Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
lord F. schreef:Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
ongeloofwaardig bedoel je? misschien wel maar Leo en Frank weten nu wel dat hij niet meer drinkt achter het stuur en het is nog altijd een goede vriend van Frank.
lord F. schreef:Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
ongeloofwaardig bedoel je? misschien wel maar Leo en Frank weten nu wel dat hij niet meer drinkt achter het stuur en het is nog altijd een goede vriend van Frank.
Dat is waar. Ten tijde van die accidenten ging het helemaal niet goed met Waldek en de meeste ongelukken en toestanden kwamen vooral daardoor. Dat is nu wel anders.
Bovendien lijkt het me voor Waldek vrijwel onmogelijk om nog voor Luc te werken nu, dus veel andere keus is er eigenlijk niet. Frank zal hem wel persé willen helpen. Als vriend, en waarschijnlijk ook om Luc dwars te zitten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik zou het juist wél geloofwaardig vinden dat Waldek terug taxichauffeur zal worden.
Ten eerste omdat ze allemaal weten dat hij nu niet meer drinkt.
Ten tweede Leo zit wel met ne chauffeur tekort hee (Mo die weg is)
Ze zullen Waldek wel een tweede kans geven of een derde weet ik veel de hoeveelste
En daarbij waar zou hij anders moeten gaan werken? Bij Luc zeer zeker niet en denk ook niet dat hij dat zelf zou willen.
Tekst verwijderd door moderator.
Speculaties horen thuis in het speculatie-topic en voor spoilers bestaat een spoilertag.
Gelieve de regels te respecteren.
Ik heb toch niemand horen klagen of vragen waarom?
De enige die dit misschien 'ongepast' vond, is bedrieger/leugenaar Luc.
En Marianne zou beter voor de spiegel gaan staan, zij heeft in die 15 jaar Thuis er ook al wel een paar versleten, even veel als Rosa denk ik.
In Storm of Love zegt Samia op de huwelijksdag 'nee' tegen Simon, en een paar dagen later trouwt ze al met Gregor. Dat was in dezelfde week als het huwelijk van Rosa en Luc... beetje overdreven, niet ?