Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Omega
x 435

Re: Bram (vroeger Rocky)

Bericht door Omega »

^^Ik had het over de situatie toen hij dronken van dat vrijgezellenfeestje kwam. Die situatie met Franky sprak boekdelen.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

vond toch ook dat de blikken boekdelen spraken en dat er dan net die "mad about you" over werd gemonteerd, zei veel. Een idiote verhaallijn vind ik het niet. Zoiets is uit het leven gegrepen.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Omega schreef:Vandaag leek er toch een hint gegeven te worden dat er mogelijk toch meer aan de hand is tussen Bram en Franky. Dus die Shabba zal misschien toch nog gelijk hebben. Bedankt makers van Thuis voor de meest idiote en ongeloofwaardigste verhaallijn aller tijden. :roll:
Shabba schreef:vond toch ook dat de blikken boekdelen spraken en dat er dan net die "mad about you" over werd gemonteerd, zei veel. Een idiote verhaallijn vind ik het niet. Zoiets is uit het leven gegrepen.

Euh :crazy: ieder zijn/haar idee natuurlijk. Maar ik vindt deze opmerkingen nogal ver gezocht.
Het is natuurlijk dat iedereen op 1 andere manier naar Thuis kijkt, dat lijkt me niet meer dan normaal, we zijn tenslotte allemaal unieke mensjes. Maar ik zelf heb niets gezien wat er op kan wijzen dat Bram plots homo zou zijn, zelfs niet een klein beetje. En dat liedje van mad about you speelde vanaf dat Leo en Jenny samen stonden, en ook nog toen Waldek en Rosa samen stonden maar volgens mij niet toen de zatte bende bij het vrijgezellenfeest van Luc naar buiten strompelde. Kan me vergissen mss speelde het nog wel, maar volgens mij speelde het bij bijna iedereen dus om dan te stellen dat er iets is tussen Bram en Franky :crazy: Maar soit iedereen zijn/haar gedacht natuurlijk. Maar ik heb niets gezien en ik hoop ook van ganse harte niets te zien want dan volg ik wel eerder het einde van de stelling van Omega. Want komaan zeg een jonge gast die op het punt staat vader te worden die dan ineens vanuit het niets homo of bi zou zijn :crazy: Oke alles kan maar voor mij hoeft dat absoluut niet. Straks krijg ik nog een overdosis holebi's :lol: :lol: :lol:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik denk nu ook niet dat Franky en Bram een koppel moeten worden. Goede vrienden dat wel. Maar ik loop niet echt waar voor een verhaallijn waar een holebi een hetero bekeerd of het licht laat zien. Want dat zou alleen maar Frank's mening bevestigen.
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Sandertje schreef:dat zou alleen maar Frank's mening bevestigen.
alleen al daarvoor zou ik voorstander worden :P
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Het gaat hier niet om een hetero die homo wordt, maar gewoon dat het "normaal" is dat je iets voor een meisje kunt hebben gevoeld, maar ineens toch iets voor een jongen kunt voelen. Het hoeft allemaal niet zo zwart-wit te zijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:Het gaat hier niet om een hetero die homo wordt, maar gewoon dat het "normaal" is dat je iets voor een meisje kunt hebben gevoeld, maar ineens toch iets voor een jongen kunt voelen. Het hoeft allemaal niet zo zwart-wit te zijn.
als het zo uitdraait zoals je hier al maanden verkondigt word jij hier wel de held van het forum in plaats van de fantast, zou wel super zijn :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
Omega schreef:Vandaag leek er toch een hint gegeven te worden dat er mogelijk toch meer aan de hand is tussen Bram en Franky. Dus die Shabba zal misschien toch nog gelijk hebben. Bedankt makers van Thuis voor de meest idiote en ongeloofwaardigste verhaallijn aller tijden. :roll:
Shabba schreef:vond toch ook dat de blikken boekdelen spraken en dat er dan net die "mad about you" over werd gemonteerd, zei veel. Een idiote verhaallijn vind ik het niet. Zoiets is uit het leven gegrepen.

Euh :crazy: ieder zijn/haar idee natuurlijk. Maar ik vindt deze opmerkingen nogal ver gezocht.
Het is natuurlijk dat iedereen op 1 andere manier naar Thuis kijkt, dat lijkt me niet meer dan normaal, we zijn tenslotte allemaal unieke mensjes. Maar ik zelf heb niets gezien wat er op kan wijzen dat Bram plots homo zou zijn, zelfs niet een klein beetje. En dat liedje van mad about you speelde vanaf dat Leo en Jenny samen stonden, en ook nog toen Waldek en Rosa samen stonden maar volgens mij niet toen de zatte bende bij het vrijgezellenfeest van Luc naar buiten strompelde. Kan me vergissen mss speelde het nog wel, maar volgens mij speelde het bij bijna iedereen dus om dan te stellen dat er iets is tussen Bram en Franky :crazy:
Het speelde nog steeds toen die bende uit het café gestrompeld kwam. :) En zoals je zelf ook al voor een deel opsomde, speelde het bijvoorbeeld bij Leo en Jenny (waarvan al een tijdje duidelijk is dat Jenny verliefd is op Leo), bij Rosa en Waldek (die nog altijd verliefd op elkaar zijn), bij Katrien en Stijn (die elkaar voor het eerst kusten vanavond). Bovendien brachten ze Bram en Franky heel duidelijk samen in beeld tijdens dat liedje...
Ik moet zeggen dat het er bij mij ook voor zorgde dat ik er voor de eerste keer echt meer achter zocht. Misschien krijgt Shabba inderdaad toch gelijk... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

ik denk dat de thuis regisseurs gewoon zwaaaaaaaaar met ons kloten ant spelen zijn jong
wat het uiteindelijk wordt weet ik niet maar wat vast staat is dat het echt nog alle kanten uitkan (wrs om ons te pesten :P )
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat kan inderdaad ook nog best, dat ze het expres zo in beeld gebracht hebben.. :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

dylan schreef:ik denk dat de thuis regisseurs gewoon zwaaaaaaaaar met ons kloten ant spelen zijn jong
wat het uiteindelijk wordt weet ik niet maar wat vast staat is dat het echt nog alle kanten uitkan (wrs om ons te pesten :P )
je zou het haast gaan denken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

dylan schreef:ik denk dat de thuis regisseurs gewoon zwaaaaaaaaar met ons kloten ant spelen zijn jong
Natuurlijk! Da's toch het doel van een serie? :P

Ik geloofde van in 't begin al niet dat Bram effectief zou kiezen voor Pauline en een kind. Want dat zou betekenen dat ze alweer een baby in soapland zouden moeten integreren, nét nu er al eentje weg is (of ze hadden een misval in hun script staan) Eén ding is nu toch al een tijdje duidelijk, lijkt me, dat Brammetje nog lang niet klaar is om papa te worden. Daarvoor is hij nog een te grote losbol die nog niet toe is aan zoveel verantwoordelijkheid. Hij zal zijn Paulientje ongetwijfeld graag zien maar ook weer niet zo graag dat hij alles voor haar zal willen opgeven.

En wat Franky betreft: Het valt de laatste tijd weer méér op dat hij toch nog jaloers kan worden als het om Bram gaat. Ik krijg toch ook de indruk dat ze weer opnieuw die richting willen uitgaan. We zijn alvast benieuwd of Shabba zijn gelijk krijgt of niet: Ik weet het niet zeker maar het kan ook wel, natuurlijk! ;) 't Wordt alvast nog spannend!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

wat me opvalt: voor Bram het van Franky wist, koos hij als het erop aankwam altijd voor Paulien. Remember die keer dat ze daar bij Franky thuis lagen te vrijen in zijn zetel en Franky hen de deur wees.
Dan kwam de outing, paar weken boel, de zwangerschap van Paulien en nu doet Bram ineens geen moeite meer voor Paulien en is hij duidelijk liever bij Franky, ook al weet ie dat die verliefd op hem is.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Valla, zo denk ik er ook over! Met dat verschil dat de regisseurs bij mijn met mijn voeten spelen. :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Crackers schreef:
Shabba schreef:Het gaat hier niet om een hetero die homo wordt, maar gewoon dat het "normaal" is dat je iets voor een meisje kunt hebben gevoeld, maar ineens toch iets voor een jongen kunt voelen. Het hoeft allemaal niet zo zwart-wit te zijn.
als het zo uitdraait zoals je hier al maanden verkondigt word jij hier wel de held van het forum in plaats van de fantast, zou wel super zijn :mrgreen:
O ja? Daar is toch iets meer voor nodig :P :lol: :lol:
0 x
Gesloten