Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Luc
Ik vond het wel een beetje vreemd dat Freddy daar vanavond ineens aankwam. En Luc toevallig ook. Zocht Luc Freddy, was hij hem gevolgd? Had hij plannen om hem te vermoorden of kwam dat plotseling in hem op?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik kan me niet voorstellen dat Luc van plan was om Freddy te vermoorden. Hij leek in eerste instantie oprecht verbaasd om Freddy daar tegen te komen en ook dat Freddy niet meer bewoog leek niet gepland. Maar ik vond het ook wel wat vreemd dat ze daar allebei ineens stonden. Van Luc kan ik me nog voorstellen dat hij ruzie wilde gaan trappen op dat feestje. Maar Freddy? 
De enige reden die ik kan bedenken is dat Freddy gewoon niemand anders heeft en dus daarom Waldek nog maar eens lastig kwam vallen (voor wat gratis bier).

De enige reden die ik kan bedenken is dat Freddy gewoon niemand anders heeft en dus daarom Waldek nog maar eens lastig kwam vallen (voor wat gratis bier).

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
waarom ging Luc eigenlijk naar Ter Smissen in the first place? Hij wist toch van Franky en Bram dat Rosa en Waldek een groot feest gaven. Wou hij zich zelf kwellen om er op te zitten kijken of wat herrie gaan schoppen? Erg logisch was dat toch niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
ik vind ook dat Luc daar nu niets te zoeken hadCrackers schreef:waarom ging Luc eigenlijk naar Ter Smissen in the first place? Hij wist toch van Franky en Bram dat Rosa en Waldek een groot feest gaven. Wou hij zich zelf kwellen om er op te zitten kijken of wat herrie gaan schoppen? Erg logisch was dat toch niet.

Freddie lag natuurlijk al van de minste luchtverplaatsing op zijn rug, hier kunnen we Luc niet veel verwijten

0 x
-
- Poster rang 5
Misschien wist Luc niet naar welk feestje Franky en Bram gingen gaan?Wallanderjunior schreef:ik vind ook dat Luc daar nu niets te zoeken hadCrackers schreef:waarom ging Luc eigenlijk naar Ter Smissen in the first place? Hij wist toch van Franky en Bram dat Rosa en Waldek een groot feest gaven. Wou hij zich zelf kwellen om er op te zitten kijken of wat herrie gaan schoppen? Erg logisch was dat toch niet.![]()
Freddie lag natuurlijk al van de minste luchtverplaatsing op zijn rug, hier kunnen we Luc niet veel verwijten

Enfin, als het wat meezit voor Luc brand het zo erg in Ter Smissen dat ze niet meer kunnen uitmaken aan wat Freddy precies gestorven is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Dat denk ik niet. Het kan soms wel een seizoen of langer duren maar alles komt vroeg of laat uit in Thuis.lord F. schreef:Misschien wist Luc niet naar welk feestje Franky en Bram gingen gaan?Wallanderjunior schreef:ik vind ook dat Luc daar nu niets te zoeken hadCrackers schreef:waarom ging Luc eigenlijk naar Ter Smissen in the first place? Hij wist toch van Franky en Bram dat Rosa en Waldek een groot feest gaven. Wou hij zich zelf kwellen om er op te zitten kijken of wat herrie gaan schoppen? Erg logisch was dat toch niet.![]()
Enfin, als het wat meezit voor Luc brand het zo erg in Ter Smissen dat ze niet meer kunnen uitmaken aan wat Freddy precies gestorven is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- RuneThandy
- Nog geen rang
Het lijkt me nogal logisch wat Luc kwam doen bij Ter Smissen. Hij was niet uitgenodigd, dus hij wilde nog wat stennis schoppen op het feestje. Zo is hij nu eenmaal. Toch nog proberen z'n gram te halen, want hij voelt zich nog steeds zeer gekwetst door Rosa en Waldek.
Wat ik wel raar vond, waarom was Luc te voet? Marianne was ook met de auto, waarom Luc niet? (Trouwens, Marianne was daar denk ik voor dezelfde reden als Luc. Niet uitgenodigd, toch gaan.)
En Freddy wil gewoon meeprofiteren. Als hij zelf maar niet hoeft te betalen. Dat die twee elkaar daar tegen kwamen was een toevalligheid.
Maar ligt een soap niet van toevalligheden aan elkaar?
Maar is Freddy echt dood? Dat zit ik me af te vragen. Hij kan ook gewoon bewusteloos zijn. Luc is toch geen dokter. Hoe kan hij bepalen of Freddy bewusteloos of dood is?
En waar ging Luc heen toen Rosa hem zag? Hij kan naar buiten weggelopen zijn, maar hij kan ook terug naar boven gegaan zijn.
Als ze Freddy gaan vinden in die hotelkamer, (levend, dood of verbrand) ze gaan zich toch afvragen wat hij daar deed. Hij was buitengesmeten door Waldek en dan verwacht je eigenlijk niet dat hij terug binnen gaat, een lege hotelkamer opzoekt, een dutje gaat doen en dan verrast worden door de brand. Hij heeft tenslotte een hoofdwonde van de val. Hoe is hij daar aan gekomen?
En Rosa heeft Luc van boven zien komen, dus zij kan dat aan de politie vertellen, of ze kan er Luc mee chanteren. Dat hij Waldek terug aanneemt of zoiets.
Kunnen we lachen. Waldek en Luc terug samen werken.
Wat ik wel raar vond, waarom was Luc te voet? Marianne was ook met de auto, waarom Luc niet? (Trouwens, Marianne was daar denk ik voor dezelfde reden als Luc. Niet uitgenodigd, toch gaan.)
En Freddy wil gewoon meeprofiteren. Als hij zelf maar niet hoeft te betalen. Dat die twee elkaar daar tegen kwamen was een toevalligheid.
Maar ligt een soap niet van toevalligheden aan elkaar?

Maar is Freddy echt dood? Dat zit ik me af te vragen. Hij kan ook gewoon bewusteloos zijn. Luc is toch geen dokter. Hoe kan hij bepalen of Freddy bewusteloos of dood is?
En waar ging Luc heen toen Rosa hem zag? Hij kan naar buiten weggelopen zijn, maar hij kan ook terug naar boven gegaan zijn.
Als ze Freddy gaan vinden in die hotelkamer, (levend, dood of verbrand) ze gaan zich toch afvragen wat hij daar deed. Hij was buitengesmeten door Waldek en dan verwacht je eigenlijk niet dat hij terug binnen gaat, een lege hotelkamer opzoekt, een dutje gaat doen en dan verrast worden door de brand. Hij heeft tenslotte een hoofdwonde van de val. Hoe is hij daar aan gekomen?
En Rosa heeft Luc van boven zien komen, dus zij kan dat aan de politie vertellen, of ze kan er Luc mee chanteren. Dat hij Waldek terug aanneemt of zoiets.
Kunnen we lachen. Waldek en Luc terug samen werken.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne was daar om Sandrine op te halen, omdat Ann haar dat gevraagd had. Die had dus wel een goede reden om daar te zijn. Luc daarentegen... 
En Luc is inderdaad geen dokter dus misschien dat hij in zijn "paniek" niet goed geluisterd heeft, maar hij heeft volgens mij wel degelijk goed gecontroleerd of Freddy nog ademde/hartslag had. Hoe het ook zij, Freddy zal die brand sowieso niet overleven waarschijnlijk, of hij nu bewusteloos of al dood was maakt volgens mij niet eens zoveel uit. Hij was in elk geval niet meer in staat om te ontsnappen aan de brand. Achteraf zullen ze dus nog werk hebben om hem te identificeren! (als de brand tenminste lang genoeg duurt)
Of die hoofdwond nog uitkomt is dan de vraag...

En Luc is inderdaad geen dokter dus misschien dat hij in zijn "paniek" niet goed geluisterd heeft, maar hij heeft volgens mij wel degelijk goed gecontroleerd of Freddy nog ademde/hartslag had. Hoe het ook zij, Freddy zal die brand sowieso niet overleven waarschijnlijk, of hij nu bewusteloos of al dood was maakt volgens mij niet eens zoveel uit. Hij was in elk geval niet meer in staat om te ontsnappen aan de brand. Achteraf zullen ze dus nog werk hebben om hem te identificeren! (als de brand tenminste lang genoeg duurt)
Of die hoofdwond nog uitkomt is dan de vraag...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
't Krijgt in ieder geval een staartje ... hoe Rosa en Luc naar elkaar keken toen hij naar buiten liep. De wereld stond even stil. Rosa weet het.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Dat Freddy gewoon wilde mee profiteren en gratis drinken lijkt me niet logisch.
Hij was nou niet bepaald goed bevriend met enkele personen daar, al wist hij misschien niet dat hij Luc daar tegen zou komen. Waldeck en Franky en Bram zouden hem daar niet geduld hebben en hij kon wel voorzien dat daar gedonder van zou komen.
Hij is nog netjes de deur uitgezwiept daar en dat had ook heel anders kunnen aflopen.
Hij was nou niet bepaald goed bevriend met enkele personen daar, al wist hij misschien niet dat hij Luc daar tegen zou komen. Waldeck en Franky en Bram zouden hem daar niet geduld hebben en hij kon wel voorzien dat daar gedonder van zou komen.
Hij is nog netjes de deur uitgezwiept daar en dat had ook heel anders kunnen aflopen.
0 x
-
- Poster rang 5
Er was wel meer dan één iets wat geforceerd in de seizoensfinale.
Dat zatte Bram met Franky aan t dansen was en Frank daar wel heel snel conclusies uittrok vond ik ook wel merkwaardig. Net als het feit dat Freddy en Luc daar alleen maar aanwezig waren in Ter Smissen zodat het op een confrontatie kon uitdraaien.
En dat Simonne plots haar mond toch niet meer kon houden over wie Frank nu gestoken had.
Het moest plotseling wel erg rap gaan.

Dat zatte Bram met Franky aan t dansen was en Frank daar wel heel snel conclusies uittrok vond ik ook wel merkwaardig. Net als het feit dat Freddy en Luc daar alleen maar aanwezig waren in Ter Smissen zodat het op een confrontatie kon uitdraaien.

En dat Simonne plots haar mond toch niet meer kon houden over wie Frank nu gestoken had.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- kristien
- Poster rang 1
Ja inderdaad. Hetgeen er nu in 1 aflevering is gebeurd, zou anders gewoon in 1 seizoen gebeurenlord F. schreef:Er was wel meer dan één iets wat geforceerd in de seizoensfinale.![]()

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
iedereen was net op de goede plaats, op het goede moment, met een goede achtergrond vol miserie. Da's thuis ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
Luc zal niet in de brand blijven. Eerder deze week was hij samen met Bram te zien in een scène i/h programma 'Duizend zonnen'. Onmogelijk dat dat al opgepakt is enkele maanden terug..
0 x