kristien schreef:Iiieuw stel je voor dat je die twee samen betrapt![]()
Ik zou er een trauma aan overhouden.

Daarom misschien dat ze niet betrapt zijn: niemand wou dat doen.
kristien schreef:Iiieuw stel je voor dat je die twee samen betrapt![]()
Ik zou er een trauma aan overhouden.
Ja inderdaadjessie V. schreef:Ik zou Katrien er maar achteraan gooien als ik Tim was.
ik ook, alles waar die Stijn met zijn poten aan gezeten heeft dat moet ik niet meer hemmekristien schreef:Ja inderdaadjessie V. schreef:Ik zou Katrien er maar achteraan gooien als ik Tim was.
Haha ! Inderdaad.Crackers schreef:ik ook, alles waar die Stijn met zijn poten aan gezeten heeft dat moet ik niet meer hemmekristien schreef:Ja inderdaadjessie V. schreef:Ik zou Katrien er maar achteraan gooien als ik Tim was.
Rieka schreef:Vind ik ook, je kunt wel kwaad zijn op iemand, maar zoals Paulien gewoon z'n leven (en Bram erbij) wil kapotmaken, dat is ziekelijk!satine schreef:Wat een tr*t is Paulien!![]()
Bram heeft niks maar dan ook niks inspraak gehad in het al dan niet 'houden' van het kindje en dan op zo'n manier natrappen!
Oesje - sweet childhood memoriesGanja schreef: ik plakte ze met hunne kop tegen elkaar![]()
Die van mij ookjessie V. schreef:Mijn moeder plakte ons altijd achter het behang.
die van mij ook (dat van dat behang) blijkbaar een populaire moeder bezigheid tgo haar kidsChristel schreef:Die van mij ookjessie V. schreef:Mijn moeder plakte ons altijd achter het behang.![]()
En wat was dat nou weer voor reactie van Paulien vanavond...![]()
Die weet echt niet wat ze wil! En dat het over mensenlevens gaat (zowel van Bram als van haar kindje), lijkt ze al helemaal niet in de gaten te hebben..