Jens is en blijft een onnozel manneke.Ganja schreef:Allee wa was nu de bedoeling van dien zijn raar gedoe aan de Quick?
En die Fien kickt daarop, blijkbaar.Luc schreef:Wat is de bedoeling van die Fien eigenlijk?
Jens is en blijft een onnozel manneke.Ganja schreef:Allee wa was nu de bedoeling van dien zijn raar gedoe aan de Quick?
En die Fien kickt daarop, blijkbaar.Luc schreef:Wat is de bedoeling van die Fien eigenlijk?
Zoveel mogelijk hamburger eten op Jens zijn kostenLuc schreef:Wat is de bedoeling van die Fien eigenlijk?
straks begint hij te wenen omdat er maar één patat meer over isMatthi schreef:En zij zijn duidelijk nog niet aan de nieuwe pattten...
super! maar met 1 foto bewijs je natuurlijk niet dat hij al weken in hetzelfde aan het lezen isBlokje schreef:Had het zelf nog niet gezien maar blijkbaar zit Jens al weken in hetzelfde stripalbum te lezen. Hij moet het wel erg leuk vinden.
Blogberichtje vandaag gaat over hem.
http://tvblokje.wordpress.com/2011/05/1 ... vorderden/
En Leo die het zo hard speelde! Arme Jensjessie V. schreef:Die Jens had een leuk idee om zijn vriendin te verrassen.Ik vond dat wel leuk,alleen zit hij nu met de gebakken peren.
Ik begrijp de les niet, maar ja, ik zag de laatste tijd de afleveringen niet allemaal en vaak maar half...Wallanderjunior schreef:Leo die met Jens zijn voeten speelteigenlijk had Jens wel een lesje verdiend
eigenlijk is dat toch een onnozele snul!
wat ziet Fien toch in dat klein kind?
Inderdaad!satine schreef:'Bol'....