Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 1
Re: Bram (vroeger Rocky)
Ik geef je toch de keuze om al dan niet te gaan kijken, dus is er toch geen probleem. Sommigen willen het weten, anderen niet....
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
ik vind dat nu wel een groot probleem. je had dit niet moeten zeggen hier dan had ik ook de keuze gehadShabba schreef:Ik geef je toch de keuze om al dan niet te gaan kijken, dus is er toch geen probleem. Sommigen willen het weten, anderen niet....
nu heb ik geen keuze en verraad je dingen die ik niet wil weten mercie zene

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat is het enige wat Shabba zegt, wat is het probleem ???Shabba schreef:Ik weet al iets, maar zal dat uit respect in het speculatietopic plaatsen.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
Ik geef de mensen de keuze en uit respect zet ik het hier niet. Dat is toch heel normaal.Crackers schreef:Dat is het enige wat Shabba zegt, wat is het probleem ???Shabba schreef:Ik weet al iets, maar zal dat uit respect in het speculatietopic plaatsen.
0 x
- kristien
- Poster rang 1
Ganja schreef:Omega schreef: In denk dat, op Shabba na, niemand zit te wachten op een mogelijke relatie tussen Bram en Franky.
![]()
Ik zit er ook niet op te wachten.
...
En dan tot slot vindt ik ook dat we al genoeg holebi-tjes in Thuis hebben. We hebben er zelfs van elk 1 ho le en bi
Ann als lesbi-tje, Franky als homo-tje en een beginnend biseksueeltje = Mayra.
Voor mij is dat genoeg, want zoals ik al eens zegde, straks krijg ik (en mss anderen ook) nog een overdosis holebi![]()
En het is tenslotte geen holebi-soap hee. Het is al knap van de makertjes dat er drie in zitten en dat is voor mij meer dan genoeg

Ik vind toch ook dat er al genoeg holebi's in Thuis zitten. Dat ze maar gewoon beste vrienden blijven. De scenaristen willen ons inderdaad gewoon op het verkeerde been zetten door o.a. romantische liedjes te draaien maar daar trap ik (nog) niet in

0 x
-
- Poster rang 1
Je moest eens weten hoeveel meisjes zich tegenwoordig bi noemen en ervoor uitkomen dat ze best wel iets zouden kunnen hebben met een vrouw. Bij mannen is dat een groter taboe, dus als thuis taboedoorbrekend wil werken, zou men beter een jongen als Bram bi laten zijn.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
kristien schreef:
Ik vind toch ook dat er al genoeg holebi's in Thuis zitten. Dat ze maar gewoon beste vrienden blijven

Eindelijk nog eens een nuchtere ziel

0 x
- dylan
- Poster rang 1
ik ga niet akkoord. er moet er nog 1tje bij namelijk een lief voor frankyGanja schreef:kristien schreef:
Ik vind toch ook dat er al genoeg holebi's in Thuis zitten. Dat ze maar gewoon beste vrienden blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk nog eens een nuchtere ziel![]()
![]()
![]()
en of dat bram wordt of niet dat weet ik niet en ik wwet ook niet of ik daar tegen of voor ben
maar wacht toch gewoon af zeg nog 8 dagen en we weten het

0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- kristien
- Poster rang 1
Zeker dat we het dan al gaan weten?dylan schreef:ik ga niet akkoord. er moet er nog 1tje bij namelijk een lief voor frankyGanja schreef:kristien schreef:
Ik vind toch ook dat er al genoeg holebi's in Thuis zitten. Dat ze maar gewoon beste vrienden blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en of dat bram wordt of niet dat weet ik niet en ik wwet ook niet of ik daar tegen of voor ben
maar wacht toch gewoon af zeg nog 8 dagen en we weten het

Oké Franky verdient wel een liefje, maar ik bedoelde dat er van vaste personages al wel genoeg zijn

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
kristien schreef:Zeker dat we het dan al gaan weten?dylan schreef:ik ga niet akkoord. er moet er nog 1tje bij namelijk een lief voor frankyGanja schreef:kristien schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wacht toch gewoon af zeg nog 8 dagen en we weten het![]()
Oké Franky verdient wel een liefje, maar ik bedoelde dat er van vaste personages al wel genoeg zijn
Dat wat Kristien zegt bedoelde ik dus ook

Tuurlijk mag Franky vriendje krijgen hij mag ochamstere niet alleen blijven

0 x
-
- x 435
Jij denkt dan weer dat iedereen homo terwijl dat in werkelijkheid maar 10% van de bevolking is. Dat betekent dus dat 90% van de bevolking GEEN homo is. In Thuis zitten nu al 2 (of 3 als je die Muriel erbij rekent) homo's. Op ongeveer 25 acteurs, het lijkt mij dat ze het quotum behaald hebben.Shabba schreef:wat me hier vooral opvalt, is dat mensen hier nog heel vaak in hokjes denken en totaal niet klaar zijn om niet-heterogevoelens toe te laten. Als jullie puur hypothetisch al niet vinden dat een man die een meisje graag ziet ook iets voor een andere man kan voelen en dat "onrealistisch" vinden, dan leven jullie toch wel in een bekrompen wereld. Het is echt wel dagelijkse kost.
Het is nog niet zeker dat die Mayra bi is. Mocht dat wel zo zijn zou ik dat ook een cliché vinden, maar toch iets geloofwaardig dan Bram die homo zou zijn. Dat is niet omdat Bram een man is, het is enkel omdat Bram een alfamannetje is. Het zou net hetzelfde zijn als Frank die zich plots zou outen als homo. Hoe geloofwaardig zou jij dat vinden?Shabba schreef: En trouwens: waarom zou een getrouwde Mayra wel bi mogen zijn en Bram niet? Weer eens de bevestiging dat het van vrouwen allemaal makkelijker wordt aanvaard.
0 x
-
- Nog geen rang
- dylan
- Poster rang 1
euh clichédenken much?
een alfamannetje kan geen homo zijn, neen ze zijn allemaal zachtaardig en vrouwelijk
zo'n denkpatroon (dat jammer genoeg bij de meeste mensen bestaat) is juist een argument om Bram wel homo/bi te laten zijn
een alfamannetje kan geen homo zijn, neen ze zijn allemaal zachtaardig en vrouwelijk
zo'n denkpatroon (dat jammer genoeg bij de meeste mensen bestaat) is juist een argument om Bram wel homo/bi te laten zijn
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
-
- Poster rang 1
absoluut en zelf al van heel dichtbij meegemaaktcharlie schreef:soms blijkt dat de grootste homohaters net homo zijn...
0 x
-
- Poster rang 5
ooit American Beauty gezien?Shabba schreef:absoluut en zelf al van heel dichtbij meegemaaktcharlie schreef:soms blijkt dat de grootste homohaters net homo zijn...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!