Ellie stopt er mee

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Ellie stopt er mee

Bericht door Sandertje »

Op de blog van Ellie (gespeeld door Tine Deboosere) kondigde zij vandaag aan te stoppen met de blog.
Ik vind het persoonlijk wel spijtig, ik weet niet of er vervanging aan komt maar ik hield wel van die dagelijkse miniverhaaltjes.
Hopelijk vinden ze een tof alternatief.
0 x
Marleen2502
Nog geen rang

Re: Ellie stopt er mee

Bericht door Marleen2502 »

ik vind het ook spijtig. Als ik een keer niet kon kijken op tv dan haalde ik het de volgende dag altijd in via haar blog, zo bleef ik 'mee' met het verhaal.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Marleen2502 schreef:ik vind het ook spijtig. Als ik een keer niet kon kijken op tv dan haalde ik het de volgende dag altijd in via haar blog, zo bleef ik 'mee' met het verhaal.
Is inderdaad heel jammer voor de liefhebbers, maar ik las daar zelden iets. Weet niet waarom maar ik kreeg de kriebels van Ellie. :oops:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Vaak werden langs daar kleine primeurs de wereld ingestuurd. Vaak zelfs zaken die belangrijk zijn voor het verhaal en niet altijd duidelijk meegedeeld werden in de serie. Om Thuis helemaal te volgen zou je dus eigenlijk ook altijd die blogs van Ellie moeten lezen.

Het moet ook niet makkelijk geweest zijn voor die Tine Deboosere (zus van de gekende weerman) om steeds in haar rol te blijven.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

wat is de reden van haar stop?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
haaay
Nog geen rang

Bericht door haaay »

Wie is ellie??
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

@Crackers: In haar verhaallijn gaat ze verhuizen met de man van haar leven. Wat de echte reden is, is niet bekend.

@haaay: Eliie Vranken is een personage uit thuis dat eigenlijk op de achtengrond meeloopt. Je ziet haar af en toe in het café zitten of in de noorderzon en bij feestjes is zij er ook wel bij.
Ze heeft een blog op internet: ellievranken.wordpress.com waar ze verslag uit brengt over haar buren. Dus ze zal bijvoorbeeld vertellen dat ze vandaag Franky heeft zijn ruzie maken met zijn vader.
Ze post ook elke dag een geluidsfragmentje waar ze met één van de personages praat, ze post fotos van de personages en ze houdt het commentaar van de mensen die haar blog volgen in de gaten en
antwoord waar het kan. Het geeft voor mij een extra dimensie aan het thuisverhaal. Dus mocht dit stoppen zou ik het wel missen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

en je kan ze op weekdagen ook elke dag horen op radio2 rond 17h45.
0 x
haaay
Nog geen rang

Bericht door haaay »

Aaaah okee kweet wie je bedoelt ;) Dank uu :D
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ze overdreef wel altijd op de radio, precies alsof er drama's waren gebeurd :lol:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik was nooit echt een fan van haar blog. Eigenlijk vonden we ook geen spoilers ofzo, enkel wat er die dag gebeurde en wat de meningen van leden erover waren.

Eigenlijk vind je dat ook terug op het forum onder personages, daar wordt er ook gepraat over luc z'n trouw enzo.

Ook vind ik het een beetje overdreven om je helemaal in te leven. Het is leuk om te praten over een soap, maar het is nog altijd ficte en op die blog wordt het echt realiteit.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Dit bericht hoort trouwens bij 'Thuis', niet bij spoilers.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Helemaal inleven is net geweldig! Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de vrt. :P Nee, niet hoor, mijn blog is eerder grappig bedoeld ... en ben er wellicht niet zo lang mee bezig als haar (praktisch ni) en ik word ook ni voor betaald :P
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Matthi schreef: Ook vind ik het een beetje overdreven om je helemaal in te leven. Het is leuk om te praten over een soap, maar het is nog altijd ficte en op die blog wordt het echt realiteit.
Dat is wel waar. Er werd daar echt gedaan alsof alles echt gebeurde.

In het echte leven zou die Ellie overigens nogal een bemoeial zijn.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Jep, in een bepaalde aflevering zei marianne zelfs: aasgier Ellie Vranken staat weer voorop!
(of zoiets)
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Gesloten