Cliffhanger seizoen 16

Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Cliffhanger seizoen 16

Bericht door Shabba »

Crackers schreef:
Shabba schreef:logischerwijs zal Frank opgaan in de vlammen en gered worden door Bram. Dan zal Frank het verleden kunnen vergeven.
ja zoiets zal het wel zijn

is een brand al niet enkele keren de cliffhanger geweest in Thuis? Qua originaliteit kan dat tellen :lol:
Simonne heeft Luc de verkrachting ook vergeven toen Luc het leven van Franky redde. Dus de logica in "thuis" is: iemand veroorzaakt een drama, het slachtoffer ( of iemand die hem lief is) komt weer eens in nood en dan wordt hij gered door de dader.
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Shabba schreef:
Crackers schreef:
Shabba schreef:logischerwijs zal Frank opgaan in de vlammen en gered worden door Bram. Dan zal Frank het verleden kunnen vergeven.
ja zoiets zal het wel zijn

is een brand al niet enkele keren de cliffhanger geweest in Thuis? Qua originaliteit kan dat tellen :lol:
Simonne heeft Luc de verkrachting ook vergeven toen Luc het leven van Franky redde. Dus de logica in "thuis" is: iemand veroorzaakt een drama, het slachtoffer ( of iemand die hem lief is) komt weer eens in nood en dan wordt hij gered door de dader.
ja ze moeten elkaar wel vergeven anders blijven ze eeuwig ruzie hebben en kan niemand nog met iemand overeen in thuis
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Volgens mij krijgen we dit jaar wel een brand. Het is ook niet voor niets dat ze nu problemen met de elektriciteit hebben ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Matthi schreef:Volgens mij krijgen we dit jaar wel een brand. Het is ook niet voor niets dat ze nu problemen met de elektriciteit hebben ...
Die brand komt er zeker (volgens het bericht uit de TV-Visie op de vorige blz. ;) ). Ik ben alleen wel benieuwd waardoor het gaat komen: door de elektriciteit of door Rafaël. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Amaai dat wordt een serieuze cliffhanger. Ik kijk er al naar uit!!! Alleen spijtig dat we zolang gaan moeten wachten om te zien hoe het verder gaat :cry: :cry:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Christel schreef:
Matthi schreef:Volgens mij krijgen we dit jaar wel een brand. Het is ook niet voor niets dat ze nu problemen met de elektriciteit hebben ...
Die brand komt er zeker (volgens het bericht uit de TV-Visie op de vorige blz. ;) ). Ik ben alleen wel benieuwd waardoor het gaat komen: door de elektriciteit of door Rafaël. :)
Ik denk door Rafael, zo leid ik het toch af uit de tekst op de vorige pagina "Rafael ontspoort" en aangezien hij al zijn armen verbrandt ... hij is ziek
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Wat dan al meteen een nieuwe verhaallijn geeft voor volgend seizoen: hoe is de brand in Ter Smissen ontstaan?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Een brand is een makkelijke manier om personages uit de serie te schrijven. Volgens mij sterft Rafael in de brand oftewel vlucht hij (als hij de brand heeft aangestoken dus).
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Misschien steekt hij zichzelf wel in brand, maar dan wil ik niet zien hoe dat gebeurt :shock:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

kristien schreef:Misschien steekt hij zichzelf wel in brand, maar dan wil ik niet zien hoe dat gebeurt :shock:
ik denk dat er minder pijnlijke manieren zijn om zelfmoord te plegen :o
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Crackers schreef:
kristien schreef:Misschien steekt hij zichzelf wel in brand, maar dan wil ik niet zien hoe dat gebeurt :shock:
ik denk dat er minder pijnlijke manieren zijn om zelfmoord te plegen :o
Maar zoals we al gezien hebben, speelt hij graag met vuur en doet hij zichzelf 'graag' pijn. Dus het is een mogelijkheid.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dit wil ook niet zeggen dat hij persé zelfmoord wil plegen hè? Het kan zijn dat hij niet meer weet wat hij doet, of misschien zelfs wel per ongeluk de hele boel in de fik zet. :)
Maar ik hoef dat in elk geval ook niet te zien... :shock:
Het geeft wel weer genoeg stof voor volgend seizoen inderdaad... Ligt de brand aan Rafaël of niet (en is Marianne dus aansprakelijk)?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik gok dat Rafael die brand aansteekt per ongeluk of expres en dat hij zelf verbrandt. Ik hoop dan dat Femke eens met het ware verhaal over Rafael af komt, want ik ben daar toch wel nieuwsgierig naar. Maar dat zal dan wel in het volgende seizoen zijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

In de eindgeneriek zag je Rafael Femke kussen, als Peter dat te weten komt :violence-rapidfire:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Niet echt een halfbroer-kus! :mrgreen:
0 x
Gesloten