Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ook De lijdensweg die ik nu onderga om men rijbewijs te bemachtigen heeft Bram precies niet ondergaan.
0 x
-
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5
Re:
neen want het zijn andere meubelenruthvda schreef:Zit dat geld dat Luc heeft gestolen van Mike nog steeds in de poot van de bureau in Sanitechniek?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ha, heeft Luc (ook) ooit iets gestolen van Mike ? Vertel dat eens even in het kort aub, want toen hebben wij een hele tijd Thuis moeten missen.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Mike had (veel) geld afgetroggeld van Leo voor dat zogezegde appartement in Spanje. Dat geld bewaarde Mike in zijn hotelkamer in Ter Smissen. Luc wist dat (vraag me niet hoe, dat weet ik niet meer) en heeft dat op zijn beurt gestolen. Mike stak de schuld op Femke, hij dacht dat zij het geld gepikt had, waarop hij haar ei zo na wurgde.eddy en nancy schreef:Ha, heeft Luc (ook) ooit iets gestolen van Mike ? Vertel dat eens even in het kort aub, want toen hebben wij een hele tijd Thuis moeten missen.
0 x
-
- Poster rang 5
En klopt er daar iets niet van? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Yep, zo was het.
Eerst kwamen Femke & Luc goed overeen, maar doordat Mike Femke bijna vermoord had door Luc zijn schuld was die vriendschap snel over.
Eerst kwamen Femke & Luc goed overeen, maar doordat Mike Femke bijna vermoord had door Luc zijn schuld was die vriendschap snel over.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Merci, dat weten we dan ook weeral.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Ganja
- Poster rang 3
Voor zo ver ik weet kiezen acteurs nooit zelf de kleding die ze dragen in een soap, serie of film.Eldorado schreef:De laatste tijd zijn er enkele problemen met de kledingkeuze van Bram ( al opteer ik nog altijd Rocky), die hij natuurlijk wel volledig zelf kiest.
Of mss heeeeeeeel zelden.
Bij sommige dingen komt er op het einde zelfs gekleed door........ Oke hier niet maar toch denk ik dat de acteurs zichzelf niet kleden in eens soap, net zoals ze niet zelf beslissen hoe hun haarstijl is. (dat lees je vaak, dat zie je vaak als je de acteurs in het écht ziet).
0 x
-
- Poster rang 5
De acteurs hebben blijkbaar allemaal een kledingsponsor.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
In dit geval wel, dat kan ik met 100% zekerheid zeggen, aangezien Bert Verbeke aanwezig was op het concert van The Megaphonic Thrift in de Botanique.Ganja schreef:Voor zo ver ik weet kiezen acteurs nooit zelf de kleding die ze dragen in een soap, serie of film.Eldorado schreef:De laatste tijd zijn er enkele problemen met de kledingkeuze van Bram ( al opteer ik nog altijd Rocky), die hij natuurlijk wel volledig zelf kiest.
Of mss heeeeeeeel zelden.
Bij sommige dingen komt er op het einde zelfs gekleed door........ Oke hier niet maar toch denk ik dat de acteurs zichzelf niet kleden in eens soap, net zoals ze niet zelf beslissen hoe hun haarstijl is. (dat lees je vaak, dat zie je vaak als je de acteurs in het écht ziet).
0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Bij Radio 2 zeiden ze dat de kledij word bepaald in samenspraak met de acteurs maar dat het vooral de stylisten zijn die een juiste stijl bij het personage bepalen.
0 x
-
- Nog geen rang
Bram en Franky kunnen als mede-aandeelhouders in Sanitechniek eisen dat Freddy ontslagen wordt, maar ze kunnen blijkbaar niet verhinderen dat Waldek ontslagen wordt door Luc. Waarom staken ze niet voor hem?
0 x
- dylan
- Poster rang 1
omdat ze weten dat luc onmogelijk met waldek kan samen werken en omgekeerd ook
en waldek wilde ook niet meer terugkomen
en waldek wilde ook niet meer terugkomen
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
-
- Nog geen rang
waarom staan die allemaal naar een brandend huis te gapen ipv de brandweer te bellen?
0 x