Allemaal vraagjes...
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Re: Allemaal vraagjes...
Ja, eigenlijk ben ik vergeleken met de rest een dik dwergje.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
Rieka
- x 435
Trek het je niet aan!eddy en nancy schreef:Ja, eigenlijk ben ik vergeleken met de rest een dik dwergje.
Eddy
Ik ben ook niet groot: 1,60m en ik weeg tussen de 58 en de 62 kg.
Voel je je nu al wat beter?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Da's toch super schattigeddy en nancy schreef:Ja, eigenlijk ben ik vergeleken met de rest een dik dwergje.
Eddy
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
dat is toch niet erg - ik ben 1.90 m en ik weeg 150 kilo.
ach, als je maar gezond bent.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Euhsatine schreef:dat is toch niet erg - ik ben 1.90 m en ik weeg 150 kilo.
Stout liegertje
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- kristien
- Poster rang 1

Ja ik weet het, ik zit al bijna heel mijn leven onder het normale gewicht. Ik kan dus zo veel eten als ik wil, dat komt er maar niet bij.Ganja schreef:Wat mij opvalt uit deze lijstjes:
Van de mensjes die hier mee deden hebben er 7 bruin haar.
En die mensen zijn bijna allemaal even groot en even slank.
En eigenlijk allemaal vrij grote (lange) mensen
3 zijn 1.70 groot
1 is 1.74 groot
1 is 1.75 groot
2 zijn 1.80 groot
1 is 1.83 groot
1 is 1.88 groot
En allemaal rond hetzelfde gewicht. Tussen de 55 en 62.
Wat dan eigenlijk vrij dun is gezien de lengtes.
0 x
- dylan
- Poster rang 1

join the clubkristien schreef:Ja ik weet het, ik zit al bijna heel mijn leven onder het normale gewicht. Ik kan dus zo veel eten als ik wil, dat komt er maar niet bij.Ganja schreef:Wat mij opvalt uit deze lijstjes:
Van de mensjes die hier mee deden hebben er 7 bruin haar.
En die mensen zijn bijna allemaal even groot en even slank.
En eigenlijk allemaal vrij grote (lange) mensen
3 zijn 1.70 groot
1 is 1.74 groot
1 is 1.75 groot
2 zijn 1.80 groot
1 is 1.83 groot
1 is 1.88 groot
En allemaal rond hetzelfde gewicht. Tussen de 55 en 62.
Wat dan eigenlijk vrij dun is gezien de lengtes.![]()
je zou haast denken dat ik anorexia heb en toch eet ik enorm veel
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Ganja
- Poster rang 3

kristien schreef:Ja ik weet het, ik zit al bijna heel mijn leven onder het normale gewicht. Ik kan dus zo veel eten als ik wil, dat komt er maar niet bij.![]()
Allee. En dan blijkbaar ook nog allemaal hetzelfde probleem!!dylan schreef:join the club
je zou haast denken dat ik anorexia heb en toch eet ik enorm veel
Ik kan mij ook te pletter vreten kom hoog uit 2 kilo bij en dat is het, meer krijg ik er niet bij.
Maar ik vindt dat allesbehalve erg
'T zullen de goede genen zijn
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik heb ook dat "probleem"
'k Zet het tussen haakjes omdat het eigenlijk niet meer zo'n probleem is. Vroeger wel! Toen was ik al even groot (1m80) en ik woog amper 52 kg! 'k Was toen ook nog een puber dus is het misschien normaal dat je minder weegt. Alleen kreeg ik daar bakken commentaar over.
Nu weeg ik toch zo'n 8 kilo meer, wat nog te weinig is, maar ik ben ook gezond nu! Geen vel meer over been. Ik ga wellicht nooit dik worden (iedereen in de familie is gewoon mager) En die commentaar kan me ook niet meer kwetsen. Maar het is ook niet altijd leuk.
Al valt het op dat negatieve commentaar vaak uit de mond komt van mensen die aan overgewicht lijden. Wellicht geven ze die commentaar op anderen om zelf hun onzekerheid weg te stoppen.
'k Zet het tussen haakjes omdat het eigenlijk niet meer zo'n probleem is. Vroeger wel! Toen was ik al even groot (1m80) en ik woog amper 52 kg! 'k Was toen ook nog een puber dus is het misschien normaal dat je minder weegt. Alleen kreeg ik daar bakken commentaar over.
Nu weeg ik toch zo'n 8 kilo meer, wat nog te weinig is, maar ik ben ook gezond nu! Geen vel meer over been. Ik ga wellicht nooit dik worden (iedereen in de familie is gewoon mager) En die commentaar kan me ook niet meer kwetsen. Maar het is ook niet altijd leuk.
Al valt het op dat negatieve commentaar vaak uit de mond komt van mensen die aan overgewicht lijden. Wellicht geven ze die commentaar op anderen om zelf hun onzekerheid weg te stoppen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Rieka
- x 435
Zal eerder uit jaloezie zijn.hannanaske schreef:Ik heb ook dat "probleem"
Ik heb dat "probleem" ook lang gehad...
Is nu veel beter, ben nog altijd niet dik, maar voel mij veel beter in m'n vel dan toen ik graatmager was.
Toen ik trouwde vond ik mezelf aartslelijk omdat ik zo mager was....
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook, dat het bij velen uit jaloezie is dat ze zo'n dingen zeggen.Rieka schreef:Zal eerder uit jaloezie zijn.hannanaske schreef:Ik heb ook dat "probleem"
Ik heb dat "probleem" ook lang gehad...
Is nu veel beter, ben nog altijd niet dik, maar voel mij veel beter in m'n vel dan toen ik graatmager was.
Toen ik trouwde vond ik mezelf aartslelijk omdat ik zo mager was....
Ik ben zelf jarenlang veel te dun geweest (36 Kg bij 1,66 m. ongeveer) en kreeg daar altijd heel veel commentaar op. Na mijn 21ste is dit bijgetrokken en nu weeg ik zo'n 66 Kg bij 1,68 m. Ik voel me ook veel beter nu, maar ik kan me voorstellen dat anderen zich misschien dunner of juist dikker beter zouden voelen. Dat is voor iedereen anders (hangt ook van je lichaamsbouw af), en het wordt tijd dat mensen dat eens accepteren.
Ik schrok pas bijvoorbeeld wel toen ik had afgesproken met een vriendin van "vroeger". Die bleek opgelucht te zijn dat ik er inmiddels "normaal" uit zag. Ze had zelfs lopen dieëten voor onze afspraak... Mensen kunnen daar blijkbaar heel ver in gaan.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kristien
- Poster rang 1

Oké blijkbaar ben ik hier dan niet de enige, zo te zien
Gelukkig maar! Vroeger als kind trok ik mij die commentaar van andere mensen ook vaak aan, maar nu is dat al heel wat minder. Ik ben alleszins wel blij dat ik zo veel mag eten als ik wil
Ik vind het nog altijd niet leuk als mensen commentaar geven. Het is niet omdat iemand iets magerder is, dat die anorexia zou hebben. (Heb dat vroeger anders genoeg mogen aanhoren) Mensen met anorexia zijn echt nog véél magerder en zien er niet gezond uit. Bij ons (bij mij alleszins
) is dat gelukkig totaal niet zo.
Ik vind het nog altijd niet leuk als mensen commentaar geven. Het is niet omdat iemand iets magerder is, dat die anorexia zou hebben. (Heb dat vroeger anders genoeg mogen aanhoren) Mensen met anorexia zijn echt nog véél magerder en zien er niet gezond uit. Bij ons (bij mij alleszins
0 x