Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Crackers »

Omega schreef:^^De wetten van de economie gelden niet in Thuis. In de praktijk komt het er op neer dat iedereen kan betalen als het scenario daarom vraagt. Kijk maar naar de onuitputtelijke voorraad geld van Marianne. ;)
klopt! In het echte leven kan iemand als Leo dat niet betalen, heel Ter Smissen? Zelfs niet als Frank bij legt :lol: En zijn leeftijd speelt ook niet in zijn voordeel om zo veel te lenen :?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef: Dit is nu al de zoveelste keer dat het erom hangt of ze in Ter Smissen kunnen blijven wonen of niet. Begint een beetje flauw en voorspelbaar te worden vind ik. :roll: ;)
De tweede keer nog maar hoor. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef: Dit is nu al de zoveelste keer dat het erom hangt of ze in Ter Smissen kunnen blijven wonen of niet. Begint een beetje flauw en voorspelbaar te worden vind ik. :roll: ;)
Toen Marianne Ter Smissen kocht samen met Walter, zat het er ook al meteen tegen. Marianne wilde toen dat Jenny gerante werd met Rosa eventueel in dienst (als het echt moest), met een hoop ruzie als gevolg. Na de nodige dwang van zowel Jenny als Walter kon Rosa als gerante aanblijven. Daarna is het een tijd rustig geweest, maar toen dat hele gedoe rond Sandrine begon en Rosa en Marianne dus weer volop ruzie kregen, dreigde ze meteen weer met Rosa buitengooien, wat ze uiteindelijk dan ook gedaan heeft. Ook nu Marianne en Jenny ruzie hebben, is Jenny ontslaan het eerste waar Marianne aan kan denken. Iets wat vanaf het eerste moment al te verwachten was toen ze ruzie kregen. Dat blijft zo toch maar doorgaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Marianne heeft altijd haar rustige periodes, maar die zijn ook altijd stilte voor de storm.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Toen Marianne Ter Smissen kocht samen met Walter, zat het er ook al meteen tegen. Marianne wilde toen dat Jenny gerante werd met Rosa eventueel in dienst (als het echt moest), met een hoop ruzie als gevolg. Na de nodige dwang van zowel Jenny als Walter kon Rosa als gerante aanblijven. Daarna is het een tijd rustig geweest, maar toen dat hele gedoe rond Sandrine begon en Rosa en Marianne dus weer volop ruzie kregen, dreigde ze meteen weer met Rosa buitengooien, wat ze uiteindelijk dan ook gedaan heeft. Ook nu Marianne en Jenny ruzie hebben, is Jenny ontslaan het eerste waar Marianne aan kan denken. Iets wat vanaf het eerste moment al te verwachten was toen ze ruzie kregen. Dat blijft zo toch maar doorgaan...
ah, de tweede keer dat Ter Smissen te koop staat wou ik zeggen.
Denk dat het sowieso een slecht idee was destijds van Marianne om Ter Smissen te kopen, maar enfin, voor het verhaal is dat dan weer wel een goed idee. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Zo blijft het in de besloten kring die Thuis eigenlijk is hé. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is ook wel zo natuurlijk, het geeft Marianne wat te doen, zeker nu ze haar krantje ook niet meer heeft. Dat het problemen zou geven was inderdaad vanaf het begin wel duidelijk. :)
Wat ik maar wilde zeggen is dat ik het niet erg zou vinden mocht ze Ter Smissen verkopen deze keer. Verandering van spijs doet eten, en elke keer een strijd om Ter Smissen hoeft van mij persoonlijk niet zo. Er moet voor Marianne toch ook wel eens iets anders te verzinnen zijn zou je denken, en daarbij hoeft ze van mij echt niet in haar luie stoel de brave oma uit te gaan hangen. :mrgreen:

Maar wie weet wordt er helemaal niks verkocht. Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk. ;)
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Marianne moet haar kinderen hun eigen boontjes laten doppen. Ze zijn sterk genoeg. En Tom heeft die miserie wel zelf op zijn hoofd gehaald.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Marianne zal er van langs krijgen, nu Peggy weet dat ze Julia wou helpen met de koop vd noorderzon :lol:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Waw ja, die scene was wel heel 'Hercule Poirot' ... de makers trekken in die laatste week alle registers open!
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

ik vind dat Marianne de laatste tijd een karikatuur aan het worden is
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Blokje schreef:Waw ja, die scene was wel heel 'Hercule Poirot' ... de makers trekken in die laatste week alle registers open!
Ook zo typisch thuis eerst maanden alles zomaar laten kabbelen en dan in die laatste week een stroomversnelling om ons dan weer 3 maand op onze honger te laten zitten :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zara schreef:ik vind dat Marianne de laatste tijd een karikatuur aan het worden is
Dat vind ik ook wel wat, met nog heel af en toe een kleine uitzondering, zoals laatst bijvoorbeeld toen ze Jenny alleen sprak in Ter Smissen (toen ze met die kandidaat kopers kwam kijken).
0 x
Tuur
Nog geen rang

Bericht door Tuur »

Ik blijf toch wel sympathie voor Marianne hebben ze... Dat ze Tom vergeeft is toch normaal? Het is wel haar zoon hè. En ja, dat ze Ter Smissen verkoopt, dat is fout maar wél begrijpelijk. Ik denk dat er velen zo zouden reageren hoor.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

interrupted schreef:
Blokje schreef:Waw ja, die scene was wel heel 'Hercule Poirot' ... de makers trekken in die laatste week alle registers open!
Ook zo typisch thuis eerst maanden alles zomaar laten kabbelen en dan in die laatste week een stroomversnelling om ons dan weer 3 maand op onze honger te laten zitten :D
Dat is echt :-D ... de laatste afleveringen waren echt verdacht sterk. Ik durf haast niet kijken naar de aflevering van zo dadelijk! :lolno:
0 x
Plaats reactie