Franky & Bram

Gesloten
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky & Bram

Bericht door Shabba »

Denk mocht Franky hem nu zou kussen we een totaal andere situatie krijgen dan twee maanden terug.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:Denk mocht Franky hem nu zou kussen we een totaal andere situatie krijgen dan twee maanden terug.
denk dat ook wel, nu was het goede moment geweest. Bram heeft niemand maar dan ook niemand die hem nu nog steunt.... behalve Franky :romance-kisscheek:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Crackers schreef:
Shabba schreef:Denk mocht Franky hem nu zou kussen we een totaal andere situatie krijgen dan twee maanden terug.
denk dat ook wel, nu was het goede moment geweest. Bram heeft niemand maar dan ook niemand die hem nu nog steunt.... behalve Franky :romance-kisscheek:
Het begon met een knuffel. Ik vraag me af of ze daarop gaan doorgaan morgen of onmiddellijk gaan doorspoelen naar de volgende dag?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:
Crackers schreef:
Het begon met een knuffel. Ik vraag me af of ze daarop gaan doorgaan morgen of onmiddellijk gaan doorspoelen naar de volgende dag?
ik denk dat ze gaan wachten tot 1 september :boo:
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Schrok wel nogal van de reactie van Simonne tegen Franky. "Pas maar op of ik maak u kapot" :shock: :shock:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jana_tje schreef:Schrok wel nogal van de reactie van Simonne tegen Franky. "Pas maar op of ik maak u kapot" :shock: :shock:
ja dat was er ferm over. Dat ze hem een klap in het gezicht gaf kon ik nog begrijpen maar een uitspraak als deze was overdreven. Zeker als je weet hoe meelevend ze de laatste maand met Franky was.

Eerst aanvaard ze dat Franky op Bram verliefd was en nu gebruikt ze het als verwijt "Is het omda ge verliefd zijt op den Bram misschien?????"
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
Eerst aanvaard ze dat Franky op Bram verliefd was en nu gebruikt ze het als verwijt "Is het omda ge verliefd zijt op den Bram misschien?????"
Maar ergens wel een logische reactie...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:
Crackers schreef:
juist maar ergens bewijst het wel dat ze er ook nog problemen mee heeft dat Franky homo is. Als het haar uit komt dan gebruikt ze het als een stok om een geslagen hond te slaan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Niet iedereen neemt de schuld van 'opzettelijke slagen en verwondingen' op zich voor iemand waar hij/zij verliefd op is.
Dat is al een speciale situatie - het heeft in het gezin van Simonne ook voor heel veel verdriet en ruzie gezorgd,
Franky wou haar zelfs niet meer zién - ik denk dat het dààr mee te maken heeft en niet met Franky's geaardheid.

Hoewel ik denk dat Franky, toen hij de schuld op zich nam, niet heeft kunnen inschatten welke gevolgen dat ging hebben.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
lord F. schreef:
Crackers schreef:
juist maar ergens bewijst het wel dat ze er ook nog problemen mee heeft dat Franky homo is. Als het haar uit komt dan gebruikt ze het als een stok om een geslagen hond te slaan.
ba nee, z'n geaardheid heeft er niks mee te maken. enkel het feit dat hij al die maanden gelogen heeft tegen z'n ouders en daarmee serieus gespeeld heeft met hun gevoelens. En dat enkel omdat hij verliefd is op Bram. Behoorlijk egoïstisch, en da's wat Simonne hem verwijt (en ze heeft ook wel gelijk natuurlijk)...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Niet iedereen neemt de schuld van 'opzettelijke slagen en verwondingen' op zich voor iemand waar hij/zij verliefd op is.
Dat is al een speciale situatie - het heeft in het gezin van Simonne ook voor heel veel verdriet en ruzie gezorgd,
Franky wou haar zelfs niet meer zién - ik denk dat het dààr mee te maken heeft en niet met Franky's geaardheid.

Hoewel ik denk dat Franky, toen hij de schuld op zich nam, niet heeft kunnen inschatten welke gevolgen dat ging hebben.
zit een stuk waarheid in maar je kan niet ontkennen dat Franky gaan zitten is omdat het voor Bram was. Voor pakweg een Tom Dedecker was hij niet onschuldig gaan zitten denk ik dan

...... en dat weet Simonneke ook maar ik kan het haar natuurlijk ook niet kwalijk nemen dat ze er kwaad om is
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Jana_tje schreef:Schrok wel nogal van de reactie van Simonne tegen Franky. "Pas maar op of ik maak u kapot" :shock: :shock:
Ik denk dat ze dat niet meende en dat ze dit zegde omdat ze super kwaad is op Franky nu ze weet dat Bram het heeft gedaan.
Maar heb idd nog niet dikwijls zo'n kwade Simonne gezien, maar ergens is het wel te begrijpen gezien het feit dat ze toch wel lang hebben afgezien omdat ze dachten dat Franky zijn vader had gestoken.

Crackers schreef: Eerst aanvaard ze dat Franky op Bram verliefd was en nu gebruikt ze het als verwijt "Is het omda ge verliefd zijt op den Bram misschien?????"
Ik denk niet dat ze nu ineens Franky niet meer aanvaard als homo. Ze was gewoon serieus over haar toeren door wat er nu is uitgekomen. Franky had moeten zeggen neen het is omdat ik jonger ben dan Bram (toen minderjarig) en dan minder lang moest zitten. Want dat was toch wat Franky altijd zegde tegen Bram en toen was er nog geen sprake van een verliefde Franky, oke hij was het mss al wel maar het was niet uitgesproken of duidelijk hee. Als Franky dat nu had gezegd tegen Simonne dan had ze mss al iets kalmer geweest en niet die uitspraak gedaan van ik maak u kapot.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat ontken ik toch niet? Alleen: hoeveel mensen doen dat? Ken jij zo'n mensen?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef: Ik denk niet dat ze nu ineens Franky niet meer aanvaard als homo. Ze was gewoon serieus over haar toeren door wat er nu is uitgekomen. Franky had moeten zeggen neen het is omdat ik jonger ben dan Bram (toen minderjarig) en dan minder lang moest zitten. Want dat was toch wat Franky altijd zegde tegen Bram en toen was er nog geen sprake van een verliefde Franky, oke hij was het mss al wel maar het was niet uitgesproken of duidelijk hee. Als Franky dat nu had gezegd tegen Simonne dan had ze mss al iets kalmer geweest en niet die uitspraak gedaan van ik maak u kapot.
Dus hij had nog eens moeten liegen tegen z'n moeder volgens jou? :) Want dat Bram al meerderjarig was was ook enkel maar een drogreden hé. Hij was toen al verliefd op Bram.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

satine schreef:Dat ontken ik toch niet? Alleen: hoeveel mensen doen dat? Ken jij zo'n mensen?
Ik heb al mensen gekend die heel heel ver gegaan zijn uit verliefdheid.
0 x
Gesloten