maatschappelijke thema's
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: maatschappelijke thema's
Ik vind het soms vreemd dat sommigen hier zo op die geaardheid blijven hameren.
De holebi's die ik ken vinden dat maar een klein deel van hun leven, van wie ze zijn en dat vind ik ook.
Als je jezelf profileert als 'anders', moet je er ook tegen kunnen dat mensen je 'anders' behandelen.
Met de Franky/Frank verhaallijn worden de geaardheid van Franky nog maar eens extra in de verf gezet.
Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen) dan zou daar geen haan over kraaien, dat zou helemaal hun privé-ding zijn, maar over de eventuele relatie van Ann of Franky mag (nee moet!) iedereen een mening hebben.
Daarom dat ik quota dikke zever vind - je moet zoveel van dit en zoveel van dat in je programma hebben en dan moeten we die zo politiek correct mogelijk naar voren brengen.
De holebi's die ik ken vinden dat maar een klein deel van hun leven, van wie ze zijn en dat vind ik ook.
Als je jezelf profileert als 'anders', moet je er ook tegen kunnen dat mensen je 'anders' behandelen.
Met de Franky/Frank verhaallijn worden de geaardheid van Franky nog maar eens extra in de verf gezet.
Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen) dan zou daar geen haan over kraaien, dat zou helemaal hun privé-ding zijn, maar over de eventuele relatie van Ann of Franky mag (nee moet!) iedereen een mening hebben.
Daarom dat ik quota dikke zever vind - je moet zoveel van dit en zoveel van dat in je programma hebben en dan moeten we die zo politiek correct mogelijk naar voren brengen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Breng de scenaristen niet op ideeën hé.satine schreef:Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Er zou in ieder geval eens over iets anders gepraat worden!lord F. schreef:Breng de scenaristen niet op ideeën hé.satine schreef:Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen)
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
lord F. schreef:Breng de scenaristen niet op ideeën hé.satine schreef:Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen)
Ik vind dat nochtans een leuk idee!
Van een heel andere orde maar er is nu al iemand die automutilatie doet. Ik heb daar ook al dingen gelezen die 't haar op mijn huid deed steigeren!
Zelfverwonding is iets wat steeds meer gebeurt, vooral bij tieners, en toch durft niemand daar iets over zeggen want anders krijg je verwijten van psychopaat, gek, op zoek naar aandacht.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Ganja
- Poster rang 3

satine schreef: Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen) dan zou daar geen haan over kraaien, dat zou helemaal hun privé-ding zijn,
Dan heb jij bljkbaar iets gemist hoor.
Herinner je u niet meer al die opschudding die er ontstond na het verhaal van de SM rechter?
Er is daar zelfs ne film over gemaakt.
Oke veel mensen zegden dat die rechter in zijne prive doet wat hij wil. Maar even veel mensen zegden het omgekeerde.
En het was toch lange tijd een gespreks onderwerp overal.
En ik denk moesten ze dat in Thuis stoppen en dat laten zien dan ben ik er bijna zeker van dat er veeeeel opschudding zou zijn hoor, denk niet dat iedereen zo makkelijk denkt over SM dan je stelt, zeker niet als ze het in Thuis zouden stoppen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Nee, ik heb niks gemist, ik zie alleen niet meteen het verband tussen Thuis en de SM-rechter.
Tom is advocaat, nog geen rechter
En SM is lang niet bij iedereen zo extreem he, overdrijven is ook een kunst.
Maar dat was mijn punt niet, ik zeg gewoon dat hetero's blijkbaar binnen hun privé-relatie kunnen/mogen doen wat ze willen, maar bij een holebi-koppel moet blijkbaar iedereen daar een mening kunnen over ventileren.
Dat is toch even goed privé?
Tom is advocaat, nog geen rechter
En SM is lang niet bij iedereen zo extreem he, overdrijven is ook een kunst.
Maar dat was mijn punt niet, ik zeg gewoon dat hetero's blijkbaar binnen hun privé-relatie kunnen/mogen doen wat ze willen, maar bij een holebi-koppel moet blijkbaar iedereen daar een mening kunnen over ventileren.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik heb nergens gelezen dat Satine vind dat SM in Thuis moet komen?!Ganja schreef:satine schreef: Moesten Tom en Peggy kicken op SM (om maar wat te zeggen) dan zou daar geen haan over kraaien, dat zou helemaal hun privé-ding zijn,
Dan heb jij bljkbaar iets gemist hoor.
Herinner je u niet meer al die opschudding die er ontstond na het verhaal van de SM rechter?
Er is daar zelfs ne film over gemaakt.
Oke veel mensen zegden dat die rechter in zijne prive doet wat hij wil. Maar even veel mensen zegden het omgekeerde.
En het was toch lange tijd een gespreks onderwerp overal.
En ik denk moesten ze dat in Thuis stoppen en dat laten zien dan ben ik er bijna zeker van dat er veeeeel opschudding zou zijn hoor, denk niet dat iedereen zo makkelijk denkt over SM dan je stelt, zeker niet als ze het in Thuis zouden stoppen.
Het zou idd helemaal niet passen in "Thuis".
Dat er zoveel opschudding werd gemaakt ivm met die SM rechter kwam vooral door de media en de tegenstanders van die rechter die dat alles openbaar hebben gemaakt.
Ik vind ook dat het een privézaak was! Net zoals ik vind dat Seks een zaak is tussen de spelers zelf, dat is iets intiems en zo moet dat blijven, mijn gedacht.
Al dit hierboven(wat ik gezever noem) komt mijn strot uit. Veel teveel mensen denken dat ze over ALLES een MENING en/of inspraak moeten hebben.
Daaraan gaat onze maatschappij kapot, vind ik.
Niet aan het in hokjes verdelen, maar aan het individualisme, egoïsme, en kapitalisme enz.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik haalde dat alleen maar aan omdat jij daar over begon.satine schreef:Nee, ik heb niks gemist, ik zie alleen niet meteen het verband tussen Thuis en de SM-rechter.
Tom is advocaat, nog geen rechter![]()
En SM is lang niet bij iedereen zo extreem he, overdrijven is ook een kunst.![]()
En ik weet wel dat dit niet jouw punt was maar over jouw punt heb ik niets te zeggen want daar wordt al teveel over gezaagd tot vervelens toe, zeker als het over 1 bepaald personage gaat
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik vind wel dat jij over die anekdote van Satine in de foute richting verderging.Ganja schreef:Ik haalde dat alleen maar aan omdat jij daar over begon.satine schreef:Nee, ik heb niks gemist, ik zie alleen niet meteen het verband tussen Thuis en de SM-rechter.
Tom is advocaat, nog geen rechter![]()
En SM is lang niet bij iedereen zo extreem he, overdrijven is ook een kunst.![]()
En ik weet wel dat dit niet jouw punt was maar over jouw punt heb ik niets te zeggen want daar wordt al teveel over gezaagd tot vervelens toe, zeker als het over 1 bepaald personage gaat(dus op dat punt zitten we op zelfde goflengte)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- Crackers
- Poster rang 5

kapitalisme heeft veel kapot gemaakt, de televisie heeft ook veel kapot gemaakt weet u, er kwam minder plaats voor variété.......
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
En zo kunnen we nog uren doorgaan...Crackers schreef:kapitalisme heeft veel kapot gemaakt, de televisie heeft ook veel kapot gemaakt weet u, er kwam minder plaats voor variété.......
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- Crackers
- Poster rang 5

Dat is een eigenschap van maatschappelijke thema's, dat je er uren en uren over kunt door gaan
PS: voor de cultureel-maatschappelijk geïnteresseerden ik citeerde gewoon even Toon Hermans.
PS: voor de cultureel-maatschappelijk geïnteresseerden ik citeerde gewoon even Toon Hermans.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Ewel, je mag van mij verder gaan(zolang je niet begint te zagen) in je eigen bewoording.Crackers schreef:Dat is een eigenschap van maatschappelijke thema's, dat je er uren en uren over kunt door gaan
0 x