een mooi vluchtverhaal van maken. Denk mocht Franky nu nog eens een move maken, Bram niet zo snel zou gaan lopen....
Sorry, zulle, Shabba, dit moet van m'n hart: ik vind je een grote zaag!
Ik hoop dat je in de komende 3 maand dat Thuis niet op de buis is je wat kunt bezinnen en het besluit neemt om het komende seizoen niet zo lastig te doen. Je mening,je wens eens kenbaar maken is één ding, maar dat te pas en te onpas door onze strot duwen, dat was eens maar daar zal komend seizoen, rapper komaf mee gemaakt worden, hoor! Het voorbeeld van shabba wordt dus best niet gekopiëerd... Och ja, er zijn er nog die kunnen zagen, maar het gedram over Bram en Franky kwam zowat iedereen de strot uit...
't Moet hier voor iedereen gezellig blijven. Prettige vakantie! mvg Rieka
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Het valt mee dat we deze keer geen 'preview kregen van de volgende aflevering in september. Vorig jaar was dat wel het geval en dat verpeste de suspense van de cliffhanger enigszins.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Omega schreef:Het valt mee dat we deze keer geen 'preview kregen van de volgende aflevering in september. Vorig jaar was dat wel het geval en dat verpeste de suspense van de cliffhanger enigszins.
Vorig jaar niet, twee jaar geleden wel ;). Maar dat was dan ook een verschrikkelijke slotaflevering (Peggy die in Duitsland een ongeval had gehad en Rosa die Waldek aan de deur zet)
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Nickos schreef:
Omega schreef:Het valt mee dat we deze keer geen 'preview kregen van de volgende aflevering in september. Vorig jaar was dat wel het geval en dat verpeste de suspense van de cliffhanger enigszins.
Vorig jaar niet, twee jaar geleden wel ;). Maar dat was dan ook een verschrikkelijke slotaflevering (Peggy die in Duitsland een ongeval had gehad en Rosa die Waldek aan de deur zet)
Ik had dat wel verwacht dat er geen preview kwam, ben wel benieuwd naar September. Marianne zal het moeilijk krijgen in Seizoen 17 dus. Ben benieuwd hoe ze dat op tv gaan laten vertonen.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Freddy was al dood door Luc voor de brand uitbrak, benieuwd wat dat teweeg gaat brengen :)

Dit is wat tenminste op wikipedia staat ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar alles wat op Wikipedia staat wordt daar ook maar door verschillende mensen op gezet. Dus misschien weet diegene niet meer dan wij, maar heeft hij/zij het feit dat Freddy misschien al dood was voordat er brand uitbrak, gewoon voor waarheid aangenomen. Dat kan ook natuurlijk.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten