Sorry Ganja, maar je spreekt jezelf wel tegen.(en ik bedoel het niet als verwijt maar eerder als een opmerking):Ganja schreef:![]()
![]()
![]()
Zo kunnen we blijven zeveren hee.
Dan zou ik nu kunnen zeggen het valt mij op dat jij in iedereen een holebi ziet![]()
![]()
![]()
Ik denk alvast niet in hokjes want ik ben de enige die bij twee jongens niet meteen aan homo's denkt en dat noem ik nu net naast het hokje denken, want iedereen denkt net als twee jongens veel met elkaar omgaan en elkaar vast pakken dat ze homo zijn dat is pas hokjes denken mijn gedacht.
Enerzijds zeg je dat je niet in hokjes denkt, maar anderzijds kleef je al een stempel op Mayra als zijnde biseksueel. Heb ik misschien iets gemist ofzo, maar ik heb Mayra tot nu toe nog niets horen zeggen daarover

En voor mijn part mogen zowel Ann & Mayra als Franky & Bram een koppel worden. Het is tenslotte maar een soap hé! Maar als het echt één vd twee zou worden, geef ik mijn voorkeur toch ook aan Bram & Franky. Ik geef Shabby daarin gelijk: homo's worden nog teveel gediscrimineerd ten op zichte van Lesbiennes.