http://www.een.be/programmas/thuis/neem ... e-thuisdag
Thuisdag 2011
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Thuisdag
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ben benieuwd of hier leden wat foto's komen zetten.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Ganja
- Poster rang 3

Stottermaus schreef: Maar aangezien het BBQ is, kan ik daar als vegetariër toch niets doen. Het zou gewoon tof zijn als ze het concept eens zouden veranderen.
satine schreef:Neem een kijkje op de Thuisdag:
Deze twee redenen plus nog vele andere redenen zijn voor mij redenen om niet te gaan.
(amai wa veel woord redenen
Veel te veel volk (op filmpje te zien) daar kan ik nie tegen.
En een BBQ en niet gedacht aan de vegies
Maar soit geeft niet ik zou toch niet komen.
Maar wilde hier wel ff reageren omdat ik Stottermaus wel snap op het vlak van veggie zijn
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
niet zo veel op te ziensatine schreef:Neem een kijkje op de Thuisdag:
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Ik snap niet waarover jullie hier allemaal zitten te zagen. Wij zijn twintigers, hebben ook 40 minuten moeten rijden en we hebben ons echt goed geamuseerd. Ons hoor je niet klagen over de locatie. En als je geen vlees lust, wij hebben daar mensen gezien die hun eigen eten mee hadden. En je kreeg wel een bakje sla met aardappeltjes bij je vlees dat je als vegetariër ook gemakkelijk kon eten. En ze deelden gratis mini-cornettos uit dus je zou zeker niet omgekomen zijn van de honger hoor.
Het was onze eerste keer en we hebben goed gelachen met de acteurs en actrices (mijn man is nogal een grapjas dus dat hielp ook wel).
Het was onze eerste keer en we hebben goed gelachen met de acteurs en actrices (mijn man is nogal een grapjas dus dat hielp ook wel).
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik ben niet geweest.
Maar ik heb er wel over gelezen daarjuist.
En amai er waren 9500 mensjes.
Verder las ik dat Marianne niet meer populair was door haar gedrag in Thuis,
dat vindt ik eigenlijk, sorry dat ik het zeg, super dom van de fans,
want dat is toch gewoon een kei goede actrice.
Blijkbaar leven heel veel fans zich te veel in en denken ze dat alles wat in Thuis komt écht is
En verder zouden Bram en Franky het populairste zijn geweest. Tja da zal wel al die jonge grietjes achter hun gat
Allee fijn dat de mensen het fijn vonden
En ja ook ik benieuwd of er hier mensen gaan komen die foto's hebben genomen en die hier plaatsen.
Ik denk dat ik al 1 foto heb gezien in iemand zijne ava ?!!
Blijkbaar leven heel veel fans zich te veel in en denken ze dat alles wat in Thuis komt écht is
En verder zouden Bram en Franky het populairste zijn geweest. Tja da zal wel al die jonge grietjes achter hun gat
Allee fijn dat de mensen het fijn vonden
En ja ook ik benieuwd of er hier mensen gaan komen die foto's hebben genomen en die hier plaatsen.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
9500 fans! Mensen toch.
Over Marianne ... ik heb Leah Thys ooit weten zeggen in een interview dat in de periode dat Marianne het kapsalon van Rosa wou kopen, haar buurvrouw niet tegen haar sprak. Omdat ze dat niet schoon vond.
Denk dat Leah dat wel kan relativeren. Gewéldige actrice trouwens.
Over Marianne ... ik heb Leah Thys ooit weten zeggen in een interview dat in de periode dat Marianne het kapsalon van Rosa wou kopen, haar buurvrouw niet tegen haar sprak. Omdat ze dat niet schoon vond.
Denk dat Leah dat wel kan relativeren. Gewéldige actrice trouwens.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Voor ons was er veel teveel volk, de BBQ was wel lekker maar te weinig (ofwel eet ik te veel). Kwam aarbij dat mijn dochter van 18 maand geen stukje vlees kreeg (aja want ze had niet betaald
)
De wachtrijen waren veel te lang, hebben bij niemand aangeschoven, wel wat foto's genomen van aan de zijkant
langste rij was voor Frank, Bram, Jens, Tim en Luc.
Vond het raar dat Frank helemaal alleen zat, Simonne zat bij Julia en gevolg...
Enfin, 1 keer en nooit meer
De wachtrijen waren veel te lang, hebben bij niemand aangeschoven, wel wat foto's genomen van aan de zijkant
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik ben ook nog maar 1 keer geweest, heb mij toen vort geamuseerd, maar inderdaad, ik zou ook niet ieder jaar gaan...Mette Marit schreef:Voor ons was er veel teveel volk, de BBQ was wel lekker maar te weinig (ofwel eet ik te veel). Kwam aarbij dat mijn dochter van 18 maand geen stukje vlees kreeg (aja want ze had niet betaald)
Nog één keer wil ik naar een thuisdag gaan, om Wachtebeke eens te bezoeken nadat ik de paar ontbrekende handtekeningen van de vorige keer zou hebben verzameld.
'k Val in herhaling, maar ik zou maar gaan moest ik nog eens een gratis ticket winnen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Pfoeh, wat een drukte!
Ik kan me voorstellen dat je zoiets na 1 keer wel gezien hebt... 
Voor mij is het dusdanig ver rijden dat ik het er niet voor over heb. Maar ik kan me net zo goed ook voorstellen dat er mensen zijn die het wel de moeite waard vinden.
Over Marianne... eigenlijk is dat wel een mooi compliment dat mensen zo reageren (al vind ik het van de andere kant ook nogal raar hoor
). Het wil wel zeggen dat ze haar rol goed speelt (inderdaad een fantastische actrice, vind ik ook!
).
Toch laat het volgens mij ook wel een beetje zien dat de schrijvers het wat haar personage betreft wat (te) ver gedreven hebben het afgelopen seizoen, zoals dat hier ook al een paar keer is aangegeven. Ach ja, minder handtekeningen zetten = minder spierpijn als het om zoveel mensen gaat. Dat dan weer wel!
Voor mij is het dusdanig ver rijden dat ik het er niet voor over heb. Maar ik kan me net zo goed ook voorstellen dat er mensen zijn die het wel de moeite waard vinden.
Over Marianne... eigenlijk is dat wel een mooi compliment dat mensen zo reageren (al vind ik het van de andere kant ook nogal raar hoor
Toch laat het volgens mij ook wel een beetje zien dat de schrijvers het wat haar personage betreft wat (te) ver gedreven hebben het afgelopen seizoen, zoals dat hier ook al een paar keer is aangegeven. Ach ja, minder handtekeningen zetten = minder spierpijn als het om zoveel mensen gaat. Dat dan weer wel!
Laatst gewijzigd door Christel op ma 30 mei 2011, 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Het was echt leuk en er was ook aan de vegetariërs gedacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Kvraag mij af waar ze dat hebben gehaald dat Leah minder populair zou zijn want wij hebben toch lang in de wachtrij gestaan hoor! Toffe madame inderdaad. Grappig ook!Ganja schreef:Ik ben niet geweest.
Blijkbaar leven heel veel fans zich te veel in en denken ze dat alles wat in Thuis komt écht is![]()
En verder zouden Bram en Franky het populairste zijn geweest. Tja da zal wel al die jonge grietjes achter hun gat![]()
Allee fijn dat de mensen het fijn vonden![]()
En inderdaad in de wachtrij voor Bram, Jens, Franky, Tim en Luc heel wat piepjonge bakvisjes! Vooral Bram-fans dan, djeezes!
De acteur die Tim speelt (weet nu even zijn naam niet meer) was ook heel vriendelijk. Heeft me erg verrast! Jelle Cleymans zei helemaal niets. Zat constant te bellen met z'n gsm en zette gewoon z'n handtekening. Erg antisociaal vond ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
linniethepooh schreef:Er stond ineens langs de zijkant een blond meisje dat Bert Verbeke blijkbaar persoonlijk kende en hij riep van ver "He, zijde gij hier ook? Hoe lang blijfde nog?" Hij stapte naar het meisje toe en gaf haar een kus. En je moest die killerblikken gezien hebben van die meisjes die vlak voor ons in de rij stonden! Haha! If looks could kill was die vriendin van Bert morsdood geweest!Was echt keigrappig!
![]()
Wel jammer van Jelle Cleymans. Zoiets doe je niet, vind ik ook.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3

Awel daar schrik ik nu eens niet van se.linniethepooh schreef: Jelle Cleymans zei helemaal niets. Zat constant te bellen met z'n gsm en zette gewoon z'n handtekening. Erg antisociaal vond ik.
Van zolang ik hem ken als acteur/zanger, nog voor hij in Thuis speelde, vond ik hem een omhoog gevallen snotneus,
zo ene die rond loopt met een air van 'ik ben hét'
0 x