Ja juist dan zou Luc ook nog een potentiële koper van Ter Smissen kunnen zijn (om wraak te nemen op Rosa) of juist om Rosa op langere termijn terug voor zich te winnen. Wel op voorwaarde dat hij Sanitechniek verkoopt.lord F. schreef:Blijkbaar wel, gezien hij er Franky gratis laat logeren.Crackers schreef:is dat huis (Sanitechniek + woning) de eigendom van Luc?lord F. schreef:Wel benieuwd waar hij nu zal logeren. Een kamer in Ter Smissen zal wellicht niet direct een optie zijn.
Hij kan natuurlijk eventjes intrekken bij Franky gezien dat appartement toch van hem is.
Luc Bomans (Mark Willems)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Luc
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat huis is inderdaad eigendom van Luc. Daar was nog ruzie over toen Franky daar ging wonen. Frank wilde persé huur betalen, omdat hij niet wilde dat Franky geholpen werd door Luc.Crackers schreef:Ja juist dan zou Luc ook nog een potentiële koper van Ter Smissen kunnen zijn (om wraak te nemen op Rosa) of juist om Rosa op langere termijn terug voor zich te winnen. Wel op voorwaarde dat hij Sanitechniek verkoopt.lord F. schreef:Blijkbaar wel, gezien hij er Franky gratis laat logeren.Crackers schreef:is dat huis (Sanitechniek + woning) de eigendom van Luc?lord F. schreef:Wel benieuwd waar hij nu zal logeren. Een kamer in Ter Smissen zal wellicht niet direct een optie zijn.
Hij kan natuurlijk eventjes intrekken bij Franky gezien dat appartement toch van hem is.

En dat zou een goede mogelijkheid zijn, dat Luc Ter Smissen wil kopen om Rosa dwars te zitten! Ik geloof niet dat hij haar nog voor zich wil winnen. Hij heeft inmiddels wel begrepen dat dat toch niet lukt volgens mij. Ik geloof in elk geval nooit dat hij het er zomaar bij laat zitten en dit zou wel de uitgelezen kans zijn...
Maar dan vraag ik me wel af wie zijn deel van Sanitechniek over zou kunnen kopen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Marianne? Maar ik zou niet weten met welke reden ze het zou willen kopen.Christel schreef:En dat zou een goede mogelijkheid zijn, dat Luc Ter Smissen wil kopen om Rosa dwars te zitten! Ik geloof niet dat hij haar nog voor zich wil winnen. Hij heeft inmiddels wel begrepen dat dat toch niet lukt volgens mij. Ik geloof in elk geval nooit dat hij het er zomaar bij laat zitten en dit zou wel de uitgelezen kans zijn...
Maar dan vraag ik me wel af wie zijn deel van Sanitechniek over zou kunnen kopen...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat kan ik me ook niet zo goed voorstellen, Marianne in de loodgieterij.Crackers schreef:Marianne? Maar ik zou niet weten met welke reden ze het zou willen kopen.Christel schreef:En dat zou een goede mogelijkheid zijn, dat Luc Ter Smissen wil kopen om Rosa dwars te zitten! Ik geloof niet dat hij haar nog voor zich wil winnen. Hij heeft inmiddels wel begrepen dat dat toch niet lukt volgens mij. Ik geloof in elk geval nooit dat hij het er zomaar bij laat zitten en dit zou wel de uitgelezen kans zijn...

Daar is toch wel iemand nodig die de dagelijkse leiding een beetje op zich neemt denk ik.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ze kan er ook iets anders van maken maar haar Tommeke heeft nu al een advocatenkantoor en haar Ann heeft al een praktijk, misschien verkoopt Luc niet maar dat zou niet echt realistisch zijn want van welk geld moet hij anders Ter Smissen kopen?
0 x
-
- Poster rang 5
Heb de indruk dat sommige personages vlot winst maken via de beurs ofzo want bijvoorbeeld Luc heeft het ene moment geen rotte "frank" en het volgende moment heeft ie precies geld over.Crackers schreef:Ze kan er ook iets anders van maken maar haar Tommeke heeft nu al een advocatenkantoor en haar Ann heeft al een praktijk, misschien verkoopt Luc niet maar dat zou niet echt realistisch zijn want van welk geld moet hij anders Ter Smissen kopen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Christel schreef:
En dat zou een goede mogelijkheid zijn, dat Luc Ter Smissen wil kopen om Rosa dwars te zitten! Ik geloof niet dat hij haar nog voor zich wil winnen. Hij heeft inmiddels wel begrepen dat dat toch niet lukt volgens mij. Ik geloof in elk geval nooit dat hij het er zomaar bij laat zitten en dit zou wel de uitgelezen kans zijn...
Mocht Luc Sanitechniek verkopen dan kan Franky het toch kopen met de steun van Frank en Simonne!!
Maar ik denk niet dat Luc Sanitechniek gaat verkopen want wat gaat hij dan zelf doen? in Ter Smissen staan? dat werk zien ik hem nu nog niet doen cafebaas. Nee denk dat hij gaat blijven waar hij is. MAAR denk wel dat hij nog op iets gaat broeden n.a.v wat Rosa hem heeft aangedaan. Want Luc zou Luc niet zijn als hij niets iets zou zoeken om zich te wraken of om Rosa te pesten, alleen denk ik dat het geen nut meer zal hebben nu "zijn" Rosa "eindelijk" definitief gekozen heeft om niet met hem te trouwen. Maar hij zal nog wel iets verzinnen en dan is het te hopen voor de rest dat het niet te erg zal zijn. btw hij is wel een goed acteur

0 x
-
- Poster rang 5
Frank heeft daar het geld niet voor. Hij heeft al een heel zware lening lopen voor Franky z'n aandelen.Ganja schreef:Mocht Luc Sanitechniek verkopen dan kan Franky het toch kopen met de steun van Frank en Simonne!!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Hij heeft zelfs het geld van Herman moeten "stelen" om er nog een deel van de aandelen bij te kopen destijds, met het nodige drama als gevolg.lord F. schreef:Frank heeft daar het geld niet voor. Hij heeft al een heel zware lening lopen voor Franky z'n aandelen.Ganja schreef:Mocht Luc Sanitechniek verkopen dan kan Franky het toch kopen met de steun van Frank en Simonne!!

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Dat gaat nog leuk worden 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Crackers
- Poster rang 5
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
En door de brand in Ter Smissen, zal Luc waarschijnlijk weer wegkomen met de (onvrijwillige) doodslag op Freddy.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Freddy had dan ook een stuk in zijn kl...en
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Ganja
- Poster rang 3
Maar neen dat is toch niet gek!!! Freddy was zo zat als iets. En zatte mensen gooi je zo omverOmega schreef:^^Inderdaad. Gek trouwens dat Luc sterker bleek dan Freddy.

En fijn dat hij dood is zijn we daar ook weer vanaf wel stout van mij

En Luc heeft nu wel geluk dat er een brand kwam want zo zal het niet uitkomen dat hij Freddy vermoorde, en komt hij er dus weeral eens mee weg.. Tenzij......de smurfen een grondig onderzoek doen later en het toch uitkomt. Maja daar moeten we drie maand op wachten over hoe dat afloopt

0 x