Omega schreef: In denk dat, op Shabba na, niemand zit te wachten op een mogelijke relatie tussen Bram en Franky.
Ik zit er ook niet op te wachten.
En dan denk ik ook komaan hé mensen denk eens wat minder stereotiep. Waarom denkt iedereen toch meteen aan liefde of seks wanneer twee jongens elkaar aanraken, vastpakken, met elkaar spelen, onozel doen? Waarom kunnen mensen dat niet gewoon bekijken als een diepe vriendschap? Waarom denkt men toch altijd aan meer?
En er wordt hier gezegd dat de Thuis schrijvers ons gewoon willen pesten met dat ze het liedje nog speelden toen franky en bram dronken waren en onozel deden. Maar voor hetzelfde geld waren ze zich daar niet eens van bewust dat ze dat liedje nog draaiden

OF is het meer om te zeggen dat Franky nog in love is op Bram maar verder niets.
En dan tot slot vindt ik ook dat we al genoeg holebi-tjes in Thuis hebben. We hebben er zelfs van elk 1 ho le en bi
Ann als lesbi-tje, Franky als homo-tje en een beginnend biseksueeltje = Mayra.
Voor mij is dat genoeg, want zoals ik al eens zegde, straks krijg ik (en mss anderen ook) nog een overdosis holebi
En het is tenslotte geen holebi-soap hee. Het is al knap van de makertjes dat er drie in zitten en dat is voor mij meer dan genoeg